וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם בעיה בסלולרי? רוצו לסים תקשורת בפתח תקוה

בשיתוף סים תקשורת

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 8:10

החנות באם המושבות מתהדרת במעבדה משוכללת, שירות אמין ומחירים מצוינים ומקבלת אליה לקוחות מכל רחבי הארץ, שמבקשים שמישהו "יציל להם את המכשיר". צפו בראיון עם צמד בעלי המקום

בווידיאו: סים תקשורת - פתח תקוה/הנבחרים

חנויות הסלולר והמעבדות הפכו בשנים האחרונות לבית שני עבור חובבי הטכנולוגיה ואחרים. לכן, זה הרגע להכיר את "סים תקשורת - פתח תקוה", חנות הסלולר של אם המושבות. הבעלים קרן נהרי ויוסי פלזנר התארחו באולפן כדי להרחיב על העסק: "התחלתי לעבוד במעבדות סלולר, משם למעבדות פרטיות ומשם התגלגלנו לחנות", הסביר יוסי. "בכל בית יש היום לפחות 5-6 מכשירים, אז יש צורך וביקוש גדול".

אילו שירותים אתם מעניקים בחנות?

"מכירת סלולר מכל הדגמים, מחלקת גיימינג, ציוד מחשבים, אייפדים, מעבדת תיקונים שמתמחה בכל האפשרויות, כולל תיקוני קורוזיה. מגיעים אלינו כדי 'להציל את הטלפון'. מעבר לתיקוני המסכים, אנחנו מתקנים גם לוחות אם שיש להם קצר או דברים מורכבים כמו טלפון שנפל מקומה גבוהה וצריך אינפורמציה ממנו. הצלנו אפילו טלפון שעבר כביסה. יש לנו מעבדה מיוחדת עם טכנאים שמתאימים לזה".

מה הייחודיות של החנות?

"שירות מצוין ואמינות. מגיעים אלינו מכל רחבי הארץ בזכות השירות והמחירים הטובים. יש לנו המון סבלנות ואנחנו נותנים את הנשמה ועוזרים לכולם. משתדלים לעשות כמה שיותר טוב לאחרים".

אתר

פייסבוק

טלפון: 054-251-5025

סים תקשורת פתח תקוה. יח"צ,
בואו לסים תקשורת ולא תצטערו/יח"צ
בשיתוף סים תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully