וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הוא בתבלין: כמה טעים לעצור לאכול בבאגט ניר

בשיתוף באגט ניר

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 10:35

אם אתם נוסעים לטבריה דרך כביש 90 עוברים בעמק הירדן, או נופשים בחוף צמח בכנרת, אין מצב לפספס את השווארמה של באגט ניר

באגט ניר. יח"צ,
אל תפספסו/יח"צ

חישבו על הטיול הבא שלכם לטבריה. אתם מבלים בכנרת, משתזפים ונהנים. מתחילים בנסיעה חזרה, גמורים מעייפות. כנראה שהדבר שהכי בא לכם לעשות, הוא להכניס אנרגיה לגוף עם משהו טעים באמת, ללא פשרות. כנראה שאתם צריכים לכוון את אפליקציית הניווט שלכם לבאגט ניר, המקום הכי טעים באזור.

באגט ניר היא רשת ארצית שמציעה בשרים איכותיים בבאגט, עם סלטים טריים ומפנקים. בבאגט ניר בעמק הירדן תמצאו את כל הבשרים הטובים: שווארמה הודו ועגל, קבב מעולה שמכינים במקום, חזה עוף, פרגיות, נקניקיות, שניצל ועוד. בנוסף, יש פלאפל סוף הדרך, ושקשוקה מעולה וחריפה על האש.

כל ביס בבאגט של באגט ניר הוא מושלם: הבשרים כולם איכותיים, ומגיעים מהספקים המובילים בארץ; הסלטים כולם נעשים במקום, מחומרי הגלם הכי טריים ומשובחים; הבאגטים נאפים במקום, מה שמכניס למסעדה ריח של אפייה מתוקה, והכי חשוב, הבשרים מתובלים בתערובות תיבול ייחודיות של באגט ניר, כזאת שנותנות טעם אקזוטי שמלווה את הבשר בצורה מושלמת. השווארמה הגלילית המצוינת, גולת הכותרת של באגט ניר, נעשית בתערובת תבלינים מיוחדת המורכבת מ-70 תבלינים שונים, מה שיוצר חגיגה של טעמים בפה.

באגט ניר. יח"צ,
כוונו את אפליקציית הניווט שלכם בהתאם/יח"צ

בבאגט ניר אפשר לקחת טייק-אווי, ואפשר לשבת במקום ולפתוח שולחן עם החבר'ה. יש בר גדול לאורך כל המסעדה, ויש שולחנות בחוץ, כל אחד מה שמתאים לו. המקום נקי ומסודר, והשירות לבבי ויעיל. כל מה שתחשבו עליו הוא רק כמה הבשר טעים לכם ויושב נכון בתוך הבאגט.

באגט ניר הוא מקום מפגש נהדר לתושבי עמק הירדן, ועצירת חובה לכל מי שעובר באזור צומת צמח. המקום נמצא בפארק אדיסון בעמק הירדן, ומחזיק בתעודת כשר למהדרין. באגט ניר פתוח בכל ימות השבוע, ועושה משלוחים עד השעה 01:00 בלילה. ביום שישי, עובדים עד שעה לפני כניסת השבת, ובמוצ"ש, שעה לאחר יציאת השבת.

כנסו עכשיו לפייסבוק או התקשרו לטלפון 073-744-1576. אז, שיהיה לכם בתיאבון!

בשיתוף באגט ניר
  • עוד באותו נושא:
  • באגט
  • בשר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully