וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שאן עולה: דניאל אברג'ל הוא מאמן הכושר שאתם חייבים להכיר

בשיתוף דניאל אברג'ל

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 12:47

בגיל צעיר סבל דניאל ממשקל גבוה שמעט הפריע לו, עד שהוא החליט שהגיע הזמן לעשות שינוי, והתאהב לגמרי בתחום הכושר הגופני. עכשיו הוא מגיע כדי להדביק גם אתכם בחיידק האימון

דניאל אברג'ל. יח"צ,
איך ליהנות מהאימונים?/יח"צ

בשנים האחרונות תחום הכושר הגופני הפך להיות טרנד של ממש. המודעות לשמירה על בריאות הגוף, והרצון להיות מחוטבים ויפים חילחלו לגברי ונשות ישראל בצורה עמוקה. את התוצאות אנחנו רואים בשטח מדי יום, בין אם זה בתוכניות ריאליטי כמו "נינג'ה ישראל", שהביאו לעולם סלבריטאים חדשים שלא מפסיקים לככב בפרסומות על מסך הטלוויזיה, או סטורי'ס ממכוני כושר ואימונים אישיים על בסיס יומי של כל כוכבי הרשת הכי נכונים.

כאשר כל המידע בנושא זמין עבורנו וכולם מסביב עפים על זה ב-200 קמ"ש, אין פלא שעם ישראל מצביע ברגליים. אפשר לראות את זה בכל מקום: במכוני כושר מפוצצים במתאמנים, בפארקים העמוסים במאמנים אישיים המדריכים קבוצות ויחידים או במתחמים ציבוריים של כושר גופני או נינג'ה שצצים חדשות לבקרים. מהפכת הכושר כאן חברים, והיא כאן כדי להישאר.

מגניב. איך מתחילים?

רצינו להבין - איך אפשר להכניס את הגוף לשגרת אימון וכושר? כזו שתהיה נכונה ומותאמת עבורנו וכמובן תוביל להשגת המטרות שהצבנו בתחילת הדרך תוך שמירה על בריאות הגוף. לצורך כך שוחחנו עם מאמן כושר מקצוען, אחד כזה שאפשר לסמוך עליו. הכירו את דניאל אברג'ל, בן 24 מבית שאן אשר בבעלותו סטודיו כושר חדיש בו תוכלו ליהנות מתוכניות אימון בהתאמה אישית, ייעוץ תזונה על ידי מומחה, ליווי אונליין, וכמובן אימון אישי, זוגי או קבוצתי בסטודיו.

מה הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום הכושר?

"בתור ילד סבלתי ממשקל גבוה יחסית. כבר בגיל 15 שקלתי 110 קילו. זה הפריע לי, הרגשתי שאני רוצה וצריך לעשות שינוי בחיים שלי. בשלב מסוים קיבלתי החלטה להכניס את הספורט והכושר הגופני לחיים שלי, הצלחתי להוריד 40 קילו וראיתי שינוי מהותי בעצמי. אני לא מתכוון רק שינוי פיזי במשקל, השינוי הוא גם בראש, הפכתי להיות בן אדם חזק הרבה יותר גם מבחינה מנטלית. לקראת הגיוס כבר שקלתי באזור 78 קילו והתגייסתי לקרבי, היה לי חשוב לתרום, ושירתי בסיירת גבעתי. כושר גופני וקרבי היה אחד הדברים החשובים ביותר במהלך השירות שלי, וצברתי המון ידע חשוב בנושא במהלך השירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאל אברג'ל. יח"צ,
רצה לעשות שינוי, והצליח/יח"צ

GO PRO

לאחר השירות הצבאי, החליט דניאל שהוא רוצה לעסוק בתחום של כושר ואימון גופני בצורה מקצועית, מה שהוביל אותו ללימודים במכון וינגייט. שם, דניאל הוסמך כמאמן כושר אישי, כמדריך רצועות וכמדריך קטינים. מיד בסיום הקורס החל לעבוד בתחום בתור מאמן אישי, כאשר בראש הייתה לו כל הזמן מטרה אחת ברורה שסימן לעצמו - לפתוח סטודיו כושר משלו.

אז איך הפכת ממאמן כושר לבעלים של סטודיו?

"הרבה זמן שרציתי לפתוח מקום משלי, שמתאמנים יוכלו להגיע אליי ולקבל שירות ברמה גבוהה עם כל הציוד וכל מה שמסביב, זה הכי כיף בעולם. בתקופת הקורונה הרגשתי שזה הזמן שלי לעשות את המהלך. היה לי הרבה זמן פנוי בגלל הסגרים והתחלתי לעבוד על הרעיון צעד אחר צעד עד שהצלחתי להגשים אותו. בהתחלה לא ידעתי באמת כמה זה יצליח למרות שהאמנתי תמיד. המתאמנים הראשונים שלי היו ילדים מהאזור שהגיעו כדי להתאמן ועפו על המקום, היום כבר כולם מכירים, הרבה אנשים מהאזור ששמעו על הסטודיו מגיעים כדי להתאמן באופן קבוע. עשיתי להם תוכניות אימון מותאמות אישית ויש להם ליווי צמוד שלי כל הדרך עד ההצלחה".

דניאל אברג'ל. יח"צ,
מהשירות הצבאי היישר לווינגייט ואז - לסטודיו משלו/יח"צ

מותר גם ג'אנק פוד

כמו תחומים רבים, גם ליווי אישי לתזונה וכושר עברו אדפטציה לדיגיטל; כיום דניאל מתמחה בליווי אישי אחד-על-אחד למתאמנים בשיחות וידיאו.

איך זה עובד?

"המתאמן ואני משוחחים בווידיאו, אני מקבל את הרקע המלא שלו, ואז אנחנו מגדירים מטרות ומתכננים את הדרך להשיגן. אם הוא מתאמן בחדר כושר למשל, אז אני בונה לו תוכנית אימון שמתאימה לחדר הכושר שלו. אם הוא לא בחדר כושר, אני כותב תוכנית שמתאימה לבית ולתנאים שיש לו לאימונים. בנוסף, אני מדריך אותו ומלווה אותו בדרך, עד שמגיעים לתוצאות".

בסופו של דבר יש הרבה מאמני כושר, מהו הערך המוסף שלך כמאמן?

"הליווי האישי שלי הוא כזה שאני לא נותן לאף מתאמן לוותר לעצמו. אין אצלי מצב של מתאמן שנושר ומפסיק להתאמן. אני לא נותן לזה לקרות, אני נותן לו את כל האנרגיה שהוא צריך. בשביל זה צריך לדעת לנהל את הדברים נכון, להציב יעדים ריאליים למתאמנים כך שלא יתייאשו וכדומה. אני תמיד אומר למתאמנים שלי לא להיכנס לדיאטות רצחניות ולסבול, מותר לאכול ג'אנק בערב, פשוט צריך לעשות את זה מתוכנן, בצורה מדודה, וכך יש לבן אדם כוח להתמיד בתהליך. אני עובד עם תזונאי צמוד, וכמובן נמצא הרבה עם הלקוחות שלי בווצאפ. חלק מהם מצלמים לי צלחות של אוכל ושולחים לי כדי להתייעץ, ואני משתדל להיות שם תמיד כדי לתת את העצה הנכונה".

בנוסף לתוכניות הליווי אונליין, דניאל מאמן גם בסטודיו שלו בבית שאן. הסטודיו של דניאל מחולק לפי שעות אימונים, כאשר בחלק מהזמן הוא מבצע אימונים אישיים, בחלק אחר אימוני זוגות, ובשאר הזמן מתקיימים אימונים קבוצתיים.

מה מקבל מי שמגיע אליך לאימון אישי?

"דבר ראשון עם כל מתאמן חדש שמגיע אני יושב לשיחת היכרות, כדי שנכיר טוב יותר אחד את השני. חשוב לי לדעת אם יש למתאמן רקע בתחום או בעיות רפואיות ומגבלות שחשוב שאני אדע עליהן. לאחר מכן, מבצעים עבודת הכנה יסודית, ולאחר מכן אנחנו מציבים יחד מטרות ריאליות בהתאם לבקשת המתאמן ובהתאם לדעתי המקצועית. לאחר מכן אני בונה תוכנית אימון, אותה אני מפרק ליעדים מדידים שאליהם צריך להגיע אחת לשבועיים; ומתחילים את האימונים תחת מעקב אישי שלי. במהלך תקופת האימון יש ליווי צמוד ומעקב שלי מבחינת משקל, מדדים, תזונה וכמובן שאני זמין לכל שאלה ובקשה של הלקוחות".

דניאל אברג'ל. יח"צ,
יחס אישי וצמוד לכל מתאמן ומתאמנת/יח"צ

ומה מבחינת אימוני קבוצות?

"בקבוצות זה עובד אחרת. קודם כל אנשים יכולים להגיע לאימון ניסיון ראשון ללא עלות. כאשר יש קבוצה רואים מי מגיע לסטודיו ואני בונה את האימון לאותו יום בהתאם. אני משלב אימוני אירובי, אימוני כוח, תרגילים פונקציונליים, TRX ועוד".

רוצים גם אתם להרגיש טוב יותר, להיכנס כושר גופני, להציג לעצמכם מטרות ויעדים וגם להצליח בהם? אתם מוזמנים לפנות לדניאל אברג'ל בעמוד הפייסבוק, באינסטגרם, או בטלפון 0526438627.

בשיתוף דניאל אברג'ל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully