וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Visa to America: כל הדרכים שלא הכרתם לקבלת הגרין קארד הנכסף

בשיתוף: Visa to America

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 9:39

חברת Visa to America מתמחה בהוצאת ויזות הגירה לארה"ב וגרין קארד. שוחחנו עם בכיר בחברה שסיפר לנו את כל הסודות על סוגי הויזות שכלל לא הכרנו, ושמבטיחות מעבר בטוח וחוקי לארה"ב

visa to america. יח"צ,
visa to america/יח"צ

חברת Visa to America היא חברה המורכבת מצוות של עורכי דין ואנשי מקצוע בארה"ב, שעוסקים במלאכת הנפקת ויזות ותושבות קבע לארה"ב כבר יותר מ-31 שנה. החברה שמה לה למטרה לעזור לאנשים, בפרט ישראלים, לקבל ויזות שהייה חוקיות וגרין קארד.

שוחחנו עם אבי, בכיר בחברה, ששפך לנו אור על האופציות השונות העומדות לרשות הישראלים המעוניינים להעתיק את חייהם לאמריקה. לדברי אבי, אנשים רבים שמנסים את מזלם בארצות הברית ושרוצים להגר, אינם מכירים את החוקים ולא יודעים שיש דרך מסוימת וברורה לכל אחד, בכדי לקבל ויזה או גרין קארד. אנשים שלא מכירים את מגוון האופציות הקיים לרשותם, נכנסים לעיתים לסוגים שונים של סיטואציות עם הרשויות: "יש הרבה אנשים עם רצון טוב ויכולת, שלא יודעים על האופציות שקיימות, ובשביל זה אנחנו פה", מספר לנו אבי. "אנחנו מתמחים בעיקר בויזות עם סיכויי הצלחה גבוהים. הויזות כוללות אישור עבודה ומספר ביטוח לאומי, המאפשר קניית רכב, קניית בית, הלוואות עסקיות ועוד ועוד".

visa to america. יח"צ,
visa to america/יח"צ

E-2 Visa: ויזה לעסק קטן/בינוני

מדובר בויזה הניתנת לחברות קטנות ובינוניות בגודל, והיא מיועדת לעסקים שונים. "זו בעצם ויזה שמיועדת לאנשים בעלי עסק, שיש להם את היכולת להשקיע יחסית סכומים נמוכים, שנעים מ-80 אלף דולר ועד 100 אלף דולר", מסביר אבי. "אנחנו עובדים בעיקר עם הויזה הזאת מכיוון שסיכויי ההצלחה שלה הם כמעט מאה אחוז. הויזה הזו מיועדת לאנשים שיש להם רצון ומוטיבציה להצליח בעסק בארצות הברית".

עוד פרט חשוב שיש לקחת בחשבון: גם אם בן משפחה או חבר הוא זה שנתן למועמד את הסכום להשקעה, והמועמד אף מראה את זה בחשבון הבנק של החברה - הוא יכול לקבל את האישור וליהנות מהויזה.

השלבים בדרך: בחלק הראשון, החברה מכינה תכנית עסקית (Business Plan). צוות מובחר של דוקטורנטים מהאוניברסיטאות הכי טובות בארה"ב, וביניהן ברקלי, ייל והרווארד, מכין את התוכנית העסקית, אותה הוא נדרש להציג לרשויות.

השלב השני הוא הקמת חברה בארה"ב, והחברה מתמחה בכל הפרטים השונים הכרוכים בכך: איך מקימים חברה, באיזו מדינה כדאי להקים (המיסים והחוקים שונים בין המדינות), איך חוסכים מיסים, איך מגנים על הבעלים מפני תביעות ועוד. "אנחנו עושים את כל התהליך יחד עם הלקוח", מספר אבי. "אנחנו מקימים לו חברה בצורה מסודרת ומסייעים לו עם כל הניירת מול הבנק".

אבי מזהיר שחוסר ידע בפעולות הבירוקרטיות עלול להוביל לתוצאות הרות גורל בהמשך: "בארה"ב, אם עשית פעולה לא נכונה עם החברה, אפילו שהיא נובעת מחוסר ידע, אתה תגיע לבית המשפט. אם בבית המשפט יגיעו למסקנה שלא פעלת על פי נהלי החברה שהוגדרו בהקמתה - אתה עלול להסתכן בתביעות אישיות, ולכן אנחנו פה ועושים את העבודה הזאת. אנחנו מוודאים עבור הלקוח שהוא מגן על עצמו מכל הבחינות".

בסוג הויזה הזאת, בעל העסק מקבל Social Security Number כשבועיים לאחר קבלת הויזה. גם בן הזוג יכול לקבל מספר סושיאל, מה שמקל על ההתנהלות מול בתי הספר. "למעשה הויזה הזאת מתחדשת כל שנתיים ללא הגבלה ", מספר אבי. "היא מתקבלת לשנתיים ואחרי שנתיים היא מתחדשת, כל עוד העסק קיים. אם הלקוח נאלץ לסגור את העסק מכל סיבה שהיא, מומלץ מאוד לפתוח עסק חדש. לסיכום מדובר בויזה מצויינת שלא הייתה קיימת לישראלים עד מאי 2019, והרבה אנשים לא מודעים לויזה הזאת".

ויזת ה-2E למעשה מתבססת על השקעת כסף, תכנית עסקית והקמת חברה. חברת Visa To America חוסכת את הטירטורים ומכירה את כל האותיות הקטנות שעלולות להכשיל את המהלך.

"בארה"ב יש 50 מדינות", מספר אבי. "לכל מדינה יש את החוקים שלה ובכל מדינה המיסים שונים, ולכן צריך לדעת היכן להקים את החברה. אנחנו יועצים ומתאימים לכל אחד את המדינה שמתאימה לעסק שלו. אנחנו לא רק עוזרים בהקמת החברה ובקבלת הויזה, בנוסף, אנחנו גם יוצרים קשרים עסקיים עם חברות גדולות בארה"ב. הרשתות הגדולות בארה"ב מעוניינות לעבוד עם חברות מבוססות לכן חדירה לשוק היא יותר קשה, אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו בבניית מערכת יחסים עסקית עם חברות גדולות".

את הויזה אפשר להגיש בארץ ישירות ולגשת לריאיון בשגרירות, או מי שכבר נמצא בארה"ב, יכול להגיש בקשה ולעבור לויזה הזאת מויזה אחרת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
visa to america. יח"צ,
visa to america/יח"צ

EB3 Visa: ויזה ישירה לגרין קארד לעובד בכל תחום מישראל

ויזה נוספת שהחברה עוזרת בהשגתה היא ויזת 3EB, ויזה שלמעשה מובילה לגרין קארד. "המון ישראלים וישראליות היו מתחתנים בעבר עם אמריקאים או אמריקאיות במטרה לקבל גרין קארד", מספר אבי. "בהמון מקרים שהנישואים הם לא אמיתיים, התיקים מסתבכים, למצב של תהליך גירוש או בהוצאת כספים שנים על גבי שנים. הרבה מהם יכולים למצוא את עצמם ללא ניירת, כשוהים בלתי חוקיים שלא יכולים לעזוב את ארה"ב. עד לפני כמה שנים היה מדובר במסלול ייסורים בכדי לקבל גרין קארד, היום, עם הויזה הזאת, גם בעלי מקצוע פשוטים, כמו פקיד ופקידה, יכולים לקבל גרין קארד, עוד לפני שהגיעו לארה"ב".

לויזה זו חמישה שלבים, כששלושה מהם במשרד העבודה, ושני השלבים האחרונים מתנהלים או בארץ או כבר בארה"ב מול ההגירה. בשלב הראשון של הגשת הניירת, המעסיק מבקש להביא את העובד לארה"ב כעובד קבוע, ומצהיר את רמת השכר שהעובד ירוויח (רמת שכר שמותאמת לתפקיד על ידי משרד העבודה USDOL).

לאחר מכן, על המעסיק לפרסם את העבודה ב"לוח דרושים" של המדינה, בכדי שיוכלו לוודא שאין אף אמריקאי אחר שמתאים לתפקיד, במקום העובד המבוקש מישראל. החברה פועלת לפי הנהלים ומפרסמת את הצעת העבודה במשך שני ימי ראשון תוך 30 ימים. "שנת הקורונה גרמה להרבה אמריקאים איכותיים לא לחפש עבודה ולקבל אבטלה יפה, לכן מדובר בזמן טוב להגשת ויזה שכזאת", מספר אבי. "ברגע שהתקבלה הויזה, אתה רק צריך להתחייב לעבוד במשך שנה שלמה בחברה המדוברת, בתמורה תקבל את הגרין קארד הקבוע ישירות ל-10 שנים".

השלב השלישי הוא הגשת הבקשה: "עורכי הדין שלנו כותבים את כל הבקשה ומגישים אותה למשרד העבודה. משרד העבודה מוודא שלחברה יש את היכולת הפיננסית לשלם את השכר של העובד, ושלעובד יש את התפקיד המתאים. לאחר הפרם (perm) וסיום התהליך מול ההגירה, העובד יקבל את הגרין קארד, כשהוא מתחייב לעבוד בתפקיד לפחות שנה".

visa to america. יח"צ,
visa to america/יח"צ

גם את הויזה הזאת אפשר לקבל דרך ריאיון בשגרירות בארץ, יחד עם בדיקה רפואית ובדיקה של טביעות אצבעות, או למי שכבר נמצא בארה"ב - יש אפשרות לעבור מויזה אחרת לויזה הזאת ולקבל את הגרין קארד. "הויזה הזאת מדהימה", מוסיף אבי. "ההתחייבות היחידה של המועמד - לעבוד שנה שלמה בחברה".

עוד מסלול ויזה לעסקים שאיתו עובדת החברה הוא ויזת ה-5EB. מדובר במסלול המיועד למיליונרים, בו יש להשקיע בין 900 אלף דולר ל 1.8 מיליון דולר, וכך לקבל את הגרין קארד.

visa to america. יח"צ,
visa to america/יח"צ

IE Visa: ויזת יזם בינלאומי

הויזה האחרונה והפופולרית, שיצאה ממש לאחרונה היאVisa IE - International Entrepreneur. "פה מדובר בויזה חדשה שמתאימה לישראלים מתחום ההיי טק, או בתחומים אחרים שלא חייבים להשקיע כסף ושגייסו סכום ראשוני", מסביר לנו אבי. "זאת ויזה שהנשיא ביידן אישר ממש לאחרונה. מדובר בויזה שהמגיש מקבל אותה לחמש שנים, מבלי להשקיע כלל, ויזה נהדרת למי שהצליח לגייס כסף להשקעה".

ויזת היזם מתבססת על עסק חדש שאדם רוצה לפתוח בארה"ב, מבלי שהוא המשקיע: "בויזה הזאת, המועמד צריך להראות שהוא מביא עסק חדש לארה"ב שיכול ליצור מקומות עבודה חדשים, שהוא קיבל 250 אלף דולר ממשקיע פרטי או מאה אלף דולר מארה"ב, ושהוא מחזיק בלפחות 10 אחוז מהחברה".

הויזה מתאימה לתחומים שונים כמו הייטק, תחום הבנייה, תחום הקוסמטיקה ועוד. לאחר 30 חודשים מקבלת הויזה, המועמד צריך להראות הכנסות של חצי מיליון דולר או לפחות שיצר חמישה מקומות עבודה חדשים.

לסיכום, Visa to America עובדת על מתן ויזות חוקיות, תוך כדי דקדוק ומעורבות בפרטים הקטנים, והיא עושה עבור הלקוח את כל העבודה הקשה: "הויזות שאנחנו עובדים איתן, יכולות לתת לישראלים עם כסף או ללא כסף, עתיד טוב יותר וחוקי בארה"ב. ישראלים חייבים הכוונה וייעוץ כדי להבין ולעבוד עם המערכת האמריקאית. כדי להכיר את המערכת הזאת מבפנים, צריך לחיות בארה"ב משך זמן של שנים רבות, ואנחנו יודעים איך המערכת עובדת, ויודעים כיצד לפעול על מנת למנוע טעויות ולעזור לישראלים שרוצים לבנות לעצמם עתיד".

אבי מסכם בכך שארצות הברית היא ההיפך המוחלט מישראל: "צריכים להבין שהמנטליות האמריקאית היא שונה לחלוטין מהמנטליות הישראלית. בארה"ב, כל עוד הלקוח יפעל לפי החוק - המדינה תסייע. חשוב להתנהל בצורה חכמה וישרה כי הפוטנציאל הוא עצום".

אתר אינטרנט

פייסבוק

אינסטגרם

מספר טלפון: 03-912-6102

בשיתוף: Visa to America
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully