וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המושלמת לחוות את הצפון

בשיתוף ריידר עמק החולה

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 11:57

מיי-טיפול, ספא בוטיק ייחודי לטיפולים במים, בקיבוץ גונן של יפית ומעין אוחנה, התרחב השנה גם לטיולי שטח עם איזיריידר ב"ריידר עמק החולה'. מהיום, אפשר לטייל בטבע, באופן שמעולם עוד לא חוויתם אותו ובתנאי v.i.p

ריידרים. אריאל אוחנה,
ריידרים/אריאל אוחנה

לפני 14 שנה יפית ומעין אוחנה עם ילדיהם עזבו את ירושלים ועברו לגונן שבצפון. הם הגיעו מרקע של שיקום וטיפול במים, והיו בעלי בריכה טיפולית לימודית בירושלים. לאחר כשלוש שנים הם פתחו ספא בוטיק לטיפולי מים וואטסו ויחידת אירוח, בקיבוץ גונן.

עם הזמן, גם החוויה הזוגית, תפסה מקום, והם יצרו חבילות מפנקות זוגיות הכוללות טיפולי ספא ייחודיים לזוגות וקבוצות קטנות כולל טיפולי ספא ומים. ככל שהגיעו יותר אנשים מרחבי הארץ לספא שלהם, תחום התיירות במשפחת אוחנה תפס תאוצה, ולאחרונה הם החלו בטיולים מיוחדים בעמק החולה רכובים על ריידרים.

מה זה ריידרים?

אריאל, הבן, אחראי על התחום מסביר: "הריידר זה כלי שבכלל הומצא עבור הצבא, במטרה לאפשר גישה נוחה, מהירה וקלה גם בתנאי שטח קשים, בכלי אישי, תוך דגש על השקט. זה פיתוח ישראלי של התעשייה הצבאית כדי לאפשר לחיילים להגיע מבלי לעורר תשומת לב, המשמעות היא שאפשר לטייל ולהגיע למקומות שעם כלי רכב אחר לא ניתן להגיע, במהירות, ובדממה, כך שלא פוגעים בטבע חווים את ציוץ הציפורים ולא מבריחים את בעלי החיים, או הורסים את תווי הקרקע.

זה כלי חדש יחסית ולא דומה לטרקטורונים וכלים אחרים שהכרנו, והדבר הכי חשוב הוא הרבה יותר יציב ובטיחותי, עם שליטה מלאה של הרוכב. קל מאוד לתפעול. אנחנו הוספנו על הכלים שלנו גם כסאות בטיחות לילדים ופעוטות. כך שאפשר לצאת לטיול משפחתי עם בני כל הגילאים".

ריידרים. יוסי פרלמן,
ריידרים/יוסי פרלמן

בטיחות מעל לכל

זהו כלי השטח האישי הבטוח ביותר "הוא חזק מאוד ואין לו מעצורים, עובר בקלות סלעים, מכשולים בדרך וכו'. יחד עם זאת, הוא מאוד יציב הודות למרכז הכובד הנמוך שלו מה שהופך אותו לכלי בטוח מאוד גם כשתנאי הדרך לא פשוטים. הוא מאוד פשוט לתפעול. ידידותי מאוד למשתמש הלא מנוסה, אין צורך ברישיון נהיגה. לכל רוכב יש שליטה מלאה על המהירות, העצירה. ידית גז, ברקסים. בנוסף לכלי יש מערכת בלימה אוטומטית. כך שגם ללא מיומנות ברכיבת שטח מרגישים מוגנים".

טיולים מודרכים

טיול משפחתי מושלם לכולם

הריידרים היא אטרקציה שמתאימה למשפחות וילדים, "ניתן לרכב לבד מגיל 16, אין צורך ברישיון נהיגה, וילדים ונוער עפים על החוויה הזאת. פעוטות מורכבים מגיל שנתיים וכבר רכבו אצלנו גם בני מעל לשבעים. כיוון שיש לכל אחד שליטה מלאה על הכלי שלו ועל הקצב, קל לתפעל, אפשר לרכב בעמידה או בישיבה, וזה מתאים לכולם, כל המשפחה יכולה ליהנות יחד כשמחפשים אטרקציה 'אחרת', למשל ליום הולדת משפחתי או לחופשה שמתאימה לכולם. גם המבוגרים שמנוסים בטיולי ג'יפאות בשטח מתלהבים ומדווחים על חוויה אחרת ויוצאת דופן, שמאוד מקרבת את כולם, כי אפשר לשוחח ולהרגיש את הטבע בלי חציצה או רעש".

האטרקציה מתאימה גם לזוג שמחפש פעילות מעניינת, עם תוכן וטיול בלי ללכת ולהזיע, באווירה רומנטית, לרכב בשעת שקיעה אל הנופים עצרי הנשימה של החולה, בהמשך או לפני טיפול בספא הבוטיק.

זה לא סתם לשכור כלי ולצאת לשטח, מדובר בחוויה מתוכננת היטב ומושלמת הכוללת הדרכה עם המון ערך מוסף וידע על הסביבה וצ'ופרים מסביב "היציאה עם הריידרים מתחילה במפגש במתחם הקבלה של ריידר עמק החולה בגונן, מוצל, עם פינת ישיבה, שירותים וכו' הכל מסודר. מקבלים הדרכה על הכלי והסבר, והתנסות במקום. מכאן יוצאים למסלול הטיול, כל הטיולים מודרכים, לא יוצאים ללא ליווי או מדריך.

ריידרים. אריאל אוחנה,
ריידרים/אריאל אוחנה

"כל המסלולים שלנו מתנהלים בעמק החולה בין רכס הרי נפתלי לרמת הגולן, מהמתחם יוצאים אחרי הדרכה והדגמה. מתחילים בקילומטר וחצי ראשונים בשבילי השדות בקיבוץ, זו דרך קלה והיא מאפשרת בעיקר להרגיש את הכלי, את חווית הרכיבה ולצבור ביטחון ותרגול, ואז יש עצירה כדי לשחרר את המתח הראשוני, לראות את השליטה, לענות על שאלות ולוודא שכולם מתלהבים ולהמשיך. בינתיים מסבירים על המקום, על גידולי השדה מסביב ואז ממשיכים לרכב לעבר הגדה המזרחית של הירדן ורוכבים צפונה לאורך הירדן.

"המסלולים בנויים כך שיש בדרך אתגרים וסלעים אבל כל אתגר בדרך אפשר לעקוף גם בדרך חלופית קלה יותר כך שהמסלול מתאים לחובבי אקסטרים ולמי שרוצה חוויה רגועה. לאחר עוד 6 ק"מ בערך מגיעים לנקודת עצירה מרכזית במפל להבות הבשן. שם עוצרים להפסקת התרעננות ומכינים קפה שחור או תה צמחים. מהמפל ממשיכים על הגדה המזרחית צפונה עד בריכות הדגים לשעבר, שם יש נקודת עצירה של ציפורים נודדות. לפי עונת הנדידה. ומשם חוזרים דרך הגידולים החקלאיים עד לחורשת האקליפטוסים של גונן וחזרה למתחם.

"בלי קשר לנקודות העצירה המתוכננות בהדרכה, אפשר לעצור בכל זמן. כך שמי שמרגיש לא נח יכול לעצור והמדריך שנמצא שם יסייע בכל. אבל רוב העצירות בדרך נובעות מהרצון לחוות את הנוף והטבע, למשל כשפוגשים בעל חיים מעניין, בזכות השקט של הכלים החשמליים שלא מפריע את חיי הטבע". מסביר אריאל.

חבילת פינוק זוגית במתחם

אם בא לכם להירגע אחרי החוויה בשטח, או בכלל כשאתם בצפון, זה המקום לחבילת פינוק זוגית ומיוחדת מהסוג שלא תמצאו בשום מקום אחר. בספא מיי-טיפול בגונן יש בריכה טיפולית קטנה, חדר טיפולים מרגיע ונעים, מרפסת ודק עם נוף וגינה קסומה. למשך כשלוש וחצי - ארבע שעות כל אחד מבני הזוג מתרגע עם שלושה טיפולים. 45 דק' של טיפול במים 30 דק' רפלקסולוגיה או עיסוי 45 דק' וטיפול פרפין לטיפוח והזנת כפות הידיים. בנוסף תתפנקו לבדכם בבריכה עם קנקן חליטת צמחים ו 2 כוסות יין. מגבות חלוקי ספא, כפכפים וכל הפינוקים שיגרמו לכם להירגע ולהטעין מצברים מחדש. "זו חבילה לא שגרתית שנעשתה עם המון מחשבה, זה סוג של אוברול לגוף ולנפש. במשך 3.5 שעות שאנשים מתנתקים מהמציאות שלהם ומתחברים למקומות אחרים. טיפול במים הוא עוצמתי, לוואטסו, יש יתרון גדול, השהייה במים חמימים בתנאים של חוסר משקל, כשלאט, מאבדים את השליטה והשרירים נרפים, זה ממש כמו לכבות את השרירים מהמוח".

הערך המוסף, יפית עוסקת גם בתזונה על פי רפואת הרמב"ם. "כשמגיעים לפינוק בספא לכל המתעניינים אני מציעה טיפים לתזונה ואורח חיים בריא".

הקיץ כבר כאן, אם אתם רוצים לחוות את נופי ארצנו באופן שונה וייחודי, האטרקציה מתאימה, לגיבוש קבוצות קטנות וגם לזוג שמחפש פעילות מעניינת.

לריידרים: אריאל: 053-232-2511 לאתר הריידרים עמק החולה>>, לפייסבוק>>, לאינסטגרם>>.
ליצירת קשר ופרטים>>

לספא מיי-טיפול: יפית 052-2578741 לוואטסאפ>>
לאתר הספא>>, לפייסבוק ספא>>, אינסטגרם ספא>>

לפרטים וליצירת קשר לחצו כאן ונציג יחזור אלייכם

בשיתוף ריידר עמק החולה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully