וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Inkbox35 - מקדש הקעקועים בעיר התחתית בחיפה שמראה איך עושים את זה נכון

בשיתוף Inkbox35

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 11:30

בסטודיו אינקבוקס 35 (INKBOX35) מחכים לכם שישה אמני קעקועים מובילים, שכל אחד מהם מתמחה בסגנון ייחודי רק לו. ואם זה לא מספיק, תוכלו גם ללמוד איך לקעקע 'Like a pro' תוך שלושה חודשים

INKBOX35. יח"צ,
INKBOX35/יח"צ

בשנים האחרונות הפכו הקעקועים לנורמה חברתית מקובלת, וכולם רוצים להביע את עצמם בצורה יצירתית ומיוחדת בעזרת דיו הקסם, החל מצעירים בגיל העשרה ועד לסבתות בגילאי שישים פלוס. יש משהו מרגש בהמתנה הארוכה לאותה פגישה מיוחלת עם אמן הקעקועים, ועם המחט שתעטר את הגוף שלכם ביצירת אמנות חדשה ומרגשת. אם גם אתם נמנים על אותם אנשים שמחכים לתור הבא שלהם אצל המקעקע, כאלו שמחפשים אחר את האמנים המקצועיים והטובים ביותר - כדאי שתכירו את סטודיו INKBOX35, שנמצא בעיר התחתית בחיפה.

INKBOX35. יח"צ,
קעקוע של יורי (מימין) ושל אמיל/יח"צ

אינקבוקס הוא פרויקט של שני חובבי קעקועים מושבעים בני העיר, יורי רוחמן ואמיל קופרמן. אמיל מספר לנו שמגיל צעיר הוא גילה עניין מיוחד בתחום, וכבר בגיל 16 הוא הספיק לעשות את הקעקוע הראשון שלו. אחרי השחרור מהצבא, הוא החליט שהגיע הזמן להיכנס לעניינים, הזמין לעצמו ציוד מתאים, ופשוט התחיל ללמוד את התחום ולהתמקצע. אמיל עבר דרך ארוכה עד שהגיע לרמת המקצועיות שבה הוא מקעקע היום.

לפי אמיל, מה שהופך מקעקע למקעקע טוב ואיכותי, הוא "קודם כל אהבה לאמנות, מקעקע טוב גם צריך להיות פרפקציוניסט. אני חושב שיצירתיות היא חלק בלתי נפרד מהעניין, לאתגר את עצמך, לפרוץ גבולות ולהמציא את עצמך מחדש בכל סקיצה. קעקוע טוב הוא כזה שנראה מעולה בעין, יושב מדוייק על הגוף, עם שילוב של צבעים נכונים בהתאם לעור וכמובן בטכניקות נכונות כדי שיראה וואו לאחר ההחלמה".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

כל אחד והסגנון שלו

אז מהו סגנון הקעקועים המועדף עליכם? אולי האולד סקול הנחשב לסגנון מערבי מסורתי, המתאפיין בקווי מסגרת שחורים עבים ובפלטת צבעים בסיסית - אדום, צהוב, ירוק, כחול וכמובן שחור. או שאתם בכלל בקטע של ריאליזם, שכשמו כן הוא, הצגה ריאליסטית של המציאות באמצעות הקעקוע, זה יכול להיות פורטרט של בן אדם, ציור מדויק, או סצנה מסרט מוכר. על הסגנון הגיאומטרי שמעתם? סגנון קעקועים המאופיין בקווים סימטריים המתחברים בהרמוניה אסתטית. לרוב אנשים שיבחרו בסגנון זה, ירצו להביע משמעות סמלית עבורם, דרך צורות שונות המייצגות אלמנטים שונים. זה יכול להיות חיות כמו ינשוף, אריה, פיל, או מנדלות בהמון סוגים. בסטודיו אינקבוקס מחכים לכם שישה אמני קעקועים מומחים שנבחרו בקפידה ויתנו לכם מענה יצירתי ומקצועי לכל רעיון שתרצו לבצע ובכל סגנון.
אל תדאגו, אם אתם חובבי פירסינג גם פירסר מקצועי תוכלו למצוא בסטודיו.

אז איך בוחרים קעקוע?

אמיל: "מומלץ קודם כל לבחור סגנון. רק אחרי שתדעו מה הכיוון שלכם, תכוונו רק למקעקע שמתמחה בסגנון אותו בחרתם", אומר אמיל ."אצלנו בסטודיו עובדים בשיטה חדשנית: כולנו מעצבים גרפים, ואנחנו בונים את הסקיצה תוך הלבשה והתאמה לגוף. קודם כל מצלמים את האזור בגוף ולאחר מכן מתאימים את גודל הסקיצה למיקום בעזרת האייפד, כך שהלקוח רואה איך הקעקוע נראה על הגוף עוד לפני שמתחילים את התהליך, אצלנו הלקוח הוא חלק בלתי נפרד מהבנייה של הסקיצה והוא מעורב מתהליך מאל"ף עד תי"ו".

INKBOX35. יח"צ,
אמיל (מימין) ויורי/יח"צ

Do it yourself

בשנים האחרונות, הציוד בתעשיית הקעקועים השתפר בצורה מהותית, כיום אפשר לייצר עבודות ברמה גבוהה יותר ובמהירות גבוהה יותר. הנוסחאות של הצבעים שופרו ומאפשרות להשיג תוצאות הרבה יותר טובות מבעבר בעזרת הטכניקות הנכונות ועם מקעקעים איכותיים כמובן. יש לכם כישרון לא רגיל לציור ועולם האמנות הוא בנבכי נשמתכם? כדאי שתדעו שגם אתם תוכלו ללמוד את רזי המקצוע ולהפוך למקעקעים בעצמכם - בסטודיו אינבוקס תוכלו להגיע לקורס מפורט מאל"ף עד תי"ו,
שאורכו שלושה חודשים, ובו תלמדו מהמומחים הכול מהכול, על ציוד, מכונות, טכניקות ולמעשה כל מה שצריך לדעת כדי להיכנס לתחום. אם תהיו מספיק טובים, גם תקבלו הצעת עבודה להצטרף לצוות המטורף של אינקבוקס 35.

כדי לראות סקיצות, עבודות ולקבל פרטים נוספים על הקורס, קעקועים וכדומה. היכנסו לפייסבוק או לאינסטגרם של INKBOX35

בשיתוף Inkbox35
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully