וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני לימוזין - לנסוע בדרכים בסטייל

בשיתוף יוני לימוזין

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 14:16

יותר ויותר אנשים מחפשים מענה לנסיעה ארוכה וממושכת ברכב מרווח, כזה שיהיה ברמה הגבוהה ביותר ועם תנאים שיגרמו לכם להרגיש שאתם חלק מהאלפיון העליון

יוני לימוזין. יח"צ,
יוני לימוזין/יח"צ

הכבישים והדרכים בישראל ידועים כעמוסים בכל ימות השנה, וישראלים רבים מבלים את רוב זמנם בנסיעה. לאן שלא תיסעו, סביר להניח שתתקלו בפקק תנועה, עבודות בכביש או אפילו מחסום משטרתי ללא הכנה מוקדמת. אז אם כבר נוסעים בדרכים ומבלים שם את רוב שעות היממה, כדאי לעשות זאת באווירה של מחלקה ראשונה.

הכירו את יוני לימוזין, חברת הסעות המתמחה ברכבי הסעות יוקרתיים, חדישים ומפוארים. החברה מספקת שירותי הסעות בוטיק המעניקה שירות ישיר ומקצועי בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לכמות הנוסעים, עם מגוון רחב של רכבי יוקרה כמו מיניבוס לימוזין, לימו-וואן (שילוב של לימוזינה ו-וואן), אוטובוס ועוד. עד לפני הקורונה, החברה הייתה עוסקת בעיקר בתיירות מחו"ל לקבוצות ואנשי עסקים, אך לאחרונה החלה לככב בקרב הקהל הישראלי שמביע התעניינות רבה בנסיעות הייחודיות.

יוני לימוזין. יח"צ,
יוני לימוזין/יח"צ

רכבי יוקרה לנסיעת VIP

הרכבים של 'יוני לימוזין' מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר ובנוחות מקסימלית עם כורסאות עור מסתובבים, נקודות חשמל, שולחנות נפתחים, טלוויזיה, מכונת אספרסו, שתייה קרה וכל מה שצריך כדי להפוך את הנסיעה לכיפית, שקטה ואלגנטית.

יוני לימוזין. תומר זקן,
יוני לימוזין/תומר זקן

נסיעות עסקיות ומקצועיות

החברת נותנת מענה בין היתר לאומנים, אנשי עסקים, עובדים במשרדי ממשלה, עובדי הייטק, בכירים במשק העולמי ונוסעים מנתב"ג שרגילים לתנאים מפנקים ומחפשים להמשיך את עבודתם גם על הכביש. בזכות הנסיעה ברכבים של יוני לימוזין, הם יכולים לחסוך זמן יקר, להמשיך לנהל את העולם ולקיים פגישות עסקיות במהלך הנסיעה.

נסיעות בשביל הכיף

מעבר לזה, יוני לימוזין מספקת ללקוחותיה שירותי הסעה לטיולים, תיירות, ימי כיף, אירועים מיוחדים ועוד. בין היתר הסעות לחתן וכלה, עובדים בימי גיבוש, בני נוער בנסיעה לנשף, וכאלה שרוצים להעביר את הנסיעה על הכביש בכיף וליהנות משלל הפינוקים שהרכבים המפוארים והמאובזרים הללו מציעים.

הרי מי לא היה רוצה לפתוח בקבוק שמפנייה במהלך פקק מייגע בכביש 6 או לרקוד לצלילי מוזיקה מטורפת ומקפיצה בדרך לנסיעה ארוכה בצפון או בדרום הארץ. למעשה, ביוני לימוזין יעניקו לכם הרבה מעבר ויעשו הכל כדי שתחוו חוויה יוצאת דופן ביום מיוחד שתבחרו ללא הגבלה או לחץ.

יוני לימוזין. יח"צ,
יוני לימוזין/יח"צ
יוני לימוזין. יח"צ,
יוני לימוזין/יח"צ

הנהג של יוני לימוזין חברה'מן

הנהגים של יוני לימוזין הם הרבה יותר מסתם נהגים. מדובר באנשי מקצוע ותיקים מהשורה הראשונה המכירים את כל כבישי הארץ. בנוסף, הנהגים דוברי אנגלית ומגיעים לכל נסיעה בלבוש מוקפד ומחויט. כבר אמרנו אווירה של מחלקה ראשונה? אמרנו.

החברה מעניקה לכל נוסעיה שירות VIP יוצא מן הכלל שגורם לנוסעים להרגיש כאילו הם בחו"ל. למעשה, לא מעט נוסעים מעידים שהנסיעה ברכבים של יוני לימוזין נוחה ונעימה הרבה יותר מכל דבר שחוו אי פעם. כמו כן, ניתן להיעזר בחברה לייעוץ ותכנון מסלולים וטיולים, כך, שאתם נהנים מהוותק והניסיון באתרים ואטרקציות בכל רחבי הארץ שצברו עם השנים.

אז אם גם אתם מתכננים את הנסיעה הבאה שלכם ובא לכם לראות את מבחר הרכבים המפוארים שיש ליוני לימוזין להציע, אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם בדף הפייסבוק או האינסטגרם של החברה. במידה וכבר בחרתם, תוכלו לשלוח הודעה ישירות לווטסאפ ולקבל מענה מיידי.

בשיתוף יוני לימוזין
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully