וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל בן ישי - בדרך לכבוש את הפסגה

בשיתוף מיכל בן ישי

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 12:37

במערכת "הנבחרים" בחרנו להציג בפני קוראינו הנאמנים את מי שאנחנו חושבים עומדים לסחוף את הארץ בשנה הקרובה בתחומים השונים

מיכל בן ישי/אולפן הנבחרים

בכל הנוגע לעולם התכשיטים והעיצוב, עלו על שולחן המערכת מספר שמות. לאחר בדיקה מעמיקה של כולם, שם של מעצבת אחת בלט מול כל השאר באופן חד משמעי - מיכל בן ישי.

מפיקה,חברת המערכת, קפצה לסטודיו החדש של מיכל ברמת השרון, על מנת להתרשם מקרוב מהסטודיו הקסום שעצבה ומהתכשיטים המיוחדים המוצגים בו, וללמוד על דרך עבודתה של בן ישי, אלו הן התובנות שהביאה עימה בחזרה.

מיכל בן ישי, בת 47, נשואה בשנית ואמא לחמישה ילדים היא מושא להערצה מצד אלפי נשים בישראל. מדובר באשה מרשימה, יפה ומוכשרת, המצליחה לשלב בין חיי משפחה, חברה וקריירה מוצלחת. וכל זאת מבלי לפספס אימון כושר בכל בוקר.

חרוצה! אמרנו?!

מיכל בן ישי. דור ארזי,
מיכל בן ישי/דור ארזי

תחילת הדרך

מאז ומתמיד מיכל בן ישי נמשכה לעולם העיצוב. את לימודי התואר הראשון בעיצוב רב-תחומי בסימינר הקיבוצים היא סיימה בהצטיינות. שנה לאחר סיום לימודיה, בזמן שליחות עם בעלה בארה"ב, החלה התמחות בלימודי צורפות. היא לקחה קורסים מקצועיים בתחום והחלה לעצב, לייצר ולמכור תכשיטים פרי עיצובה.

הקולקציה הראשונה היתה מוצלחת ופתחה את התיאבון להמשיך בתחום גם לאחר שחזרה לארץ. בשנים הראשונות, בן ישי מכרה את תכשיטיה במכירות ביתיות וחנויות בוטיק.

בעקבות הקו היוצא דופן והמרשים שלה, תוך זמן קצר שמה הלך לפניה ומאז ולאורך 16 השנים הבאות, אל הסטודיו בעין ורד, מקום מגוריה, עלו לרגל לקוחות מכל רחבי הארץ.

בפברואר 2020, טיפה לפני פרוץ הקורונה, לאחר שהסטודיו בביתה היה קטן מלהכיל את פעילותה, מיכל בן ישי הגשימה חלום נוסף ופתחה סטודיו וחנות ברח' אוסישקין 49 ברמת השרון, הידוע כרחוב אופנתי, מלא אופי וסטייל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיכל בן ישי. דור ארזי,
מיכל בן ישי/דור ארזי

סגנון התכשיטים

מיכל בן ישי עובדת בזהב מקרטורות שונות, בשילוב יהלומים מסוגים שונים, אבני חן מיוחדות, חרוזים, ומטבעות עתיקים, גם תכשיטי כסף ניתן למצוא בקולקציות השונות, על כל אלו בן ישי סיפרה: "בורכתי ביכולת לאהוב מספר גדול של סגנונות. אני מאוד מחוברת לעולם העתיק, אך באותה הנשימה אני לא פעם נותנת טוויסט מודרני, כמו שילוב של שיבוצי כוכבים בטבעות חותם עתיקות או עיצובים מקוריים אחרים - לדוגמא סדרת מווריק שקיבלה השראה מהסרט טופ גאן. כיף לי לנוע בקלילות מסגנון לסגנון, אני מאמינה כי כאשר הדברים יפים, גם אם הם מעולמות שונים, אין בעיה לשלב אותם לכלל אחד שלם יפה ויחודי".

התכשיטים של מיכל בן ישי עשויים בעבודת יד, ומושקעת בהם סבלנות אין קץ. היא מעניקה 100% תשומת לב לכל תכשיט ושמה לב לפרטים הקטנים כמו הגדולים. כל תכשיט הוא מעט שונה, הגימורים לרוב אינם מנצנצים ומחזקים את המראה האותנטי והמיוחד.

"אני אוהבת לעשות שימוש ביהלומים גולמיים, לקחת אותם בדיוק כפי שהוציאו אותם מהמחצבה, עוד לפני שסכין ליטוש נגעה בהם, הפראיות שלהם משגעת", הסבירה בן ישי.

מיכל בן ישי. דור ארזי,
מיכל בן ישי/דור ארזי

האפשרויות השונות בעיצוב התכשיטים

בסטודיו של מיכל בן ישי מצאתי ליין מרשים של תכשיטים שונים, פרי יצירתה. מיכל יודעת להתאים לכל לקוח תכשיט שיהיה נכון ומדוייק עבורו, בין אם מדובר בטבעות, צמידים, שרשראות או עגילים.

"שמתי לב לטרנד חדש - נשים מגיעות אלי עם בקשה שאעצב להם את שילובי העגילים, כולל ניקוב חורים חדשים וסידור האוזן שתראה מליון דולר. הן ממש באות עם תמונה שהעליתי ואומרות - כזה אני רוצה", הסבירה בן ישי.

יש גם לקוחות המגיעות עם תכשיטים ישנים ומיכל מעצבת אותם מחדש ונותנת להם טוויסט עכשווי ומדליק המדבר בשפה של הקולקציות שלה. "המון נשים מגיעות אליי עם תכשיטים שלהן, או שקיבלו בירושה, בעלי ערך סנטימנטלי אך שהן לא עונדות. אני מתאימה את התכשיט ללקוחה על מנת שתהנה לענוד אותו ושיתאים לאישיות שלה ולמציאות העכשיות של חייה. אני מחפשת את החיבור הנכון עבורה - תכשיט שיבטא סטייל ואסטטיקה וישמור על המהות הרגשית שיש בו.

"אני רואה את המשימה הזו כמו כרטיס כניסה אל תוך קודש הקודשים של לקוחותיי, שם מתחיל ביננו הרומן" סיפרה בן מיכל בן ישי, תוך כדי שהראתה לי הודעת סמס שקיבלה מאחת הלקוחות (שם הלקוחה שמור במערכת מטעמי פרטיות): "מיכל יקרה, הגעתי אלייך עם תכשיטים מתקופות משמעותיות בחיי, עם חלום לעדכון אופנתי. החלום סופר לך במילים, ישבת איתי זמן לא קצר בהקשבה רבה לחלום. בזכות כישרונך והיצירתיות שבך, הצלחת להגשים לי את החלום. לקחת את המילים ויצרת טבעות מהממות ביופיין, טבעות שמעניקות ביטוי רגשי לאותן תקופות משמעותיות בחיי. כאשר הגשת לי את הטבעות באריזות המהממות שלך, הגשת לי את ליבי. עכשיו הלב שלי מונח על אצבעות הידיים שלי, על כך אני מודה לך מעומק הלב".

מיכל בן ישי. דור ארזי,
מיכל בן ישי/דור ארזי

תוכניות לעתיד

בימים אלה עולה לאוויר אתר האינטרנט של מיכל בן ישי, כך שגם לקוחות מכל פינה בארץ ובעולם יוכלו להביט, לבחון ולרכוש את התכשיטים השונים.

בנוסף ניתן לראות את קולקציות התכשיטים של מיכל בן ישי בדף האינסטגרם המרשים שלה ובפייסבוק.


שווה לכם לעקוב גם אחרי העמוד הפרטי שלה שם תוכלו להציץ אל חייה הפרטיים כאמא קרייריסטית, תוססת ובליינית בעלת סטייל משובח.

לא מעט יחצ"נים מבקשים לייצג את בן ישי, מאחר ונחשבת לאחת הנשים המשפיעניות בעולם התכשיטים המקומי.

מיכל בן ישי, הייתה לי פגישה מהנה עם אמנית מרשימה, מלאה בסטייל ומדוגמת מכף רגל ועד ראש, שקיבלה מתנה מאלוהים - כישרון מדהים לעיצוב תכשיטים לצד אישיות חמה וכובשת.

מיכל בן ישי. דור ארזי,
מיכל בן ישי/דור ארזי
בשיתוף מיכל בן ישי
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully