וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס לברון - מלך הרוקנרול חי ובועט

בשיתוף ערן לברון

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 11:13

בעוד חודש ימים יציינו ברחבי העולם 44 שנים למותו של המלך הבלתי מעורער של הרוקנרול, אלביס פרסלי. וגם בארץ יש מי שמבין את התופעה

ערן לברון. יח"צ,
ערן לברון/יח"צ

אם תשאלו מיליוני מעריצים, רוחו של המלך פועמת בליבם יומם וליל, ועבור אחד מהם, ערן לברון שמו, הקשר בינו לבין המלך הוא מיוחד ביותר. ערן לברון מוכר לאלפי המעריצים המקומיים כאלביס פרסלי הישראלי, כיוון שהוא שר ומנציח אותו כמעט בכל ערב, באירועים וחגיגות כמו ימי הולדת וחתונות בכל רחבי הארץ.

ערן לברון - אלביס הישראלי

לברון, בן 44 חי ונושם אל אלביס פרסלי מאז שהיה בן 9, על כך הוא סיפר: "הכל החל בזכות אמא שלי, ליום ההולדת 9 היא קנתה לי מתנה, קסטה של אלביס וזו הייתה אהבה משמיעה ראשונה. אני זוכר כיצד הייתי שר את השירים של אלביס בכל מקום, בבית ובבית הספר, שם כולם המליצו לי ללכת לתחרות של כשרונות צעירים, אבל לא היה לי את הביטחון לעשות זאת.

המפנה החל כאשר אחת המורות שמעה אותי שר בהפסקות בפני כולם את שירי אלביס השונים, היא כל כך התלהבה, לכן לקחה אותי למעריצה מספר אחת של אלביס בישראל, רחל פישביין, עד היום רחל היא דמות חשובה בקריירה שלי. רחל ביקשה שאדגים לה כיצד אני שר, ואפשר להגיד כי הלסת שלה כמעט נשמטה כשראתה ושמעה אותי, לטענתה גם את תנועות הגוף של אלביס עשיתי בדיוק מושלם, ועשיתי זאת מבלי שראיתי אותו קודם לכן על המסך".

הקשר המיוחד בין לברון למלך הרוקנרול

קשה להסביר במילים כיצד לברון ידע לחקות את תנועות הגוף של אלביס פרסלי מבלי לראות אותו קודם לכן, והנתונים הבאים מסעירים עוד יותר. ערן נולד בתאריך הלידה של אלביס, השמונה בינואר. לערן יש אחות תאומה, היא יצאה ראשונה וערן שני, בדיוק כמו אלביס. לצה"ל ערן התגייס בתאריך ה 24 למרץ, בעוד שאלביס התגייס לצבא ארה"ב ב 25 למרץ.

"הגיוס שלי נפל על חג פורים, אחרת גם אני הייתי מתגייס ב- 25 לחודש מרץ", סיפר ערן. זה לא נגמר שם, בצבא ערן שירת בחיל השריון, בדיוק כפי שאלביס עשה בצבא האמריקאי. גם מספר יחידת המילואים של ערן היה 8.1.35, בדיוק כמו תאריך הלידה של המלך ושלו.

אלביס לברון - שר לכל הקהלים

אם בשנים הראשונות ערן הופיע ושר את שיריו של אלביס פרסלי באופן חובבני, בגיל 17 כבר החלו להזמין אותו לאירועים גדולים ולשלם לו על כך, ומאז הפך העניין להיות מקצועי לכל דבר. "אני בעיקר מוזמן למסיבות ימי הולדת של בני 50, 60 ו 70, וגם לחתונות זהב, מדובר בקהל שגדל וחווה את אלביס פרסלי בזמן אמת", סיפר ערן והוסיף על החוויה האישית שלו גם מול קהלים צעירים: "בכל יום שבת אני מופיע בפונדק אלביס שנמצא בנווה אילן, אל הפונדק מגיעים גם ילדים ובני נוער, ותמיד לאחר ההופעה הם ניגשים אליי ומודים לי על ההופעה, על שאני שר יפה ועד כמה הם נהנו מהשואו שלי, וככה זה היה תמיד עם אלביס, הוא נגע בכולם, קטנים וגדולים כאחד".

ערן לברון. יח"צ,
ערן לברון/יח"צ

אלביס ואני

בשיא ההצלחה שלו, אלביס פרסלי התגורר באחוזת "גרייסלנד", מרחק 13 קילומטרים ממרכז העיר ממפיס בארה"ב. האחוזה הפכה להיות לאחד מהאתרים החשובים ביותר בעולם המוסיקה, ועל פי נתונים, בכל שנה עולים לשם לרגל כחצי מיליון תיירים מכל רחבי העולם. ערן לברון עשה את המסע המרגש הזה ארבע פעמים, ובכל פעם גם השתתף בתחרויות שירה שנערכו שם.

על הקשר היומיומי שלו עם המלך, ערן סיפר: "אלביס נוגע בי בכל רגע בחיים, אני שומע את השירים שלו ללא הפסקה, ממשיך לראות את הסרטים שלו בפעם המי יודע כמה, כך שמתאמן על התנועות וחוזר על המילים. אני לא עושה זאת רק כי אני שר את אלביס באופן מקצועי, אלא כי זה קודם כל ממלא אותי באושר".

אלביס לברון - יצירת קשר

מעבר לשירים שאלביס פרסלי שר באירועים, ערן לברון גם כותב ושר שירים משלו, ואחד מהם הפך להיות ללהיט מקומי, "אל תלכי ממני". אם גם אתם חולמים כי "אלביס פרסלי" ישיר בחגיגת יום ההולדת או החתונה שלכם, אז אומנם אלביס המקורי נח על משכבו בשלום, אולם זה הישראלי חי וקיים.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו לטלפון: 052-8764544

לפרטים על ערן לברון

בשיתוף ערן לברון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully