וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

י.י. ואזנה בניה ואיטום: הכל נעשה בחיוך

בשיתוף י.י. ואזנה בניה ואיטום

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 10:21

קבלני עבודה בתחום הבניה והאיטום ידועים כעם לחוץ אבל אצל יוסף חיים ואזנה, הבעלים של י.י. ואזנה בניה ואיטום, מצאנו משהו אחר לחלוטין

י.י. ואזנה בניה ואיטום. יח"צ,
י.י. ואזנה בניה ואיטום/יח"צ

תוספות בנייה דורשות לא מעט זמן והכנה מוקדמת, אך לאחרונה, יותר ויותר אנשים מצאו כי היתרון המשמעותי והבולט בתוספות בניה הוא שבעלות יחסית, לא גבוהה ניתן לקבל בית גדול ומרווח יותר ובנוסף להעלות את ערך הבית. אותה תוספת בניה יכולה להיות הפתרון המושלם, כאשר מדובר בבית פרטי אותו תרצו להרחיב. לדוגמה, תושבים רבים ברחבי ישראל השקיעו כסף רב ברכישת דירה ובמהלך השנים, עם הרחבת המשפחה, מצאו עצמם חיים בצפיפות. אותם תושבים, שלא יכלו לעבור דירה מסיבות כאלה ואחרות, החליטו להגדיל את הנכס ולבצע תוספת בניה שהעניקה להם מרחב גדול יותר לחיות בו ובמקביל כאמור העלתה את ערך הנכס.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון רחב של קבלנים שעוסקים בתחום תוספות הבניה ומצא כי חברת ''י.י. ואזנה בניה ואיטום'', בבעלותו של יוסף חיים ואזנה, תעניק לכם את הפיתרון המושלם לנושא. העסק, שנפתח לפני שמונה שנים, התפתח מהר מאד אחרי שיוסף החל את דרכו בתחום איטום גגות (בו ניגע בהמשך) והמשיך עד לתחום הבנייה ובעיקרה תוספות הבניה, הבניה הקלה, שיפוצים אינטנסיביים וכדומה.

בין מגוון העבודות של ''י.י. ואזנה בניה ואיטום'' תוכלו למצוא כאמור תוספות בנייה, כמו למשל של שניים-שלושה חדרים למבנה קיים, יציקת חצר ואפילו בניית מבנים ניידים לבתי כנסת. בשיחה שערכנו עם יוסף חיים, בעלי החברה, הוא סיפר: "קבלנים ידועים כעם לחוץ אבל אצלי אין את זה, הכל נעשה בחיוך מול אנשי הצוות שלי וכמובן מול הלקוחות. אני לא נכנס לוויכוחים, כלומר עובד בכיף או שלא עובד כלל - שירות הלקוחות הוא מעל הכל עבורי''.

י.י. ואזנה בניה ואיטום. יח"צ,
י.י. ואזנה בניה ואיטום/יח"צ

בבדיקה שערכנו מצאנו כי יוסף חיים עובד בשיטה ייחודית בה הוא לא מחייב את הלקוח באותו הרגע ואף לא מבקש ממנו מקדמות. הוא הסביר: "אם הלקוח אמין ויש לי ביטחון מולו אני לא צריך שהוא יממן אותי. כל עוד החוזה מסודר, כמו שצריך ואני יודע שיש לי ביטחון כי אני עומד מול בעל דירה יציב, אני אבצע את העבודה הכי טוב שיש ולא חושש משום דבר. טובת הלקוח ממוקמת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו מתחייבים להעניק שירות מקצועי ואחראי לכל אחד, בכל פרויקט שיידרש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

איטום גגות

כאמור, חברת ''י.י. ואזנה בניה ואיטום'' מתמחה גם באיטום גגות, כאשר מהר מאד צוות הנבחרים שלנו הבין כי עבודת איטום, מכל סוג ובכל היקף, דורשת ידע מקצועי, ניסיון מעשי בעבודות איטום, ציוד מתקדם, חומרי איטום איכותיים ומעל לכל, אנשי מקצוע אמינים ואדיבים. החברה מציגה ערכים וסטנדרט מקצועי מרשים שהצליח להביא אותה להצלחה שקצרה עד היום בתחום וללקוחות רבים את השקט שהם קיוו לקבל.

ראשית, חשוב שתדעו כי גילוי נזילות מתחיל עם התרשמות מהגג שלכם. אמנם לא תמיד ניתן לזהות את הכשלים באיטום רק מהתרשמות חזותית, אך במקרים מסוימים זה בהחלט אפשרי. ההקדמה הזו נועדה להמחיש לכם עד כמה חשוב לבצע עבודות איטום עם חברה אמינה, ותיקה, מקצועית ועם מאות לקוחות מרוצים וממליצים.

י.י. ואזנה בניה ואיטום. יח"צ,
י.י. ואזנה בניה ואיטום/יח"צ

החברה מתמחה בכל סוגי האיטום ועושה שימוש ביריעות ביטומניות בה האחריות היא עד 12 שנה. אנשי הצוות מומחים באיטום מסיימים את העבודה על הגג, מציפים אותו במים לבדיקה ורק אחרי 72 שעות נגבה התשלום מהלקוח. ''הלקוח לא צריך לחיות בפחד של מה יקרה אם תהיה לו נזילה. הוא רואה שהכל אטום כמו שצריך ורק אז יכול להעביר תשלום. חשוב שהגולשים ידעו כי איטום גג הוא טיפול מונע. יישום חומר האיטום הנבחר מונע ממי הגשמים להצליח לחדור מהגג אל תוך המבנה וזה מבטיח כי בחורף לא תצטרכו להתמודד עם קירות לחים ופגיעה ברכוש שלכם".

טלפון: 0503361336

מייל: y.y.vazana1234@gmail.com

בשיתוף י.י. ואזנה בניה ואיטום
  • עוד באותו נושא:
  • בניה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully