וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הגלידה מגיע לטבריה

בשיתוף עולם הגלידה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:30

ברחוב הגליל בטבריה נפתח סניף חדש לגלידריה "עולם הגלידה", עם שלגונים, ארטיקים וגלידות משפחתיות של החברות המובילות במחירים הנמוכים בשוק וגלידריה בטעם של פעם

עולם הגלידה. יח"צ,
עולם הגלידה/יח"צ

בשעה שהקורונה פגעה בעסקים רבים במיוחד בעיר תיירותית כמו טבריה, פיראס עבד מנצרת, פתח בשיא ימי הקורונה, את "עולם הגלידה" ברח' הגליל 37 בטבריה. עולם הגלידות לא זר לו ולמשפחתו. דודו, נסים עאבד עומד בראש העסק המשפחתי הכולל סניפי גלידריות בבית שאן, עפולה וכפר סבא. הרשת החלה להתפתח כבר לפני ארבע שנים ועכשיו פיראס פתח את הסניף החדש בלב אזור התיירות והקניות את החנות והגלידריה החדשה.

גלידריה כמו פעם

באזור המלונות, בחנות בשטח של כ-20 מ"ר, פיראס מחזיק הן חנות והן גלידריה נקיה, פשוטה ונעימה, כמו של פעם. בימים שהיינו ניגשים למוכר ומזמינים גלידה בגביע או בכוס ממבחר טעמים שלא כוללים המצאות, אלא טעמי הגלידה הקלאסיים, מבית שטראוס. שבעה טעמים, חלקם משתנים מידי פעם, טעמים: וניל, שוקולד, וניל צ'יפס, מנגו, ריבת חלב, דובדבן, לימון פרווה ועוד. בנוסף להשלמת החוויה, תמצאו פופקורן לילדים, ברד ושתייה קלה. יש אפשרות לשבת במקום או לקחת.

מכירה ליחידם וסיטונאות

במקום יש חנות לממכר מוצרי גלידה וארטיק במחירי המפעל של החברות המובילות במשק. חנות המפעל של שטראוס, פלדמן ואחרות. ובנוסף מוצרים משלימים לגלידות כמו גביעים, וופלים ועוד. וכן הפתעות פופיט לילדים.

"אנחנו מחזיקים גלידות וארטיקים, בודדים וחבילות וכן מארזי גלידה משפחתיים, קרמיסימו, מאגנום ועוד. מהחברות הכי איכותיות בעיקר שטראוס וחברות נוספות במחירי המפעל. המכירה ליחידים ובסיטונאות". במקום מגוון מוצרי שטראוס ללא סוכר, נטולי גלוטן, ארוזים וסגורים בנפרד. פרווה או חלבי. כל המוצרים כשרים בכשרות גבוה של שטראוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עולם הגלידה. יח"צ,
עולם הגלידה/יח"צ

הכל במקום אחד

בקיץ הזה פיראס מספר שהפופולאריות עולה בקרב הקסטות, ארטיקי קרח והמצופים של שטראוס תמיד באופנה ולעולם לא נמאס מהם. בנוסף ניתן למצוא בחנות את כל החידושים האחרונים בענף הגלידות והפתעות קרות ומתוקות של שלל המותגים המתוקים בגרסת הגלידה שלהם כגון באונטי, סינקרס, טוויקס ועוד.

עולם הגלידה. יח"צ,
עולם הגלידה/יח"צ

מחירים והזמנות

מחירים לדוגמה: מגנום יחידה 8 ₪. קסטות טעמקור 4 יחידות 20 ₪. מסטיגם 3 יחידות ב 13, טילון פסק זמן, קליק וכו', 3 יחידות ב 13. טילון קורנטו 3 ב- 13.ועוד.

לרכישה במקום או במשלוח לרחבי האזור. משלוחים בטבריה ובית שאן. בקנייה מעל 150 ₪ חינם.

עולם הגלידה. יח"צ,
עולם הגלידה/יח"צ

שעות פתיחה: ימים א-ה 9:00-21:00 שישי 8-18:00.

עולם הגלידה, הגליל 37 טבריה, פיראס 050-5633132.

בשיתוף עולם הגלידה
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully