וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nailnox - פטרת ציפורניים, להפסיק לחיות עם הבושה

בשיתוף Nailnox

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 14:04

אחת הבעיות השכיחות והמטרידות ביותר היא פטרת ציפורניים, מחלה זיהומית שעמה מתמודדים רבים. יש פתרון

NAILNOX. יח"צ,
Nailnox/יח"צ

במשך רוב ימות השנה מי שסובלים מפטרת הציפורניים מצליחים "להסתיר" אותה כיוון שגורבים גרביים ונועלים נעליים, אך מה עושים כאשר מגיעים אל תקופת הקיץ ולימים החמים, ואצבעות הרגליים מתחננות כי תאווררו אותן?

פטרת ציפורניים היא מחלה זיהומית שלא נעלמת כך סתם מעצמה, למעשה היא מחמירה ואף עלולה להוביל לסיבוכים נוספים עד כדי נשירת הציפורן כליל, אך יחד עם זה צריך לזכור, לא מדובר בגזרה משמיים.

לאורך השנים צצו להן לא מעט תרופות כאלה ואחרות כמו לק וכדורים, חלקן אף העניקו טיפול הולם כנגד בעיית הפטרת בציפורניים, אך הן עשו זאת ביחד עם תופעות לוואי העלולות להיות מסוכנות, כמו פגיעה בתפקוד הכבד והכליות.

Nailnox - לעשות סוף לפטרת הציפורניים בלי תופעות לוואי

הבשורה המשמחת עבור מי שסובלים במשך השנים מהבעיה המטרידה הזו, היא שנמצא פתרון חדיש ומהפכני מבית היוצר של Nailnox. הנוסחה הייחודית של נאלינוקס לטיפול בפטרת ציפורניים היא תוצאה של פיתוח חדשני תוצרת כחול לבן, שמתבסס על מחקר מעמיק שארך שלוש שנים, בשיתוף מומחים בתחום הדרמטולוגיה, ובסיומה נמצאה התשובה המושלמת לפתרון הבעיה.

מדובר בערכה טבעית וייחודית המורכבת מחומרים פעילים לשעות היום והלילה, בנוסף לערכת שיוף, וזו מובילה לתוצאות חסרות תקדים. תוך זמן קצר מתחילת השימוש בה, הפטרת הכרונית מתחילה להיעלם.

Nailnox - טיפול אישי קל ונוח

הוראות השימוש בנאלינוקס בשעות הבוקר:

☑מריחה עדינה של משחת הבוקר על הציפורן הנגועה.
☑לעטוף את הציפורן בעזרת פלסטר.
☑במידה ומופיעה אדמומיות בעור סביב לציפורן, ניתן למרוח וזלין כשעה לפני מריחת המשחה.

הוראות השימוש הנאלינוקס בשעות הערב:

☑שטיפה יסודית של הציפורן במים וסבון.
☑מריחה עדינה של משחת הערב על הציפורן הנגועה.
☑להשאיר את הציפורן מאווררת עד כמה שניתן בשעות הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
NAILNOX. יח"צ,
Nailnox/יח"צ

Nailnox - לקוחות מאושרים מספרים

"הערכה של נאלינוקס שינתה עבורי את איכות החיים", סיפר אריה ב. תושב מרכז הארץ, והוסיף: "במשך שנים רבות סבלתי מפטרת בציפורניים והייתי חסר אונים, כי התרופה היחידה שהבנתי שהיא יעילה, היתה מורכבת מחומרים חזקים שיכולים להזיק לכבד.

"לאחר בדיקות דם שביצעתי רופא המשפחה אסר עליי לעשות שימוש באותה תרופה מחשש לפגיעה בלתי הפיכה בכבד שלי. לשמחתי הנוסחה החדשנית על בסיס טבעי של נאלינוקס היא כזו שמאפשרת גם לאנשים מבוגרים ולא בריאים כמוני, לעשות בה שימוש ולהיפטר אחת ולתמיד מהפטרת המכוערת".

גלית ה. בת 31 מהרצליה העידה אף היא: "קשה לי לתאר במילים את ההרגשה הזו שבחורה צעירה כמוני לא יכלה ללכת לים עם חברים במשך שנים ארוכות, כי התביישתי בפטרת הציפורניים שלי. הכיעור של הפטרת, הריח הרע שבקע מאצבעות הרגליים שלי, היה מדובר בסבל נפשי לא יתואר, והנה זה נגמר, תוך מספר שבועות בודדים בלבד והכל תודות ל "Nailnox.

Nailnox - מוצרים משני חיים

לפרטים נוספים אודות הערכה הטבעית והחדשנית אשר נלחמת בפטרת ציפורניים ומעלימה אותה כליל, לחצו כאן

להזמנת הערכה במחיר מבצע, לחצו כאן

בשיתוף Nailnox
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully