וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודי רון: חגיגה של טעמי בשר על האש

בשיתוף שיפודי רון

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 10:55

בשנים האחרונות הקולינריה בישראל משנה את פניה חדשות לבקרים בעקבות יבוא של טרנדים קולינריים מהעולם. עם זאת, כאשר מקלפים מאתנו את כל הטרנדיות הזאת, מגלים כי אין באמת מתחרה למאכל הלאומי: בשר על האש

שיפודי רון. יח"צ,
שיפודי רון/יח"צ

עורכי המערכת, חובבי בשר מושבעים וכאלו שאכלו בעשרות שיפודיות מובחרות ברחבי הארץ, יצאו לבדוק עבורכם את המסעדות המובילות בישראל על טהרת השיפודים. מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי ''שיפודי רון'' הפועלת בקריית שמונה כבר מעל לעשור, היא פנינה אמיתית לחובבי הברביקיו בזכות חוויה קולינרית משובחת.

כבר בכניסה למקום ניתן להתרשם מהניקיון המפליא המאפיין את המקום, שנראה נקי, מתוקתק ומסודר כהלכה. תפסנו את יואב, בעל המסעדה, לשיחה קצרה שבה שמענו על הרקע שהוביל אותו לפתוח את המקום. "המסעדה הייתה בבעלות קודמת עד כעשור, ובהמלצת אבי, שהיה נוהג לאכול בה באופן קבוע, רכשנו אותה על מנת להוביל אותה למחוזות חדשים בזכות שדרוג התפריט והשירות המוענק במקום. לאחר שהתמקצענו בתחום והובלנו תכנית על מנת לשפר ולייעל את המסעדה, הצלחנו להגיע לקהלים חדשים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות האוכל".

שיפודי רון. יח"צ,
שיפודי רון/יח"צ

מאז - השאר היסטוריה. לאורך השנים האחרונות מסעדת ''שיפודי רון'' נחשבת לסיפור הצלחה מסחרר בקרב תושבי האזור, שנוהגים לפקוד את המקום באופן קבוע וליהנות מהאוכל המושבח המוגש במקום. מיקומה של המסעדה, באזור התעשייה של קריית שמונה, הופך אותה לזמינה וקרובה לעובדים רבים שבאו לעצור את יומם ולצבור אנרגיות להמשך היום.

וכעת - למנה העיקרית, האוכל כמובן. במסעדה תוכלו ליהנות מחוויית בשרים איכותיים במיוחד. במסעדה מגישים ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד בצהרי היום. הארוחה כוללת מנות פתיחה של 12 סוגי סלטים מעוררי תיאבון בליווי חומוס ופיתות, מנה עיקרית בדמות בחירה ממבחר בשרים על האש: פרגית, לבבות, חזה עוף, כבד, קבב הבית, קבב כבש, סטייק אנטריקוט ושיפודי אנטריקוט. המנות מלוות בתוספת חמה מתחלפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שיפודי רון. יח"צ,
שיפודי רון/יח"צ

המשותף לכל המנות הוא הגודל שלהן. בנוסף לאיכות הבשרים, במסעדה דוגלים במנות גדולות במיוחד כך שהלקוח יוכל ליהנות ולשבוע היטב. אם כל זה לא מספיק, ב"שיפודי רון" אפשר למצוא גם קינוחים מתוקים בעבודת יד שיגרמו לכם לעונג צרוף. על הקינוחים אמונה ירדנה, אמו של יואב, שידועה בפבלובה הנהדרת שלה ובסופלה השוקולד האגדי שהיא מכינה, מומלץ בחום.

במהלך הארוחה ניכר כי את כל האוכל במסעדה מכינים מידי יום ביומו, עד רמת הסלטים, שמוכנים בעבודת יד ומרגישים טריים במיוחד. בשיחה שערכנו עם יואב, הוא מספר "מתוך רצון להעניק ללקוחות אוכל טרי בלבד, אנו מקפידים להכין בכל יום את כל האוכל - מרמת הבשר ועד לסלטים. למעשה, חוץ מהחומוס, כל המנות בתפריט מוכנים בעבודת יד".

מעבר לאוכל הנהדר המוגש במקום, הייחודיות של "שיפודי רון" טמונה בשירות הלבבי המוענק במקום, שתורם רבות לחוויית הסעודה של הלקוחות. יואב מספר כי השירות ללקוחות הוא אחד מאבני היסוד של המסעדה "כחלק מהחזון שלנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, אנחנו תמיד דואגים שהאוכל יגיע לשולחן תוך דקות בודדות מרגע ההזמנה ובנוסף מפנקים אותם כל העת".

בשעות הערב מסעדת "שיפודי רון" לובשת חג ומקיימת אירועים פרטיים כגון ימי הולדת, בריתות ולמעשה כל סיבה למסיבה. לבעלי השמחה יכולים להיות שקטים בכל הקשור לארגון האירוע מכיוון שיואב ומשפחתו דואגים לכל הפרטים החל מתפריט מותאם עם מנות פתיחה, סלטים, מנות עיקריות ועד לקינוחים והשתייה החמה בסוף האירוע.

שיפודי רון. יח"צ,
שיפודי רון/יח"צ

בפעם הבאה שאתם בסביבת הצפון הקסום אל תשכחו מהמלצה החמה שלנו ליהנות מחוויה קולינרית שמשאירה טעם של עוד ב''שיפודי רון''. מוזמנים לשתף אותנו בחוויות.

''שיפודי רון''

קריית שמונה

כשר למהדרין

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף שיפודי רון
  • עוד באותו נושא:
  • שיפודים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully