וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאיה בר - מהפכת הבריאות מגיעה לעולם האירועים

בשיתוף פפאיה בר

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 10:15

אטרקציות לאירועים יש לא מעט, אבל לא כל יום שומעים על האטרקציה שמשדרגת כל אירוע והופכת אותו למרענן, קיצי וכיפי שכל החוגגים יזכרו. והכי חשוב, היא גם תהפוך אתכם לבריאים יותר

פפאיה בר. יח"צ,
פפאיה בר/יח"צ

יותר ויותר אנשים מבינים כי לאורח חיים בריא יש השפעה חיובית על חיינו, ורבים מאמצים את השינוי המבורך לחייהם. מעבר לפעילות גופנית, רופאים רבים ממליצים לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה ולהרבות כמה שיותר באכילת פירות וירקות. עם כל הרצון הטוב, הקושי הגדול בשמירה על תזונה שכזו הוא לאו דווקא בחיי היום-יום, אלא באירועים מיוחדים שמצריכים מאיתנו לוותר על השגרה המוקפדת ולהתפשר על ג'אנק פוד ומיצים, שהם לרוב תעשייתיים ומעובדים.

בדיוק בגלל זה החלטנו לחפש אחר אפשרויות נוספות ובריאות יותר שירוו את צימאוננו, וכמובן שהבשורה בתחום לא איחרה לבוא. הכירו את פפאיה - בר בריאות נייד שגאה להביא את מהפכת הבריאות לתחום האירועים. בין אם אתם חוגגים בת/בר מצווה, חתונה, יום גיבוש, אירוע חברה, מסיבת רווקים או רווקות, פפאיה יהיו שם לתת מענה בריא, מרענן וכיפי שילווה אתכם לאורך כל האירוע ויגרום לאורחים שלכם להרגיש טוב עם עצמם פיזית ונפשית.

פפאיה בר. יח"צ,
פפאיה בר/יח"צ

בר עשיר של משקאות בריאות

בקרוואן קטן וקסום שנגרר ממקום למקום, פפאיה מציעים לכם תפריט עשיר של שייקים ומיצים טבעיים במגוון קומבינציות ושילובים מרעננים שנותנים לקהל תחושה טובה, טעימה ורעננה. והכי חשוב, יש אופציה לשייקים אלכוהוליים בשילוב מאה אחוז פרי.

"השמירה על הבריאות עם פירות וירקות, זה משהו שנכנס לתודעה שלנו בשנים האחרונות", סיפר ערן שאלתיאל, מייסד המיזם. "החשיבה על המצב הבריאותי של הקהל הרחב, שמסתפקים כרגע רק בדוכנים של ג'אנק פוד מלא בפחמימות, סוכרים ואוכל מעובד ותעשייתי, גרם לי להציע משהו שהוא כל כולו על טהרת הבריאות עם 100% פירות ללא תוספים או תמציות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פפאיה בר. יח"צ,
פפאיה בר/יח"צ

חומרי גלם טריים ואיכותיים

כיאה לחזון של ערן וצוות פפאיה, חשוב לציין שהם משתמשים בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. ממש מהפרדס והשדה, ישירות אליכם. "יש לי קשר ישיר עם החקלאים מהם אני בוחר את הסחורה כי אני לא מוכן להתפשר על פחות מאיכות. אני נכנס לפרדסים וקוטף את הפירות בעצמי כדי למצוא את הפירות הכי טריים וטובים, ואת הזנים שהכי מוציאים מיץ. הכל לטובת הלקוח, שידע שהוא מקבל מיץ איכותי וטעים", אמר ערן.

פפאיה בר. יח"צ,
פפאיה בר/יח"צ

פפאיה לכל אירוע ובכל מקום

הרעיון של פפאיה הוא לתת מענה בכל מקום בארץ ולכל סוג של אירוע, בין אם זה בגג בניין בתל אביב או הפקה באמצע המדבר. הם מגיעים עם דוכן בר מעוצב בצבעים מרימים שנותנים שואו, ותלת אופן מגניב ומעוצב שמכניס 'קיק' לכל אירוע בזכות העובדה שמאפשר להוציא שייקים באמצע הרכיבה. בנוסף, הם מקימים עמדת צל נעימה עם כיסאות, שולחנות, שמשייה ומוזיקה באווירה קיצית וקרירה.

פפאיה בר. יח"צ,
פפאיה בר/יח"צ

"מעבר למשקאות בריאות, אנחנו שואפים להביא איתנו גם אווירה טובה ומהנה שמרימה את האירוע לכל האורחים. אנחנו עושים לא מעט ערבי חברה ואירועים, כנסים, קבלות פנים להשקות, מרתונים בחדרי כושר, מסיבות רווקים ורווקות, חינות, חתונות, ובעצם כל אירוע שאפשר לרענן אותו עם שייקים ומיצים באווירה טובה", אמר ערן.

אז אם גם אתם מחפשים אחר האטרקציה הבאה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, כזה שיביא הברקה מגניבה ולא ישעמם - זה הזמן לפנות לפפאיה. הם ישמחו להציע לכם מגוון רחב של מיצים טעימים ומרעננים שבאים טוב בכל רגע, מתאימים לכל אחד ומרימים כל אווירה. ואם בא לכם לראות אירועים לדוגמא, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של פפאיה.

לפרטים נוספים: 054-2222617

מייל: Thepapayabar@gmail.com

בשיתוף פפאיה בר
  • עוד באותו נושא:
  • שייקים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully