וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ByTheWeb פורצת דרך בתחום בניית אתרים לבתי מלון

בשיתוף ByTheWeb

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 11:39

הקורונה הבהירה לכל בית עסק שהוא חייב להיות נוכח בעולם הדיגיטלי בכדי לשרוד. הכירו את אלעד לנץ, בעלי חברת ByTheWeb לבניית אתרים שיספר לנו מדוע החברה נחשבת פורצת דרך בתחום בניית אתרי אינטרנט לבתי מלון

בווידאו: אלעד לנץ, ByTheWeb/הנבחרים

הכירו את חברת ByTheWeb לבניית אתרים בבעלותו של אלעד לנץ, יועץ ומומחה לבניית אתרים עם ניסיון של קרוב ל-20 שנה באפיון, עיצוב ובניית אתרים. אלעד היה שותף בפיתוח מגוון מיזמי אינטרנט, אפליקציות ומערכות דיגיטליות לאורך השנים.

חברת ByTheWeb שבבעלותו, מתמקדת בבניית אתרים לבתי מלון תוך שילוב מגוון מערכות להזמנות חדרים ושירותים אונליין באמצעות האתר. החברה נחשבת לפורצת דרך בתחומה.

שאלנו את אלעד: עם איזה חברות אתם עובדים בעיקר?

"בנינו עד כה מאות אתרי אינטרנט מכל סוג ובכל תחום, בשנים האחרונות, בחרנו להתמקד בעולם התיירות, אנו בונים אתרים לבתי מלון וכפרי נופש. למדנו את התחום וביכולתנו להרים אתר יציב, שיווקי ומקצועי שיביא למקסימום הכנסות ללקוח (מהזמנות חדרים ושירותים) תוך שילוב תוכן (באופן שיווקי) אודות בית המלון, מתקני ושרותי המלון, סוגי חדרים, מבצעים, אטרקציות וטיולים באזור, שיתופי פעולה וכדומה".

מה תוכל לספר על מערכת הוורדפרס?

"וורדפרס היא מערכת קוד פתוח חינמית לבניית אתרים. היא התחילה את דרכה כמערכת בסיסית לכתיבת בלוגים והיום כבר הפכה למערכת הנפוצה והמדוברת בעולם לבניית אתרים מכל סוג ובכל גודל. הידע בהקמה נכונה ויציבה של אתר על מערכת וורדפרס הוא שם המשחק. חשוב להבין כיצד להרים מערכת יציבה שתחזיק מעמד לשנים ללא שום מגבלה - ובזה אנחנו מתמחים!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איך זה עובד בפועל?

"מערכת הוורדפרס בנויה משילוב של עיצוב ותוספים. את העיצוב אנחנו מייצרים ייחודית בעבור כל לקוח, ללא שימוש בתבניות מוכנות או אלמנטים מובנים. העיצוב תואם את הקו העיצובי/המיתוגי של הלקוח.

"לוורדפרס עשרות אלפי תוספים המוצעים להתקנה - חלקם חינמיים וחלקם בתשלום, חשוב ליצור חבילה תוספים שלא תכביד על האתר או השרת, מדובר בתוספים של אבטחה, גיבוי, ניהול תכנים, קידום, שיפור מהירות וכו'. ל-ByTheWeb שנים של ניסיון בבניית אתרי אינטרנט על גבי מערכת וורדפרס, הרכבנו חבילת תוספים ייחודית הכוללת תוספים שפיתחנו אין-האוס ותוספי פרמיום בתשלום".

לסיום, מדוע לבחור דווקא ב ByTheWeb?

"לחברה שלנו יש את 'ארגז הכלים' הטוב ביותר לבניית אתר עמיד ומקצועי, באמצעות שירות אחסון אישי שלנו, האתר יישאר רלוונטי, תקין ופעיל לשנים קדימה, ללא צורך בהוצאות ושדרוגים מיותרים לאורך השנים".

אתם כבר מבינים שמדובר בחברה מקצוענית ופורצת דרך, אם ברצונכם לבנות אתר, צרו קשר עם ByTheWeb בניית אתרים.

בשיתוף ByTheWeb
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully