וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה בימי קורונה

בשיתוף אגדה מתוקה של עוגות

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 12:02

אולגה קרפושין מצאה את עצמה בבית חדש עם תנור חדש בדיוק כשהתחילה הקורונה, משעמום התפתח תחביב אפייה ובזכות התגובות הנלהבות הוא הפך לעסק משגשג, הכירו את "אגדה מתוקה של עוגות"

אגדה מתוקה של עוגות. יח"צ,
אגדה מתוקה של עוגות/יח"צ

אולגה קרפושין, (46) מקרית מוצקין, עברה דירה בדיוק כשפרצה הקורונה. "היה פה תנור חדש והייתי בבית, אז התחלתי לעשות ניסויים ולאפות. ברגע שגיליתי את האפייה זו הייתה ממש תרפיה, לא הפסקתי, עשיתי עוגות שמרים, פיצות, קישים והתאהבתי באפיית עוגות. התחלתי לחפש מתכונים, ללמוד ברשת, להתנסות בכל עוגה שראיתי ולא נמאס לי".

עם האפייה בא התיאבון

"ככל שעבר הזמן, הלכתי והתמקצעתי, כבר לא חששתי ממתכונים מסובכים, להפך, נהניתי לאתגר את עצמי. התחלתי לעשות עוגות מורכבות, לעסוק בעיצוב וזילוף". היא מספרת. "אבל יש גבול כמה אפשר לאכול, אז התחלתי לחלק לשכנים, כי לא היה לי מה לעשות עם כל זה. התגובות היו ממש נלהבות, פתאום זה התגלגל והתחילו להזמין ממני, השכנים העבירו את זה הלאה ואנשים התעקשו להזמין ממני ולשלם לי במקום לקונדיטוריה. וככל שאפיתי יותר, התנסיתי בעוד בקשות ולמדתי דברים חדשים, יותר אהבתי את זה. הבנתי שזה העתיד שלי, בלי קשר לקורונה. החלטתי לקחת את העניין ברצינות ועשיתי קורס מקצועי לקונדיטוריה. ובהמשך קורס מקצועי מתקדם לקצפות. קורס לבצק סוכר, לפיסול פרחים בסוכר, וקורס עוגות מעוצבות. "אפשר לומר שאם יצאתי מהתנור והאפיות שלי זה רק כדי ללמוד עוד על קונדיטוריה ואפייה" היא צוחקת.

אגדה מתוקה של עוגות. יח"צ,
אגדה מתוקה של עוגות/יח"צ

אגדה של עוגה

לפני חצי שנה היא הפכה את זה לרשמי. היא עזבה את עיסוקה כמתכנתת בהיי-טק והחליטה להישאר בבית ולייצר עוגות מדהימות מהאגדות. "זה לא באמת הגיע משום מקום, אומנם לא אפיתי מעולם לפני הקורונה, אבל תמיד אהבתי יצירה והתעסקתי ביצירה כתחביב. ציירתי, עשיתי תכשיטים, בובות, וכל מיני דברי יצירה. כך שבעיני האפייה ובעיקר החלק של קישוט ועיצוב עוגות הוא פשוט עוד דרך לביטוי האומנותי שתמיד אהבתי" היא אומרת.

אגדה מתוקה של עוגות. יח"צ,
אגדה מתוקה של עוגות/יח"צ

איכות של בית מקצוענות של קונדיטוריה

אולגה, עדיין מייצרת ומוכרת מהמטבח הביתי שלה. ממנו יוצאים משלוחים לכל אזור חיפה, הקריות, עכו ונהריה. הכל נעשה בעבודת יד, איכותי ובתנאים של בית. עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך השקעה והקפדה על ההגשה והעיצוב. היא מייצרת בעיקר עוגות מעוצבות לאירועים על פי הזמנת הלקוח. על בסיס עוגות שוקולד או ווניל וקאפ קייקס. בכל עיצוב שתבחרו לאתגר אותה, בבצק סוכר או בקצפות. ניתן להזמין עוגות גם פרווה לרגישים ללקטוז.

"עוגות מעוצבות הן לא רק גחמה של ילדים, מזמינים ממני הרבה גם למבוגרים. זו מתנה מושלמת, כך אפשר ליצור עוגה עם התחביב של מישהו או המקצוע שלו. מזמינים גם עוגות לבר ובת מצווה, חתונת כסף, אירוסין ועוד".

אגדה מתוקה של עוגות. יח"צ,
אגדה מתוקה של עוגות/יח"צ

משלוחים ומבצעים

את השיווק היא משאירה לעוגות לעשות בעצמן, רוב הלקוחות מגיעים מפה לאוזן או דרך הרשתות החברתיות שמלאות בסופרלטיבים ותשבחות על המראה והטעם ולא פחות, על השירות.

מאחר ואולגה מכינה את העוגות באופן אישי, טרי עם ההזמנה, יש להזמין עד 3 ימים מראש. ניתן לאסוף ישירות מביתה בקרית מוצקין או בעלות משלוח של 50 ₪ לכל אזור חיפה, הקריות, עכו ונהריה. והשוס, משלוחים גם בסופי שבוע.

העוגות המושקעות עולות בין 150-200 ₪ (בכפוף להזמנה ולעיצוב).

זה הזמן למצוא סיבה למסיבה, כי העוגה כבר בתנור.

אגדה מתוקה של עוגות. יח"צ,
אגדה מתוקה של עוגות/יח"צ

"אגדה מתוקה של עוגות" - אולגה קרפושין, רח' עופרה חזה 8 קריית מוצקין, 050-7638541,
לאתר>> , לפייסבוק>>

בשיתוף אגדה מתוקה של עוגות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully