וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג אוויר Everything - הכירו את מומחה המזגנים ניסים פשרל

בשיתוף מיזוג אוויר Everything

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 11:16

הקיץ כבר כאן ואיתו גלי החום שכולנו מכירים. חיפשנו מקום להתקרר בו ומצאנו את ניסים פשרל, טכנאי ומתקין מזגנים אמין ומקצועי, עם ותק של למעלה מעשר שנים בתחום

מיזוג אוויר Everything. יח"צ,
מיזוג אוויר Everything/יח"צ

כולנו מרגישים את זה, הקיץ כבר לגמרי כאן. כשהמעלות מטפסות מעלה מעלה, כולנו מתחילים בחיפושים אחר איש מזגנים אמין, מהיר והכי חשוב - לא יקר. לכבוד הקיץ הבא עלינו לטובה - הכירו את ניסים פשרל, טכנאי ומתקין מזגנים ממרכז הארץ, בעל ותק וניסיון של שנים.

כבר מעל לעשור שניסים מתקין יחידות מיזוג מפוצלות לאנשים פרטיים, מוסדות גדולים, חברות ומשרדים, כשההתמחות שלו היא מערכות מיזוג מפוצלות ומזגן מיני מרכזי.

מיזוג אוויר Everything. יח"צ,
מיזוג אוויר Everything/יח"צ

מזגן מיני מרכזי - מערכת המיזוג המודרנית ביותר

אופציית המיזוג המרכזי הופכת לפופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. מזגן מיני מרכזי מורכב ממערכת עם מנוע אחד, אשר מזרימה אוויר לכל הבית דרך מערכת צינורות; היתרון העיצובי של מערכת מיזוג מיני מרכזי הוא ברור, שכן במקום להתקין מספר מזגנים בבית, מותקנת רק יחידה אחת. מעבר לפן העיצובי, מדובר במערכת מודרנית המתאימה לבנייה החדשה שבעזרתה ניתן להגדיל את שטח הדירה. בנוסף, המערכת המרכזית מצוידת בטכניקה חדישה המתאימה את התפוקה לעומס החום בכל חלל בבית, ובכך חוסכת חשמל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיזוג אוויר Everything. יח"צ,
מיזוג אוויר Everything/יח"צ

מלקוחות פרטיים ועד למוסדות ענק

מלבד התקנות, ניסים הוא טכנאי ומומחה מזגנים, שמתקן את כל סוגי המזגנים המפוצלים, וזכה לביקורות רבות אוהדות וחיוביות באתר מדרג. הביקורות והלקוחות המרוצים מעידים על שירות טוב, מהיר, אדיב, אמין והכי חשוב - במחירים אטרקטיביים לכולם.

ניסים מתפקד כקבלן משנה במקומות ציבוריים שונים ובמוסדות גדולים, ביניהם, בית חולים בתל השומר, נמל התעופה בן גוריון ועוד, שם היה אחראי על כל מערכת המיזוג שבמקום.
בחורף, כשהטמפרטורות צונחות והמזגנים נכנסים לשנת החורף, ניסים מתמחה גם בהתקנה ובתיקון דודים. הוא עובד בכל אזור המרכז, גוש דן והשפלה ומבטיח לספק את השירות המהיר והמקצועי ביותר.

מספר טלפון: 050-6935040

בשיתוף מיזוג אוויר Everything
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully