וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטקול - הסטודיו המהפכני שמשגע את המדינה

בשיתוף פיטקול

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 10:18

רוצים לדעת כיצד לשלב פעילות גופנית עם הנאה מרובה? בסטודיו פיטקול עלו על הנוסחה המנצחת, כך שמצליחים להפוך כל אימון לייחודי. אזהרה, זה ממכר

פיטקול. יח"צ,
פיטקול/יח"צ

ברחבי ישראל ישנם לא מעט סטודיואים לאימוני כושר גופני, החל מהרשתות המוכרות לכולם ועד למקומות קטנים. אך מי שהחל לכרסם בכל אלו במהלך 6 השנים האחרונות ולעשות לעצמו שם של הסטודיו הכי האיכותי, הוא סטודיו "פיטקול" בניצוחו של דור נפוסי.

דור הוא בוגר מכון וינגייט, מנטור, יזם, מאמן כושר וקואצ'ר, במהלך שנות הפעילות שלו בעולם הכושר הגופני, הוא כבר הספיק לאמן למעלה מ-5,000 מתאמנות ומתאמנים. כיום, את כל הניסיון הרב שצבר לאורך השנים הוא מביא לידי ביטוי לצד שמונה מדריכים מקצועיים ומנוסים, וביחד הם ביצעו מהפכה של ממש בתחום. רוצים לדעת יותר על מה מדובר? קפצו אל תוך הכתבה הבאה.

פיטקול - להוריד במשקל ולהתחטב

"פיטקול" הוא לא עוד סטודיו לאימוני כושר גופני, אלא מותג שעזר כבר לאלפי נשים וגברים לבצע שינוי משמעותי בחיים. בזכות אימונים יוצאי דופן של דופק גבוה, בשילוב של מוזיקה קצבית המותאמת באופן מושלם להתאמן בחשק, עם חיוך גדול על הפנים ולהתמיד.

כאשר הגענו לסטודיו הממוקם במערב ראשון לציון, ממש מאחורי הסינימה סיטי, ברחוב שלנג זאב 4, פגשנו במתעמלות שעשו את דרכן אל עבר המקום. שוחחנו עם כמה מהן כדי לשמוע על החוויה האישית של כל אחת מהן ממקור ראשון.

מיה כ. בת 31 תושבת חולון סיפרה: "מדובר בסטודיו מדהים, עם אווירה כיפית. המדריכים תותחים אחד אחד, נותנים יחס אישי גם בקבוצות, ולכן מאוד כיף לי לבוא בכל פעם מחדש, ולהתאמן בתחושה הכי טובה שיכולה להיות".

אור ע. העידה גם היא: "סטודיו בוטיק הכי חזק בעיר, ולצד המאמנים המקצועיים יש מכשירים חדשים ברמה גבוהה מאוד. נותנים לי פה את התחושה שאני היחידה באימון, גם אם זה נעשה בקבוצה. הדרך אל התוצאה הפכה למשמעותית בזכותם, כי שינו לי את התפיסה לגבי הגוף והיכולות שלי".

אימון הליכה נורדית ייחודי

עיקר הפעילות ב"פיטקול" משלבת בין העולם האירובי לאנאירובי, אימונים המשלבים משקל גוף בעצימות משתנה. מה שבין היתר תפס לנו את העין היה מכשיר כמוהו לא תמצאו באף סטודיו אחר בארץ, מסילה מכנית שתפקידה לדמות שלושה מצבי אימון שונים:

*הליכה נורדית/הליכת כוח.
*ריצת שטח.
*טיפוס על הר.

שאלנו את דור נפוסי מה היתרון של האימון בהליכון המכאני, על כך הוא הסביר: "מדובר באימון שמדמה הליכה בשטח, כאשר בזו אנחנו מפעילים את כל קבוצת השרירים בשרשרת האחורית של הגוף (ישבן, ירך, זוקפי גב, וזרועות) אחד היתרונות של הליכה נורדית שזו גם משפרת את זרימת הדם דרך כף הרגל ומחזקת את השלד שלנו, ובאותה הנשימה מקלה ומפחיתה את העומס על המפרקים בזמן האימון עצמו".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

לשרוף 900 קלוריות ב 50 דקות

ב"פיטקול" הגדירו מחדש מהו אימון כושר גופני. זמן אימון בסטודיו אורך כ- 50 דקות, ובו המתאמנים משילים בין 500 ל 900 קלוריות ויותר. כיוון שבכל אימון מפעילים את כל קבוצות השרירים, זה מגביר את קצב חילוף החומרים גם במנוחה, כך יוצא כי עד 48 שעות לאחר גמר האימון, הגוף ממשיך לשרוף "שומן".

אימון אישי בהדרכה קבוצתית

ב"פיטקול" מתגאים מאוד בציוד המקצועי והכי מתקדם בשוק, משקולות, ברזלים, גומיות, רצועות ועוד. אולם מעבר לערמת הציוד המרשימה, הרגשנו באווירה שונה, קוסמית ממש, כמוה לא הרגשנו בשום מקום אחר. בזכות העובדה שמדובר במקום ענק, 300 מטר שמעניקים תחושה של עוצמה, הדינמיקה ושיתוף הפעולה בין מדריכי הכושר השונים למתאמנות ולמתאמנים היה מהפנט.

זאת ועוד, האימונים נעשים תוך כדי שימוש באוצר תרגילים אין סופי, וסגנון האימון משתנה בין מאמן אחד לשני. כך יוצא שכל שיעור לא דומה לקודמו, וביחד עם השילוב של המוזיקה הקצבית והתאורה המלהיבה, קשה להסביר זאת במילים, פשוט כדאי לבוא לכאן ולחוות את הכיף באופן אישי.

פיטקול. יח"צ,
פיטקול/יח"צ

פיטקול - תוכנית אימונים להריוניות ונשים אחרי לידה

דניאל בארי היא אחת מנשות המקצוע המעורכות ביותר בישראל בכל הנוגע לאימוני נשים. דניאל מרצה ומעבירה סדנאות למאמני כושר בכל רחבי הארץ, וב"פיטקול" היא זו שאחראית על אימונים מיוחדים לנשים בהיריון ולאחר לידה, כאשר חלק מהאימונים נעשים ביחד עם התינוקות.

כל אישה שמתכננת הריון מקבלת הסבר על השינויים הקורים בגוף ואיך היא יכולה להתנהל איתם בתוך השיעור. בנוסף, כל אחת מקבלת כלים שיעזרו לה באימון עצמו וכלים שיעזרו לה בחיי היום יום עם התינוק שעומד להגיע.

על הדרך פגשנו בכוכב הסטודיו רועי קמחי מאמן סופר מיוחד המתמחה בעבודה ואימונים עבור ילדים ובני נוער. בנוסף, ב"פיטקול" משתפים פעולה עם יועצי תזונה ודיאטנית ספורט, לטובת קהל המתאמנים.

טיפ חשוב - כך תבחרו את המקום הנכון להתאמן בו

לפני סיום, דור שמח לתת לקהל הקוראים טיפ אישי, כיצד לבחור את המקום הנכון להתאמן בו: "לפני שאתם רצים להירשם לסטודיו או חדר כושר, כדאי שתשאלו את עצמכם שלוש שאלות.

1. האם אני מקבל/ת יותר מ"רק אימון"? כי חלק בלתי נפרד מכל סטודיו הוא האקסטרה שמקבלים, אפשר להשוות זאת לארוחות, לדוגמה: חדר כושר = בופה, הכל כלול, שלם פעם אחת וקח כמה שתרצה. האיכות לרוב לא תהיה גבוהה במיוחד וכשאין מגבלות - יש פציעות. סטודיו = מסעדה, יש מגוון של מסעדות ואיכויות, וכמו שמחפשים מסעדה טובה, כך צריך למצוא סטודיו טוב.

תזכרו נתון קבוע, אתם תעדיפו (בצדק) ללכת למסעדה שהאוכל שמוגש שם הוא טוב עד בינוני והשירות אותו תקבלו יהיה מדהים, מאשר להגיע למקום שבו האוכל מדהים אבל השירות בינוני.

מאמן אישי = שף פרטי, השאלה היא רק אם אתם רוצה שהוא "יבשל בשבילכם" או "ילמד אתכם לבשל".

2. למה אני מחפש/ת דווקא סטודיו?

האופי של הסטודיו שונה לחלוטין מהאופי של חדר כושר. הגישה בסטודיו יותר נעימה, היחס שתקבלו שם אישי יותר, וישנה אווירה הרבה יותר משפחתית וקרובה. דבר חשוב נוסף מתייחס למי שמוצאים את עצמם הולכים לאיבוד בחדר כושר, או שמפריע להם שמתקשרים אליהם רק כשהגיע זמן לחדש מנוי, ולא אחרי למשל ש"נעלמו" למשך חודשיים.

3. מה אני בכלל מצפה לקבל מהסטודיו?

אם אתם סתם "בלחץ" לאחר החגים, לפני אירוע מסוים או תקופת הקיץ ורוצים ללכת רזים וחטובים לים, אתם צריכים לקחת בחשבון כי ירידה מהירה ולא מבוקרת במשקל עלולה לגרום לכם להרבה יותר נזק מאשר תועלת.

חשוב להבין, אם יש לכם מטרה מסוימת, להוריד במשקל, להצר היקפים, להגיע למראה מסוים, חשוב מאוד לברר האם הסטודיו מעוניין לערוך אתכם שיחה של "תיאום ציפיות", ולא רק רץ לקחת את הכסף קודם כל.

אצלנו בפיטקול נותנים הרבה יותר מ"רק" אימון, אנחנו מחזיקים בצוות של מאמנים שמתמחים בשיקום מפציעות, אימונים בזמן היריון ולאחר הלידה, עלייה במסת שריר וחיטוב הגוף דרך אימונים ותזונה. אנחנו רואים כל מתאמנת ומתאמן כחלק מהמשפחה שלנו, ולא כאילו היו לקוחות בלבד, לכן תמצאו אצלנו הכוונה אישית למטרה שלכם, עם יעדי ביניים ותמיכה בכל עת".

פיטקול. יח"צ,
פיטקול/יח"צ

פיטקול - יצירת קשר

אימוני הקבוצות ב"פיטקול" נערכים בהשתתפות של 8 עד 12 אנשים, כאשר שעות הפעילות הן בימים:

א' עד ה', בין השעות 07:00 עד 23:00.
ימי שישי בין השעה 08:00 עד 15:00.


עמוד אינסטגרם:

דור

סטודיו

דניאל

רועי

עמוד יוטיוב

פייסבוק

מיני סייט

וואטסאפ


לפני סיום הביקור שלנו, שאלנו את דור נפוסי על התוכניות שלו לעתיד: "יצרנו פה שיטת אימונים שמאפשרת לכל אחת ולא משנה מהו הכושר הגופני שלה כרגע, לבוא ולהצליח בתוך קבוצה. את הבשורה הזו אני מתכנן להפיץ בעזרת סניפים חדשים במקומות נוספים ברחבי הארץ".

בשיתוף פיטקול
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully