וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תניס ולדימירסקי - נולדה לרקוד

בשיתוף תניס סטודיו לריקוד

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 14:52

תמיד חלמתן לעמוד על במה ולרקוד בצורה מקצועית? כדאי לכן להישאר איתנו לראיון עם תניס ולדימירסקי, רקדנית מקצועית, בוגרת האקדמיה לבלט קלאסי, מודרני וג'אז בברזיל ובעלת ''תניס סטודיו לריקוד''

תניס ולדימירסקי, סטודיו לריקוד/אולפן הנבחרים

הריאיון הבא יעשה לכם חשק לזוז. בסופו אתן מוזמנות ליצור קשר עם תניס ולדימירסקי, בעלת הסטודיו "תניס סטודיו לריקוד" ולהתחיל את הצעדים הראשונים שלכן יחד על במת הריקודים.

שאלנו את תניס, מה ההבדל בין סגנון הריקוד בברזיל לבין הסגנון הישראלי:

"כאשר מדברים על הריקודים הבילאומיים, אין הבדל בין ברזיל לישראל. מדובר על הסגנון המודרני, הקלאסי, ג'אז. כאשר מדברים על הריקוד הברזילאי, כמובן שיש את הסממנים האפריקאים, הקצב הוא שונה כמובן. בברזיל יש את השמחה, החיוך, הצבע. בארץ יש לנו את הריקודי עם, את 'ההורה'. הסטודיו שלי חי את ברזיל, ניתן ללמוד אצלנו ריקוד קלאסי, מודרני, ג'אז, היפ הופ. כמובן ריקוד ברזילאי אותנטי נכנס תוך כדי לימוד של הריקודים שציינתי. בתוך הסטודיו שלנו ישנם מסלולים. ישנם מסלולים חווייתיים, ישנם מסלולים מקצועיים יותר".

מה הייחודיות שלכם בסטודיו?

"קודם כל הסטודיו שלנו משפחתי וקהילתי. לא משנה מהיכן הילדה מגיעה, יש לנו מקום לכולם. צוות המורים שלנו בסטודיו גם הוא משפחתי . האווירה והוייב שלנו עושים חשק לרקוד".


פייסבוק

אינסטגרם

05235333267

בשיתוף תניס סטודיו לריקוד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully