וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס בניית הציפורניים של דריה גרגוס

בשיתוף דריה גרגוס

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:59

תמיד חלמת לעסוק בתחום הציפורניים? באמצעות הקורס והליווי של דריה גרגוס תוכלי לעשות זאת בקלות

דריה גרגוס, קורס בניית ציפורניים/אולפן הנבחרים

אחד מעסקי הקוסמטיקה המשגשגים ביותר הינו תחום עיצוב ובניית ציפורניים. הזמנו לאולפן את דריה גרגוס, בעלת האקדמיה ללימודי עיצוב ציפורניים, כדי לשמוע ממנה על כל מה שכדאי לדעת בתחום.

מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

"תמיד אהבתי להתעסק בציפורניים של עצמי, עשיתי לעצמי עיצובים, ציורים, הדבקתי חותמות. יום אחד נכנסתי לחנות לציוד ציפורניים, והמוכרת הסתכלה על הציפורניים שלי ושאלה מי עשה לי. היא אמרה לי שאני ממש מבוזבזת ואני חייבת ללכת ללמוד. הכל התחיל במקרה, והגיע עד לזה שהיום יש לי אקדמיה ללימודי בניית ציפורניים".

מהם התכנים הנלמדים בקורסים שלך?

"יש קורסים למתחילות, לבנות שרוצות להיכנס לתחום הציפורניים של מניקור ג'ל ובנייה. ישנן גם סדנאות לבנות מנוסות יותר שרוצות להשתפר או לרענן את המיומנויות של עצמן".

עם אילו כלים פרקטיים התלמידות יוצאות בסיום הקורס?

"קודם כל, אני תמיד מלמדת את הבנות איך לזהות את מצב הציפורניים של הלקוחה. לפעמים מבקשים מהמניקוריסטית לעשות משהו לא ממש מתאים, ואני מלמדת את הבנות שלי איך כן להתאים, מה להמליץ ללקוחה, ואיך לעשות את זה נכון. בלימודים אני מפרטת כל שלב ושלב לפרטי פרטים, ברמה של באיזה זוויות לעבוד, ואיך צריכה להיראות הציפורן בכל שלב".

האם לאחר הקורס כל התלמידות יכולות כבר להתחיל לעבוד?

"יש לי תלמידות שמתחילות לעבוד כבר תוך כדי הקורס. באקדמיה יש לי גם חנות שבה ניתן לקנות מוצרים של המותג איתו אני עובדת. כל עוד התלמידות מעמיקות במה שאני מעבירה, והן מתמידות בתרגול וחזרות, הן בהחלט יכולות להצליח".

מהם טיפולי הציפורניים שאת מעניקה בסטודיו שלך?

"אני אישית עוסקת יותר בידיים, בכל מה שקשור לבנייה, מניקור ולק ג'ל על ציפורניים טבעיות. מגיעות אלי לפעמים בנות לטיפול של שיקום ציפורניים, ואפשר לראות אצלי באינסטגרם גם שאני עושה קישוטים וציורים בדוגמאות שונות לציפורניים. יש לי עוד עובדת שעוסקת בפדיקור קוסמטי ורפואי וגם טיפולי ידיים".

מהי לדעתך הייחודיות שלך שגורמת לך להיות מובילה בתחומך?

"אני חושבת שפרפקציוניזם. לא תמיד מגדירים זאת נכון: יש כאלה שחושבים שפרפקציוניסט הוא מי שעושה את הדברים מושלם. אני רואה פרפקציוניזם כמי שעושה את הדברים שהוא יודע שהם ייצאו לו מושלם. עוד בתחילת דרכי, שאפתי גבוה, וכל דבר הייתי לומדת, שזה עובד כמו שצריך, וגם היום אני עוברת הרבה מאד השתלמויות ואני לא עוצרת".

היום יש מקומות רבים שמלמדים קורסי עיצוב ציפורניים, איך בוחרים היכן ללמוד?

"הרבה תלמידות פוטנציאליות, באות אלי עם שאלה פשוטה: כמה עולה קורס. אני זוכרת גם כשאני הייתי צעירה ורציתי לחסוך, הלכתי ללמוד אצל מישהי שלימדה אותי בתוך מספרה, תוך כדי רעש של פנים וכאלה, והאמת אני לא בטוחה בכלל שהתעודה שקיבלתי שווה משהו. יצאתי בסוף בלי ידע. לכן אני חושבת שכאשר בוחרים מקום לקורס, צריך להסתכל על עבודות שהמדריכה עשתה, לשאוף לרמה שהן רוצות להגיע וכדומה. שנית, צריך לדבר עם המוסד, ולהבין מה הקורס כולל בהתאם למחיר: הרמה של הקורסים מאד שונה מקורס לקורס. דבר נוסף הוא שהמדריכות צריכות להיות מוסמכות".


פייסבוק

0547833592

בשיתוף דריה גרגוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully