וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Smart Invest - מעטפת ייחודית בעולם הנדל"ן

בשיתוף Smart Invest

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 9:56

אם אתם מחפשים נכס באזור חיפה והקריות, הרשו לנו להציג בפניכם את המקום בו תקבלו את כל המעטפת תחת קורת גג אחת: ייעוץ משכנתאות, שיווק פרויקטים חדשים, שירותי נדל"ן פרטיים, מסחריים ותעשיתיים והכל - עם חיוך

במערכת "הנבחרים" אנחנו תמיד אוהבים להציג בפניכם את החברות, עסקים ונותני השירות הייחודיים ביותר בישראל והפעם החלטנו לתת את הבמה לסוכנות נדל"ן באזור חיפה והקריות - "Smart Invest", בזכות העובדה שזו מעניקה מעטפת אחת שלמה תחת קורת גג אחת, לכל נישה בתחום:

* ייעוץ משכנתאות

* שיווק פרויקטים חדשים

* שירותי נדל"ן פרטיים - מכירה, קנייה והשכרה

* שירותי נדל"ן מסחרי ותעשייתי

מפיק מטעם המערכת נשלח לפגישה עם שי אורן, המנכ"ל והבעלים של הסוכנות, על מנת לקבל ממנו תמונה מקיפה על הנעשה באזור זה של הארץ מבחינה נדל"נית, על כך ועוד בכתבה הבאה.

Smart Invest. יח"צ,
Smart Invest/יח"צ

Smart Invest - נעים להכיר

סוכנות הנדל"ן "Smart Invest" היא הסוכנות השלמה ביותר באזור חיפה והקריות. היא פעילה כבר למעלה מעשור ומי שעומד בראש המערכת הוא שי אורן, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות בניהול פרויקטים בנדל"ן, ובנוסף סיים את מסלולי הלימוד שהעניקו לו תעודות והסמכה של יועץ משכנתאות ושוק ההון.

במהלך השנים, אורן הדהים את אנשי המקצוע הוותיקים ביותר בתחום, כאשר בחוכמה רבה בנה קוסנפט עבודה שמעניק פתרון לכל צורך שעולה במהלך של עסקת נדל"ן. על המחשבה מאחורי תפיסת העבודה שהנחיל ב-"Smart Invest", שי אורן סיפר: "כאשר נכנסתי לעולם הנדל"ן הדבר הראשון שבחרתי לעשות הוא לבדוק מקרוב מה הם הכשלים והקשיים שעומדים מאחורי מי שמבקשים להוציא לפועל את עסקת הנדל"ן, בין אם זה לקנות נכס, למכור, להשכיר או לשכור. שוחחתי עם מאות אנשים והמכנה המשותף שגיליתי היה הסרבול של הדברים, כאשר הם צריכים לרוץ ולהתרוצץ ממקום למקום, מאיש מקצוע אחד לשני, אל הבנקים ועורכי דין, לבד, בלי ליווי אישי ומסודר, תהליך שהביא לסחבת מיותרת, מתח נפשי, בזבוז של משאבים ועוד. כך, שזו הייתה המטרה הראשונה והמרכזית שלי כאשר הקמתי את הסוכנות שלי, לשנות הכל".

Smart Invest. יוני אוחיון,
שי אורן/יוני אוחיון

Smart Invest - ייעוץ משכנתאות

ביקשתי מאורן לשמוע על הטעות השכיחה שעושים מי שמבקשים לקבל משכנתא עבור רכישת דירה, הוא פירט על כך בהרחבה: "הדעה הרווחת בכל הנוגע למשכנתאות היא שהדבר החשוב ביותר הוא עניין הריביות, וזה ממש לא מדויק. הדבר החשוב והקריטי ביותר הוא תמהיל המשכנתא, כיוון שזה כולל בתוכו את הכל, כולל עניין הריבית.

הריבית עצמה חשובה כאשר לוקחים בחשבון את מספר השנים של המשכנתא, עמלות פירעון, הצמדות למדד ועוד. את כל הפרמטרים הללו חשוב להתאים לצורך המדויק ביותר של הלקוח הספציפי, תוך כדי שלוקחים בחשבון כי אלו לא ישתנו בטווח זמן של לפחות חמש שנים מרגע לקיחת המשכנתא.

חשוב לי לציין כי את תמהיל המשכנתא צריך להתאים לכל אחד בנפרד, כי משכנתא שטובה לאחד, לאו דווקא תהיה מתאימה לאחר. לכן החוכמה היא לתפור חליפה, ממש ככה, כפי שעושים אצל החייט, כדי שזו תתאים בדיוק למי שלוקח אותה.

לכן, כאשר מגיעים אליי לקוחות, אני יושב איתם, מנתח את המצב הפיננסי שלהם כיום, על משתנים שעומדים על הפרק לקראת ההמשך, למשל, הבאה של ילדים נוספים לעולם, או צפי לקידום במקום העבודה שכולל בתוכו משכורת יותר גבוהה ועוד, ורק אז אני יודע כיצד ללוות אותם במשא ומתן מול הבנק".

לקוחות מספרים

בשיחות שערכנו עם מספר לקוחות שקיבלו את הליווי האישי של שי אורן בהקשר של קבלת משכנתא, חלקם העידו כי אורן הוא קוסם לכל דבר ועניין, לאחר שהצליח להשיג עבורם את העסקה הנדרשת, ולאחר שקודם לכן קיבלו סירוב מבנקים מסוימים.

אחרים סיפרו על כיצד הוא תזמן עבורם את הזמן לבצע איחוד משכנתאות, והיו גם מי שהוא מיחזר עבורם משכנתא קיימת, כאשר הפעולות הללו חסכו להם עשרות ומאות אלפי שקלים.

"אחד הדברים שמובילים לקריסה של משפחה, זו העובדה שיש להם מספר הלוואות בבת אחת, ועל כל אחת מהן הם משלמים ריבית שונה לפרק זמן אחר, זו הדרך הבטוחה לפשיטת רגל, עד כדי כך. לכן, צריך לחשוב כיצד ניתן לאחד את כל ההלוואות השונות להלוואה אחת גדולה, עם ריבית קבועה, לפרק זמן אחד ידוע מראש, וכך לחסוך לא מעט כסף.

בכל הנוגע למחזור של משכנתאות, בפרק זמן של 20-25 שנה, בהחלט מומלץ למחזר משכנתא בין שלוש לארבע פעמים, גם כי התמהיל שנלקח בחשבון בתחילת הדרך לא בהכרח מתאים כמה שנים לאחר מכן", הסביר שי אורן.

Smart Invest. יח"צ,
Smart Invest/יח"צ

פרויקטים מלהיבים בצפון

נישה מרכזית שסוכנות Smart Invest"" פעילה בה בימים אלו, היא שיווק של בנייני בוטיק חדשים ופרויקט תמ"א 38 באזור הקריות.

* רחוב ששת הימים 20 בקריית חיים - דירות ארבעה וחמישה חדרים, פלוס פנטאוז מפואר, החל מ 1.450 מיליון שקלים. מדובר בבניין בוטיק בן שש קומות, כאשר יש רק שני דיירים בכל קומה.

* רחוב הברושים 30 בקריית ביאליק - פרויקט פינוי בינוי שיזמו במשך כחמש שנים. יש היתר בנייה ל- 14 דירות חדשות, בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים החל מ- 1.280 מיליון שקלים. בנוסף, ישנים שני פנטאוזים מיוחדים, וילות על הגג, 280 מטר כל אחת. מדובר בבניין פינתי, עם נוף שפונה לשדות של כפר ביאליק.

* רחוב חבצלת 1 בקריית ביאליק - בניין בוטיק של דירות יוקרה גדולות ומפוארות בנות חמישה חדרים ומרפסות של 20 מטר. מדובר בבניין עם שש קומות, אליו התווספו גם דירת גן ענקית במפלס אחד, ופנטאוז בגודל של 150 מטר, פלוס מרפסת של 120 מטר. גם בניין זה הוא חלק מפרויקט של תמ"א 38, שיצא לפועל תודות לשיתוף פעולה בין "Smart Invest" לחברת "גביש בן גל".

* רחוב אילון 24 בקריית ביאליק - ממוקם באחד הרחובות הטובים והיוקרתיים ביותר של העיר, בניין בוטיק בן חמש קומות. גם כאן מדובר בשיתוף פעולה מוצלח בין "Smart Invest" לחברת "גביש בן גל", פרויקט תמ"א 38 שקיבל היתר בנייה. דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, החל מ-1.3 מיליון שקלים. בבניין ישנם גם פנטואזים מפוארים, בני ארבעה חדרים עם מרפסות של 60 מטר.

שי אורן סיפר על הפרויקטים השונים שהסוכנות שלו מעורבת בהם: "המעורבות שלנו בפרויקטים הללו כוללת בין היתר את הניהול עצמו החל מהשלב הראשון, זה אומר להחתים את הדיירים, מציאת עורך דין, יצירת קשר מול חברות נדל"ן, יצירת תוכנית אדריכלית, שיווק ועד לסיום שלבי הבנייה".

Smart Invest. יח"צ,
Smart Invest/יח"צ

Smart Invest - שיווק ופרסום יעיל ומהיר

שאלתי את שי אורן כיצד הם מעמידים אחוזי הצלחה כל כך גבוהים בהקשר של עסקאות הנדל"ן השונות, הוא סיפר: "בכל הנוגע לנכסים שאנחנו מקבלים עליהם בלעדיות, מיד עם תחילת העבודה שלנו אנו עושים שימוש בכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים שעומדים לרשותנו. בין היתר, יוצאים עם פרסום מאסיבי במקומות הכי נחשבים, כך שהנכסים מקבלים חשיפה חסרת תקדים.

תוך כדי התהליך אנחנו אלו שמציגים את הנכסים ללקוחות פוטנציאלים, מנהלים את המשא ומתן מול עורכי הדין, גם מול שמאים ובנקים, ולפעמים גם עושים קסמים, כי יש מקרים שבהם אין ברירה אלא לעשות שימוש בסודות המקצוע השמורים עימנו, על מנת לקדם ולהוציא עסקה שהייתה מסובכת לגמרי לפועל. לכן, זמן הממוצע שנכס נמצא תחת החסות שלי נמכר עד שלושה חודשים".

Smart Invest. יח"צ,
Smart Invest/יח"צ

Smart Invest - יצירת קשר

אם גם אתם מעוניינים בליווי אישי שקשור בצורה כזו או אחרת לעסקת נדל"ן באזור הצפון, שי אורן ואנשי הצוות המקיפים אותו ב-"Smart Invest" ישמחו להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר.

לפרטים נוספים, צרו קשר עכשיו, בטלפון: 077-9100694

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Smart Invest
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully