וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפר מערכות לרכב - משדרגים לכם את חווית הנסיעה

בשיתוף צ'יפר מערכות לרכב

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 11:00

צ'יפר מערכות נחשבת לאחת מפורצות הדרך בישראל בתחום המולטימדיה, הסאונד והאביזרים לרכב. על היצע המוצרים הנחשבים בשוק ועל מערך ההתקנות הייחודי שמגיע עד פתח ביתכם - בכתבה הבאה

צ'יפר מערכות לרכב. צ'יפר מערכות לרכב,
צ'יפר מערכות לרכב/צ'יפר מערכות לרכב

עולם הרכב מתפתח כל העת וכולל מגוון חידושים, מערכות מתקדמות וחוויית נסיעה שרק הולכת ומתעצמת. אז מה קורה עם רכבים ישנים יותר? גם להם יש פתרון!

בפעילות שנמשכת כבר למעלה משני עשורים, "צ'יפר מערכות" מספקת מגוון פתרונות לרכבים חדשים וישנים כאחד, עם התמחות ייחודית בתחום המולטימדיה ותואמי המקור. ביקשנו ללמוד יותר אודות המותג שחרט על דגלו אמינות, מקצועיות וחדשנות בתחום.

מערכות מולטימדיה לרכב - סטנדרט חדש של איכות

העניין בשוק הרכב נמצא בגדילה מתמדת ואיתו גם הרצון לשפר ולחדש את הקיים; שיפורים אלו כוללים בתוכם את טרנד מערכות האנדרואיד לרכב שצוברים יותר ויותר פופולאריות בשנים האחרונות, עם דגש על מערכות אנדרואיד פתוחות ועדכניות המאפשרות מגוון רחב של פיצ'רים, ואחד השחקנים המובילים בשוק הוא ללא ספק צ'יפר מערכות.

בזכות מערך ההתקנות והשירותים המקצועיים שפרוסים באזורים נרחבים ברחבי הארץ, כאשר לצד מכירה והתקנה של מערכות סאונד, אביזרים ומצלמות דרך, "צ'יפר מערכות" מתמחה גם בהתקנה והתאמה של מערכות מולטימדיה ומערכות תואמות מקור לרכב.

מה זה בעצם אומר, למי זה מתאים והאם בכלל כדאי לנו לשדרג? שוחחנו עם סמנכ"ל השיווק של "צ'יפר מערכות" וקיבלנו את כל התשובות.

"קודם כל צריך לזכור כי עד לא מזמן מערכות המולטימדיה לרכב היו נחלתן של מכוניות הפאר בלבד, וגם הן היו מוגבלות לעומת האפשרויות שיש לנו כיום. למרות הקדמה והשינוי שנעשה בשנים האחרונות, עדיין לא מעט מהרכבים החדשים כוללים מערכות מאוד בסיסיות, המשמשות בעיקר לקליטת רדיו וניגון CD. בשנים האחרונות, הביקוש השתנה בעקבות שעות נסיעה מרובות, ילדים ברכב או אפילו הצורך הבסיסי ביכולת לנווט כראוי ולנהל שיחות עם דיבורית יציבה, חוויית נסיעה איכותית הפכה לצורך ויצרה סטנדרט חדש של איכות".

למי זה בעצם מתאים?

"אנחנו לוקחים את הבסיס הקיים ברכב ומשדרגים אותו מקצה לקצה", מספר סמנכ"ל השיווק של צ'יפר מערכות ומוסיף: "כך שגם נסיעה ברכב ממוצע, מתעצמת ומשודרגת ובעיקר הופכת לבטוחה ויעילה יותר. בסופו של דבר, בין מגוון מערכות המולטימדיה והמערכות תואמות המקור השונות המתאימות לרכב, אנחנו מקשיבים לצרכי הלקוח ויודעים להתאים לו את המערכת הנכונה לו ביותר, הן מבחינת איכות הביצועים והן מבחינת רמת המחיר".

צ'יפר מערכות לרכב. ShutterStock
צ'יפר מערכות לרכב/ShutterStock

מגוון אופציות, צרכים שונים

מערכות המולטימדיה ותואמי המקור משנות את חוקי המשחק, ויש לא מעט סיבות לשדרג את הקיים למערכות המספקות מענה למגוון צרכים ולמגוון העדפות, All in one. המערכות מציגות ממשק הפעלה נוח בעברית מלאה, תומכות בפקודות קוליות ובסנכרון עם אנשי הקשר שבטלפון ובחשבון הגוגל, ולפני שמשתמשי האייפון ינטשו את הכתבה, המערכות תומכות גם בתצוגת אפל, באמצעות חיבור Carplay פשוט.

ממשק האפליקציות הפתוח של המערכות מעניק פתח למגוון גדול של יכולות, החל מניווט באמצעות אפליקציית waze, google maps ואפילו עמוד ענן לאנשי השטח שביניכם, דרך אפליקציות הזרמת מוזיקה כמו youtube, spotify, Apple music ורבות נוספות, ועד אפליקציות תומכות כמו פנגו, סלופארק, עידן פלוס ועוד - הכל בגישה מהירה דרך מסך הבית.

נוסף על אלו, המערכות כוללות כניסות USB ותמיכה ביציאות למגברים, ניווט GPS, מערכת סיוע לנהג (ADAS), שליטה מקורית מההגה, קישוריות Bluetooth ודיבורית מובנית, תמיכה ברדיוHD ובקבצי סאונד שונים (mp3, FLAC ועוד), צפייה בביצועי המנוע, צפייה בלחצי האוויר בצמיגים והגדרות מתקדמות של הרכב.

המערכות מאפשרות גם חיבור לתצוגת מצלמת רוורס ולמצלמות הדרך המתעדות את הנסיעה ומאבטחות את הרכב בזמן חניה. השדרוג למערכת מולטימדיה גם מעלה את הפוטנציאל למסך תצוגה גדול יותר, מסכים איכותיים המציגים יכולת בהירות חזקה, כך שגם בשמש הישראלית החזקה ניתן לצפות במסך בבירור בכל שעות היום וללא הפרעות.

"בשנים האחרונות שוק המולטימדיה לרכב צבר תאוצה, ויצרניות רבות החלו בהשקת סדרות שונות של מערכות, החל ממכשירי בייסיק ועד מערכות פרמיום מתקדמות. היכולת לספק מענה לצרכים שונים ולהנגיש את השדרוג ללקוחות הוא מהותי בהקשר זה. כאשר לקוח משקיע במערכת הוא רוצה לדעת שהוא מקבל תמורה מלאה למחיר, לאחר שהוא מכיר ביכולות המערכות השונות ובאפשריות העומדות בפניו.

אני שמח להגיד שבמרוצת השנים נפלה בחלקנו הזכות להעניק שירות למגוון גדול מאוד של רכבים, ומתוך כך להתעדכן בחידושים השונים לרכבים השונים ולספק את החוויה האיכותית והמדויקת ביותר עבורם", הסביר סמנכ"ל השיווק של צ'יפר מערכות.

מזמינים בקליק - מתקינים בצ'יק

כאחת מחנויות האינטרנט המובילות בתחום, ל"צ'יפר מערכות" יש יתרון אדיר ביכולת לעבוד מול מגוון רחב מאוד של ספקים ויצרנים ולספק ללקוחותיה ממגוון המערכות הקיימות בשוק.

אז איך זה עובד בפועל? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר צ'יפר מערכות, לבחור את המוצר המתאים ולבחור באזור התקנה מועדף או בשיטת האספקה הרצויה. מכאן הדרך פשוטה. מתקין מוסמך יתאם מולכם את המועד הנוח ביותר להתקנה ויגיע ישירות אליכם, אל הבית, מקום העבודה או כל נקודת מפגש אחרת הנוחה לכם. בתום ההתקנה והגדרת המערכת, תתודרכו על המערכת החדשה ותוכלו לצאת לדרך, עם חווית נסיעה משופרת ובטוחה, או כמו שצ'יפר מערכות מתגאה לומר: "מזמינים בקליק - מתקינים בצ'יק".

צ'יפר מערכות לרכב. ShutterStock
צ'יפר מערכות לרכב/ShutterStock

חוויית קנייה ושירות מקצועי

"מתוך הרצון להעניק מקסימום נוחות ותחושת ביטחון עבור הלקוחות שלנו, אנו מעסיקים רק מתקינים מנוסים, בעלי ניסיון של מעל 15 שנים לפחות בתחום הרכב וההתקנות. השילוב בין חוויית קניה טובה באתר לבין השירות המקצועי סוללים את דרכנו לאורך השנים. בצורה זו אנחנו יכולים להעניק ללקוחותינו ראש שקט, שירות מקצועי ומהיר ולשמור על סטנדרט שירות גבוה", הוסיף והסביר סמנכ"ל השיווק של "צ'יפר מערכות".

צ'יפר מערכות לרכב - לקוחות מרוצים מעידים

כאמור, הפעילות של "צ'יפר מערכות" נמשכת כבר למעלה מ-20 שנה, ותק לא מובן מאליו בתחום הממשיך להשתנות ולהתחדש. אז איך עושים את זה נכון?

הלכנו לברר איך הלקוחות תופסים את השירות והתגובות לא השאירו מקום לספק, "צ'יפר מערכות" מספקת תחושת מקצועיות ושירותיות מעל הכל, בין התגובות שקיבלנו הופיעו:

"קניתי מערכת מולטימדיה ורמקולים קומפוננט, והשירות היה מעולה. הבעלים היה מאוד סבלני, הקשיב לצרכים שלי וכיוון אותי. יום למחרת ההזמנה, המוצרים כבר היו אצלי, וגם ההתקנה של איש השטח הייתה מקצועית, מדוייקת ומהירה! ממליץ בחום! הוא הרוויח אותי בתור לקוח, ולהרבה עסקים יש מה ללמוד מהם" (ולדימיר ק.).

"שדרגתי את מערכת המולטימדיה באוטו שלי ,Audi Q5 למסך 10 אינץ' דרך "ציפר מערכות לרכב". קודם כל המוצר שקיבלתי מדהים, הבדל משמעותי ממה שהיה ברכב, דבר שני, שירות ברמה גבוהה מאוד, לא אופייני לספקים ישראלים, עלו והצליחו" (אלי מ.).

"חוויית קנייה נמדדת באמת במקרים בהם יש קשיים. אני חייב לציין שמרגע ההתעניינות ועד למועד הסופי של ההתקנה זכיתי לשירות אדיב ומסביר. גם במהלך ההתקנה שעלו בעיות קיבלתי הסברים והכי חשוב, המתקין עשה הכל מהכל כדי לפתור את הבעיה גם אם כרוך בלהזעיק ציוד בשעה 21 בערב למקום ההתקנה. כל הכבוד" (רונן א.).

צ'יפר מערכות לרכב - יצירת קשר

ב"צ'יפר מערכות לרכב" עובדים עם יבואנים רשמיים בלבד ועם מגוון המותגים הנחשבים והמבוקשים.
לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-4463770

וואטסאפ

אתר

פייסבוק

בשיתוף צ'יפר מערכות לרכב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully