וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה NOYZ: הסקסופון שיעשה לכם את האירוע המושלם

בשיתוף NOYZ

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 11:12

הסקסופוניסט נוי עוזרד ידאג לכם לאירוע מוקפד, מדויק ועם המון סטייל

NOYZ. eclipse media,
NOYZ/eclipse media

בימים אלו ענף החתונות והאירועים רותח. אחרי שהוסרו מגבלות הקורונה, זוגות רבים יכולים סוף סוף לארגן לעצמם את החתונה עליה חלמו. חלק מהזוגות המתינו תקופה כל כך ארוכה לאירוע המיוחל, שהם כעת מרגישים צורך לפצות את עצמם בחתונה כיפית אפילו יותר. מה הופך חתונה לאירוע כיפי ומיוחד באמת? המוזיקה כמובן. לכן, זוגות מחפשים מה יהפוך את האווירה על הרחבה באירוע שלהם, למשהו שהאורחים שלהם לא ישכחו.

בכל אירוע יש דיג'יי, אבל כדי להדליק את האנשים באמת צריך מישהו שייתן ערך מוסף, אנרגיות שאי אפשר להביא בדרך אחרת. מישהו כזה בדיוק הוא נגן הסקסופון נוי עוזרד, המכונה "NOYZ": נוי מנגן לצד הדיג'יי באירוע, וביחד הם יוצרים חשמל באוויר: הקהל רואה בעיניים את הנגינה, איך הקסם נוצר, וכך סף ההתרגשות טס לשמיים. לכן, בין אם אתם מארגנים אירוע בגוד וייבז באווירה של צ'יל בצהריים, ובין אם מסיבת ריקודים מטורפת, נוי הוא נגן הסקסופון שאתם צריכים להכיר עכשיו.

הקדים את זמנו

נוי עוזרד ("NOYZ") הוא נגן סקסופון וירטואוז, המנגן בהפקות יוקרה, חתונות, אירועים עסקיים ומועדונים, לצד מיטב הדיג'ייז בישראל. "התחלתי לנגן בסקסופון בגיל 12", אומר נוי. "כשהייתי נער, נסעתי במיוחד פעמיים בשבוע לתל אביב כדי ללמוד מוזיקה וסקסופון ג'אז אצל המורים הכי טובים שיש בארץ. התחלתי להופיע באירועים קטנים עוד לפני הצבא, ואיך שהשתחררתי התחלתי לעשות את זה בצורה מקצועית. בהתחלה ניגנתי בעיקר בקבלות פנים, אבל יום אחד עלה לי רעיון לנגן לייב על גבי הדיג'יי ("Live-on-Dj") בחתונה של חברה טובה. הקהל היה באטרף, והבנתי שעליתי על משהו. רציתי לנגן עוד כאלו, אבל בהתחלה היה קשה למכור את המופע, כי לא היה לזה שם ואנשים פשוט לא הכירו את זה. היום לשמחתי Live-on-Dj הפך ביטוי שגור. השילוב של כלים חיים יחד עם מוזיקה מוקלטת, הפך להיות דבר מאוד נפוץ וטרנדי בשנים האחרונות בארץ ובעולם, והרבה דיג'ייז משלבים כלים חיים בסטים שלהם בפסטיבלים ענקיים כמו טומורולנד או אולטרה למשל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
NOYZ. אביב נווה,
NOYZ/אביב נווה

מאז אני שכללתי את המופע שלי לרמות הכי גבוהות שיש. אחרי שנים של ניסיון, אני יודע איך להוציא מהקהל את ההתרגשות בדיוק ברגע הנכון, כדי ליצור את הקסם ואת רגעי השיא באירוע שאף אחד לא ישכח".

איפה ניגנת?

נוי: "ניגנתי במאות מופעים, מכל הגדלים, הסגנונות והז'אנרים שאפשר לחשוב עליהם. מה שכיף בסקסופון הוא הוורסטיליות שלו, מה שמביא אותי לנגן באירועים מגניבים ומטורפים מבחינת המנעד שלהם. באמצעות הסקסופון הרקדתי אלפי אנשים במועדונים הגדולים בארץ כמו הפורום והדזרט למשל, ניגנתי בחו"ל בפסטיבל בהרים המושלגים של איטליה, מסיבות פרטיות לעשירי ישראל על גגות תל אביב, ועד נגינה באירועי ענק ממלכתיים ומתוקשרים. כמובן שניגנתי באינספור חתונות בכל הארץ. דרך הסקסופון אני מקבל הצצה לכל הגוונים בחברה הישראלית, מתל אביב ועד טבריה או שדרות. זה כיף ענק. אפילו ליוויתי חתן וכלה בכנסייה בגוש חלב אצל ערבים נוצרים, וניגנתי אצל מוסלמים בנצרת, שאגב יש להם המון כבוד למוזיקאים. מישהו הזמין אותי פעם לנגן בארוחה רומנטית לכבוד יום ההולדת של אשתו. רק אני, הם, ושף פרטי. בקיצור חוויות משוגעות".

NOYZ. Tisha mayls,
NOYZ/Tisha mayls

איך נראה אירוע שבו אתה מנגן?

"אי אפשר לאפיין אירוע מסוים, כי לכל אירוע אני תופר מופע במיוחד", אומר נוי. "המוזיקה מאפשרת לייצר כל אווירה שנרצה, ואני מתאים את עצמי לאירוע ולקהל. אירוע קוקטייל על הים ביום שישי בצהריים, מקבל יחס שונה מאשר חתונה שבה אני מגיע להתקרחן ולתת בראש. אני יוצר עריכות מוזיקליות מיוחדות לשירים באולפן כדי לאפשר לסקסופון מקום להתבטא, מה שמביא טוויסט, נוכחות ואמירה מוזיקלית אמיתית לבמה. חשוב לי מאוד מה שנקרא בשפה המקצועית "לתת נאמבר".

מה היעד הבא?

נוי: "כל הזמן אני בפנטזיות, ויש לי המון מחשבות בראש. מדגדג לי לעסוק יותר ביצירה מקורית, גם אקוסטית וגם אלקטרונית. אני חולה על מוזיקה ומעריץ אמנים. מלבד המוזיקה אני גם מהנדס ואיש טכנולוגיה, ככה שאני תמיד עסוק מאוד. כרגע סטודנט לתואר שני ועובד על מחקר המשלב אודיו, סינתיסייזרים, AI ולמידת מכונה. החיים שלי סופר-מגוונים ויכולים לתפוס הרבה כיוונים. מי יודע? אולי יום אחד אפתח איזה סטארט-אפ בתחום, אעבוד עבור חברת מולטימדיה כמו Spotify או אקח את המוזיקה כמה רמות למעלה ואופיע על במות ענק עם מוזיקה משלי. כרגע אני חי את החלום הישראלי הפרטי שלי: גר בתל אביב ועושה מוזיקה והייטק".

עמוד הפייסבוק של NOYZ

אתר הבית

ערוץ היוטיוב

אינסטגרם

NOYZ. Nir tuttnauer,
NOYZ/Nir tuttnauer
בשיתוף NOYZ
  • עוד באותו נושא:
  • נגן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully