וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקה מרקוביץ - שומרים על העיניים שלכם מאז 1958

בשיתוף אופטיקה מרקוביץ

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 10:47

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק הוותיקים ביותר במדינה, בחרנו הפעם לתת את הבמה למי שמובילים בגאון את עולם המשקפיים כבר 63 שנים, אופטיקה מרקוביץ

אופטיקה מרקוביץ. יח"צ,
אופטיקה מרקוביץ/יח"צ

אופטיקה מרקוביץ היא רשת ייחודית שלא רק מוכרת משקפיים, אלא מעניקה פתרון אופטומטרי שלם לכל צורך ולכל דורש, על כך ועוד בכתבה הבאה.

אופטיקה מרקוביץ - רואים את ההבדל

רשת "אופטיקה מרקוביץ" היא הרבה מעבר לעוד רשת משקפיים רגילה, מדובר במשפחה אחת גדולה של אופטומטריסטים, שמעניקה שירות מקצועי, איכותי ויחס חם בתחום המשקפיים בישראל כבר לאורך שישה עשורים.

מי שאמון כיום על המלאכה ומנהל את הרשת, הם אדי ואישתו מזל ורוני מרקוביץ, נציגי הדור השלישי של המשפחה. אדי מרקוביץ אופטומטריסט מוסמך מטעם משרד הבריאות למעלה מ- 40 שנה, ובעשר השנים האחרונות משמש כיו"ר מועצת האופטומטריסטים בישראל, ובפועלו המקצועי רב השנים הוא מקדם את תחום האופטומטריה בישראל.

אופטיקה מרקוביץ. יח"צ,
אופטיקה מרקוביץ/יח"צ

אופטיקה מרקוביץ - מובילים את הקדמה בעולם המשקפיים

נכון להיום רשת "אופטיקה מרקוביץ" מונה ארבעה סניפים, שניים בבאר שבע, אחד בירושלים ואחד בדימונה. מה הופך את הסניפים הללו לייחודים? מנכ"ל הרשת מר חן קידן פירט לנו על כך: "המטרה שלנו היא להתאים לכל אחד את הפתרון האופטי המדויק. על מנת לעשות זאת, הלקוח עובר בירור צרכים מקיף, נשאל שאלות על הרגליו, אורך חייו, עיסוקו ועוד. לאחר מכן הלקוח עובר לתחנה הבאה, באחד מחדרי הבדיקה המתקדמים שלנו בהם ניתן למצוא את המכשור החדיש והמתקדם ביותר, שם בין היתר הוא עובר בדיקת עיניים מקיפה על ידי אופטומטריסט מוסמך.

המכשור המתקדם הנמצא ברשותנו, מעניק לנו את היכולת לאבחן את הבעיה האופטית המדויקת של הלקוח במהימנות ובדיוק רב, ומעבר לזה, גם לגלות סימפטומים בכל הנוגע לבעיה שיכולה להתפתח במשך הזמן, כך שמדובר בהליך מקיף וממצה. לאחר הבדיקה, הלקוח ממשיך את המסע החוויתי, כאשר הפעם צריך לבחור מסגרת מתוך האפשרויות הרבות שעומדות בפניו בכל הנוגע למשקפי הראייה ושמש, כמו גם מהמגוון הרחב של העדשות שברשותנו. כך שבסופו של התהליך, הלקוח יוצא מאיתנו לאחר שקיבל מענה אופטי מושלם ומותאם באופן אישי".

בנוסף לכך, בשניים מהסניפים של רשת "אופטיקה מרקוביץ" ניתן למצוא מעבדות מתקדמות שחוסכות זמן יקר ללקוחות במקרה הצורך, על כך הוסיף וסיפר מנכ"ל הרשת: "למכור משקפיים כולם יכולים, כמו גם לבדוק את העיניים, אבל לנו היה חשוב מאוד לשלב את כל הדברים הללו ביחד עם פתרון מהיר ככל שניתן במקרים דחופים ובכלל.

"רבים ממי שמרכיבים משקפיים כיום, פשוט אינם יכולים להתנהל באופן רגיל במקרה והמשקפיים נשברו, נסדקו, אם אחת מהעדשות נפלה או שחייבים להחליף מספר תכף ומיד. חלק מהמכשור החדיש שאנחנו מחזיקים במעבדות שלנו כולל מכונות לחיתוך עדשות של משקפיים, כך שיש לנו את היכולת לייצר אותן תוך שעה אחת בלבד מתוך המלאי הקיים, וזה בין היתר מה שמבדיל אותנו לעומת רשתות וחנויות אופטיקה אחרות.

"לכן מבחינתי, המכירה מסתיימת אך ורק כאשר הלקוח יוצא מהחנות עם המשקפיים המתאימים לו, ולא קודם לכן. החשיבה הזו מושרשת עמוק בכל אחד מהסניפים שלנו ואצל כל אחד מעובדי הרשת. אגב, חלקם הגדול הם אנשי מקצוע מנוסים ביותר בתחום שעובדים איתנו לאורך עשרות שנים".

אופטיקה מרקוביץ - שירות בסטנדרט עולמי.

לאורך השנים ב"אופטיקה מרקוביץ" ידעו להתמחות לא רק בהקשר המקצועי בענף, אלא גם הציבו רף של שירות לקוחות מהגבוהים והמחמירים בארץ. חווית הקנייה של משקפיים בכל אחד מסניפי הרשת, מזכירה בית אופנה יוקרתי בפריז או מילאנו, שם מודדים ותופרים את החליפה המתאימה בדיוק לכל אחד בהתאם לצורך האישי. השירות האישי והאדיב לא מסתיים רק עם סיום הרכישה, אלא זה נמשך גם לאחריו.

הצוותים המקצועיים של הסניפים, כולל האופטומטריסטים עצמם, מתקשרים לאחר שבוע אחד בלבד אל הלקוחות, על מנת לבדוק האם הם מרגישים בנוח עם המשקפיים החדשים ולברר האם יש משהו נוסף שהם יכולים לעשות עבורם.

כמו כן, כל לקוח מקבל תזכרות שנתית להגיע לאחד מסניפי הרשת על מנת לעבור בדיקת עיניים שגרתית, כך שבמידה ויהיה צורך להתאים עדשה חדשה או כל צורך אחר, אלו יעשו בהקדם האפשרי. השירות זה מזכיר מאוד את קשרי הלקוחות במרפאות השיניים, רק שהפעם הדאגה היא בכל הנוגע לבריאות העיניים.

ב"אופטיקה מרקוביץ" חרטו על דגלם באותיות גדולות, אין בקשה קטנה מדי. אם במשקפיים של לקוח חסר לפתע בורג, המסגרת התעקמה או שהעדשה נפלה, שירות המעבדה הפנימי של הרשת דואג לתקן זאת בהקדם האפשרי. כאמור, נכון להיום ישנן שתי מעבדות, בסניף אחד בבאר שבע ואחד בירושלים.

אופטיקה מרקוביץ. יח"צ,
אופטיקה מרקוביץ/יח"צ

Leo Marconi - המותג שמשגע את אופנת המשקפיים

מאז ומעולם למשקפיים היו שני תפקידים עיקריים; הראשון באופן טבעי, לשפר את הראייה לטווחים השונים, אולם לאורך כל היסטוריה המשקפיים היו מונחים על האף גם כפריט אופנתי מוביל, והדברים הללו נכונים עד היום.

בסניפי הרשת השונים של "אופטיקה מרקוביץ" ניתן למצוא את כל המותגים הכי מובילים ונחשבים בעולם, החל מג'יג'י ברצלונה, רייבן, דולצ'ה וגבאנה, פראדה, טום פורד, ,GANT ג'אסט, סילואט ואחרים. עם זאת, אחד המותגים הכי נחשבים כיום באופנת המשקפיים, הוא מותג שהחל לעשות לעצמו שם גדול, הלוא הוא "Leo Marconi". ניתן להשיג אותו אך ורק בסניפי הרשת של "אופטיקה מרקוביץ".

אופטיקה מרקוביץ - יצירת קשר

אם גם אתם מבקשים לקבל את שירות האופטיקה היעיל, המתקדם והמקצועי ביותר, ובנוסף ליהנות ממגוון עצום של משקפיים אופנתיות במחירים מותאמים לכל כיס, כדאי לכם להיכנס לאחד מסניפי הרשת של "אופטיקה מרקוביץ".

סניף ירושלים: קניון מלחה, ליד שער רותם בקומה ראשונה, 02-6785858.

הסניפים בבאר שבע: מרכז ביג, 08-628-6386. קניון הנגב, 08-628-6386.

סניף דימונה: המרכז המסחרי בעיר, 08-6555330.

צוות המומחים מחכה לכם עכשיו בסניפים.

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אופטיקה מרקוביץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully