וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דוד מור יוסף - טיפולים אסתטיים איכותיים ומקצועיים

בשיתוף ד"ר דוד מור יוסף

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 15:22

בשנים האחרונות תעשיית היופי בישראל צמחה לממדים חסרי תקדים, כשכמעט בכל פינה ניתן למצוא מכוני יופי שמעניקים טיפולי אסתטיים. אז איך בכל זאת נדע במי לבחור? הכירו את ד"ר דוד מור יוסף שבבעלותו 6 קליניקות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ והמוני מטופלים יפים ומרוצים

ד"ר דוד מור יוסף, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

שלום ד"ר מור יוסף, ספר לנו איזה טיפולים ניתן לקבל בקליניקה שלך?

"בקליניקה שלי ניתן לקבל את כל הטיפולים שיש לעולם הרפואה האסתטית להציע, כשההתמקדות היא בפיסול פנים - הזרקות של חומרי מילוי מסוגים שונים כמו חולצה היאלרונית, סידן וסיליקון רפואי. אנחנו עושים טיפולים שמצעירים את הפנים כמו טיפולי Skin Booster, טיפולי ליפוליזיס (זריקות להמסת שומן) וטיפולי PRP (מיצוי הדם מהמטופל והזרקתו חזרה לעור כדי להחיות ולשפר את התפקוד שלו)".

באלו טיפולים אתה מתמחה במיוחד?

"אני מתמחה בפיסול אף מעל 10 שנים, והרצאתי על הנושא לא מעט ברחבי העולם. אני נוגע בכל האספקטים של רפואה אסתטית, אבל פיסולי פנים שנועדו לייפות את המטופל והמטופלת הם הדברים שאני בעיקר עושה".

בעולם כזה שתמיד יש עוד טרנדים, מכשור ודברים חדשים שנכנסים לשוק, איך אתה שומר על הידע וההתמקצעות שלך בתחום?

"כשאתה כריש, אין לך יותר מידי מה להתמקצע חוץ מלצחצח שיניים בבוקר. אבל עכשיו ברצינות, זה בעיקר השתתפות בכנסים בינלאומיים ולמידה ממושכת. רק השבוע חזרתי מדובאי, היה כנס מדהים שקבוצת רופאים ישראלים יצאה אליו. במהלך הכנסים אני נפגש עם רופאים ממקומות שונים בעולם ושומע דברים שלא תמיד אני נחשף אליהם ביומיום ובעבודה השגרתית. בנוסף, אני משתתף בהרבה סדנאות של חברות שמוציאות מוצרים חדשים. אני בעיקר לומד, קורא מאמרים ומתייעץ עם קולגות. אני באמת מאמין שאין סכין מתחדדת, אלא בירך חברתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הקליניקות שלך נמצאות בכל רחבי הארץ, איפה למשל?

"יש לנו קליניקות מתל אביב וצפונה - קיסריה, חיפה, עפולה, טבריה ובית שאן. אלה הנקודות שבהן אני מקבל מטופלים באופן אישי. בעבר היו מספר רופאים שעבדו תחתי אבל זה נגד את הקונספט של קליניקת בוטיק והיחס האישי שאני מקפיד להעניק לכל מטופל ומטופלת".

"זה הרבה מעבר להסתכל על הפנים, אלא להבין מה עומד מאחורי ההחלטות שלהם. הרבה פעמים מטופלים מגיעים ומבקשים טיפול מסוים כי כל החברים או החברות עשו, אבל זה לאו דווקא הדבר הכי נכון עבורם. למעשה, אני בוחר את הדברים שהכי מתאימים למטופלים ובונה להם תכנית טיפולים רחבה, מתוכה הם מחליטים מה לבצע".

אנחנו הולכים לראות הזרקה בשידור חי.

"נכון ובשבילי זה 'פינאטס'. אתם תראו עכשיו איך אני עושה עבודה שהיא יותר קשה מסתם להזריק למטופלת חומר ולמלא את השפתיים, אלא להזריק לה בצורה כזו שתשמר את האנטומיה הטבעית וקצת תמלא מבלי להרוס את התוצאה שהשגתי עד היום".

"הבקשה של קרן (המטופלת) היא למלא עוד קצת את השפה. בעיני השפה מלאה, אבל אני נכנע לדרישות של המטופלת כל עוד הן לא מוגזמות או גורמות לנזק. אני אעשה הזרקת בטכניקת W לשפה התחתונה, שתגרום לשרבוב של השפה לא בצורה של קשת, אלא בצורה שנוצר מעין לב הפוך. אני רוצה ליצור מסה בצדדים של השפה התחתונה, כדי שהאזורים האלה ירדו והאזור האמצעי יישאר באותו מנח. אני מזריק חומצה היאלרונית טהורה ללא לידוקאין, זו חומצה חדשה שנכנסה לשוק ונקראת ציטוזיאל מבית ביוקסיס (חומצה צרפתית). ניתן לראות איך יש שרבוב של השפה ואיך הקשת הפכה להיות קצת יותר שטוחה והשפה טרפזית, שזו הצורה הנכונה לשפתיים. השפה הפכה תפוחה מעט יותר והצורה שלה השתנתה מעט".

אז אם אתם חולמים על שינוי אסתטי ברמה הגבוהה ביותר מרופא מקצועי עם ניסיון רב ויחס חם למטופלים שלו, אנחנו ממליצים לכם לפנות לד"ר דוד מור יוסף ותהיו בטוחים שאתם בידיים טובות.

לאתר הבית

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

אתר ציטוסיאל

לאתר ניתיה

אתר BioRePeel

ליצירת קשר:

055-6675067

Info@dr.mor-yosef.com

בשיתוף ד"ר דוד מור יוסף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully