וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוסא - להתחתן במקום הכי יפה בישראל

בשיתוף טרוסא

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 11:27

עונת החתונות של חודשי האביב וקיץ 2021 נמצאת בשיאה. ובאותה נשימה, זה הזמן שבו זוגות מאורסים חדשים מתחילים לחפש את המקום בו החתונה שלהם תערך בחורף ובשנה הבאה

טרוסא. חיים אפריאט,
טרוסא/חיים אפריאט

במערכת "הנבחרים" החלטנו לעשות את העבודה עבור הזוגות הללו לקלה יותר. בחודש האחרון ערכנו סקר מקיף על מנת לגלות אילו אולמות וגני אירועים הם הנחשקים ביותר בישראל, ואחד המקומות הבולטים שעלו בסקר היה "טרוסא". מדובר באולם וגן אירועים המשתרעים על פני 4,000 מטרים, הוא מכיל כ-850 מקומות לאורחים ובקרוב מאוד חוגג עשור של פעילות ענפה.

קפצנו אל "טרוסא" הממוקם באיזור התעשייה כנות בסמוך לגדרה, כדי להתרשם מקרוב כיצד הם נערכים ליום של חתונה שנערכת במקום. שוחחנו עם הבעלים, צוות העובדים, זוגות שהתחתנו במקום ואורחים. כל המידע ומסקנות חשובות נוספות בכתבה הבאה.

טרוסא. יובל אסף,
טרוסא/יובל אסף

טרוסא - גן עדן עלי אדמות

קשה לתאר במילים את שעבר במוחנו כאשר הגענו לבקר ב"טרוסא", אולם וגן אירועים במרכז הארץ, ואם בכל זאת אנו צריכים לבחור מילה אחת, זו תהיה "וואו". מדובר במקום שמשדר אהבה, אווירה קוסמית ומשרה תחושה של רוגע, בזכות גן אירועים ירוק ומלבלב ואולם מרהיב, אך הדבר הכי מקסים הוא שלמרות כל הגודל והפאר, זה הרגיש לנו כמו בית של משפחה קטנה ומחבקת.

הבעלים של "טרוסא" הוא ליאור נעים, בן 52, איש עסקים מצליח שחי ונושם את עולם המסעדנות והאירוח כבר במשך שנים ארוכות. את הניסיון שלו צבר במטבחים ואולמות בכל רחבי הארץ, וכיום במקביל ל "טרוסא", הוא מחזיק גם במסעדה הידועה והמצליחה " ,"Nina Bianca מסעדת ביסטרו, אשר משלבת מטבח חלבי, דגים ומאכלים ים תיכוניים, אליה נוהרים רבים מכל רחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טרוסא. חיים אפריאט,
טרוסא/חיים אפריאט

סודות ההצלחה של טרוסא

שאלנו את ליאור נעים מה הופך את "טרוסא" למקום אהוב ונחשק על ידי רבים, מעבר לגודל וליופי הפנימי: "לפני הכל יש את העניין שאנחנו מחזיקים ברישיון עסק. העובדה הזו מורידה בבת אחת את כאבי הראש והפחדים של זוגות, כיוון שמדובר בשוק פרוץ שבו יש לא מעט מקומות פעילים ללא אישור, ולכן תמיד יש את חשש כי ברגע האמת המקום ייסגר, רגע לפני מועד החתונה או אירוע אחר, כך שמהבחינה הזו אנחנו מעניקים שקט נפשי.

"יתרון נוסף, הוא שהמקום מנוהל על ידי צוות מצומצם של מנהלים שנמצאים בפרונט ומלווים את הזוגות מהרגע הראשון ועד לסיום החגיגה. החל ממנהל המכירות ועד למנכ"ל ומנהל האירוע, והסנכרון בין כולם נעשה בעיניים עצומות ממש, בזכות ניסיון ושיתוף פעולה שנצבר במשך שנים ארוכות, כך שהם לא משאירים שום פתח לבעיות".

בניגוד ללא מעט אולמות אחרים ברחבי הארץ, אולם וגן האירועים של "טרוסא" הוא יחיד במתחם, כך שלא נוצרת התנגשות עם אירוע מקביל שיכול להתערבב ולהפריע. כמו כן, המטבח הכשר במקום מנוהל ומתוחזק על ידי הצוותים של "טרוסא" בלבד, כך שהם זמינים כל עת לבקשות ושינויים, ומי ששולט בכל הטעמים הוא שף בכיר שעובד במקום כבר כ- 9 שנים.

טרוסא. חיים אפריאט,
טרוסא/חיים אפריאט

טרוסא - לקוחות מאושרים

שנת הקורונה היתה תקופת מבחן לאמינות של האולמות וגני האירועים בישראל. כיוון שהמגבלות שהוטלו בעקבות הוירוס גרמו לדחייה של חתונות ושאר אירועים, אלפי זוגות מצאו את עצמם נדחקים אל הקיר, לאחר ששילמו מקדמה נכבדה עבור האירוע שלהם, וזה נאלץ להתבטל עד להודעה חדשה.

ב"טרוסא" כלל לא עשו מזה עניין, כיוון שמדובר במקום יציב ומסודר, צוות המנהלים ליווה את כל הזוגות השונים בזמן הקורונה ובזמן המבצע האחרון של צה"ל בעזה. מי שביקשו לבטל את האירוע ולקבל את כספם בחזרה, קיבלו את מלוא הכסף עד האגורה האחרונה תכף ומיד, ועבור האחרים הם שריינו מועד חדש ומתאים.

לכן, אין זה מפתיע כי באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט הציון ש"טרוסא" מקבלים הוא מהגבוהים ביותר, והם זוכים לתשבוחות מקיר לקיר.

בין היתר איציק ב. כתב: "אנחנו קצת יותר משבוע אחרי אירוע החתונה שלנו, ולא מפסיקים לקבל מבול של מחמאות. הנראות של המקום, האיכות של האוכל, האווירה והשירות פשוט מעולים, ברמה הכי גבוהה שיש. בכל יום בשבוע ובכל שעה זכינו לזמינות, עזרה וסבלנות של הצוות המקצועי של האולם. המנכ"ל ומנהל המכירות המדהימים היו שם בשבילנו בכל נושא שפנינו לגביו, וגם בנושאים שלא נוגעים ישירות אליהם, תמיד היו שם לעזור במקרה הצורך. אנחנו ממליצים בחום על טרוסא מכל הבחינות, מאושרים שעשינו את הבחירה הנכונה ביום המרגש שלנו".

דינה י. החמיאה גם היא: "הקורונה ביטלה לנו את החתונה באולם ולכן התחתנו בסופו של דבר בחצר, וכאן המקום לציין לשבחו של בעל האולם, שהיה הוגן בתקופה של חוסר ודאות וכאוס סביב סוגיית החתונות. בכל הנוגע לכספי המקדמה לא השאירו אותנו באוויר, אלא היו זמינים לשאלות וקיבלנו תשובות ברורות בכל הנוגע לביטול האירוע. קיבלנו בחזרה את כל כספי המקדמה ולא היתה עוגמת נפש מיותרת בהשוואה לאולמות אחרים. אנחנו ממליצים בחום על אולם טרוסא ושיהיה במזל טוב".

טרוסא - יצירת קשר

נכון להיום יומן האירועים של "טרוסא" מלא עד אפס מקום עד חודש נובמבר, לכן אם ברצונכם לשריין את המקום לתקופת החורף והשנה הבאה, כדאי לכם למהר.

לפרטים נוספים חייגו: 077-6047007

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טרוסא
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully