וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שבע דור: "כשאדם סובל יש לטפל בו כאן ועכשיו"

בשיתוף בת שבע דור

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 11:01

מעל ל-20 שנה, בת שבע דור היא אחת המטפלות המבוקשות והמוכרות בעולם כולו. עם הופעות בתוכנית בטלוויזיה האוסטרלית, הרצאות בכנסים סובבי עולם ומאות עדויות מרגשות, אי אפשר שלא להכיר ביכולות שלה

בת שבע דור. יח"צ,
בת שבע דור/יח"צ

בת שבע דור, מירושלים, מאמנת בכירה וסופרוויזרית בלשכת המאמנים. מתקשרת נומרולוגית, אסטרו-נומרולוגית, קוראת בכף יד ובפנים, מטהרת אנרגטית. יש לה עוד שלל כלים בהם היא מטפלת, יועצת ומספקת ליווי רוחני ואנרגטי. בגיל 71, עם רקורד עצום של עשייה מוכחת בתחום, היא טיפלה בכל כך הרבה בעיות רוחניות, נפשיות ופיזיות במהלך השנים עד שהמטופלים שלה חושבים שהיא מחוללת ניסים.

הקדם טיפול למחלה

דור מאמינה גדולה בחיבור בין גוף לנפש. הרבה מחלות ניתן למנוע, לדבריה, אם נקדים לטפל בתחושות ובמועקות שלנו כשאלה מופיעות ולפני שהן הופכות לסימפטומים פיזיים. "יש לנו מערכת צ'אקרות וחשוב שכולן תפעלנה כראוי, פתיחה וניקוי של צ'אקרות. אנשים עוברים טראומות וכבררת מחדל הם מכבים חלק מעצמם ואז סוגרים חלק מהצ'אקרות וכשחלק מהצ'אקרות סגורות האדם לא מצליח להרגיש, להיות אנרגטי. זה מגיע לכאב פיזי ולפעמים הרופא לא מצליח לאבחן. הבעיות מתחילות בגוף האנרגטי של האדם, אם לא מטפלים בהן זה מגיע לגוף הפיזי, אבל הרבה לפני שהגוף חולה אנשים מרגישים מועקה או תקיעות ולא יודעים איך לטפל בזה".

בת שבע דור. אבי נועם,
בת שבע דור/אבי נועם

איך זה מתנהל?

דור מאמינה בפתרון של 'כאן ועכשיו', ניתן להגיע אליה גם לטיפול ממוקד אחד או לטיפול מרחוק. "הדרייב שלי הוא לעזור לאנשים מיד כשהם זקוקים לכך. אני לא מצדדת בטיפולים שאורכים שנים, כשאדם סוף כל סוף מושיט יד לעזרה ומוצא את עצמו פגישה אחרי פגישה ללא הטבה, נוצרות בעיות חדשות כתוצאה מהתסכול והתקיעות". היא מסבירה: "כל חיי התעמקתי בשיטות טיפול שישיגו תוצאות במהירות, כי החיים דינמיים. למשל, אם אדם צולע ברגל אחת ולא ניתן לו קב שיאזן את שתי הרגליים, הצליעה הארוכה תגרום לבעיות בעמוד השדרה, בשיווי המשקל, ייתפס לו הצוואר וכו'. בדיוק כך זה גם בטיפול רגשי. קודם כל צריך לפתוח ולשחרר את התחושה השלילית והמועקה, אחרת, בטיפול ארוך ללא הטבה מידית, עלולים להתפתח עכבות, כאב ודיכאון ואפילו סימפטומים פיזיים שמסבכים יותר את הטיפול".

מה הכלים בהם את מטפלת?

במהלך השנים דור רכשה מגוון עצום של שיטות וגישות טיפוליות, לכן ארגז הכלים שלה עשיר במיוחד והיא בוררת מתוכו בהתאם לצורך את התמהיל שיביא להקלה ולפתרון המהיר והמשמעותי ביותר, "אני מציעה את הרכב הכלים הטוב ביותר למקרה, כך שלפעמים קורה שאפילו במפגש אחד מתחולל שינוי מהותי.

למשל, הגיעה אלי מישהי שלא מצליחה ליצור קשר אינטימי, זוגי ואפילו עם חברות. עשיתי לה תהליך הרפיה במדיטציה, מתוך הפסיכולוגיה הטראנס-פרסונלית, הפסיכולוגיה הרוחנית. זו לא היפנוזה אלא הרגעה עמוקה. במהלכה להפתעתה היא נזכרה בסבתה. היא סיפרה שבילדותה הסבתא הייתה הדמות שהעניקה לה הכלה ואהבה שלא היו לה עם אף אחד. שהסבתא נפטרה, ברוח הזמן, לא סיפרו או לקחו אותה לקבר או להלוויה, מבחינתה הסבתא פשוט נעלמה ואיתה המסוגלות לאינטימיות. כשהזכרון עלה היא פרצה בבכי ואמרה שמעולם לא נזכרה בה. זה עלה במפגש הראשון, לא צריך עשרות מפגשים, הנשמה רוצה להירפא. אם רק יודעים איך להציף את החוויות. היא יכלה להתאבל, עלתה לקבר של סבתה והתחברה למקום הזה בנשמה שמכיל אינטימיות.

אנשים חווים חוויות קשות בחיים, באותו זמן כדי לספוג את הזעזוע הם מתנתקים מאספקטים של הנשמה ואז הם מרגישים שהם מסתכלים על החיים מהצד ולא ממש חווים חיים, זה אופייני גם לפוסט טראומה ועוד. האינדיאנים קוראים לזה soul retrival החזרת חלקי נשמה אבודים. לנסוע לנשמה ולהחזיר את החלקים שהלכו לאיבוד, זה ריפוי שמאני מדהים ביותר".

בת שבע דור. רחל מור,
בת שבע דור/רחל מור

הסלב של עולם הרוח בעולם

הלקוחות מגיעים אליה לא רק מכל רחבי הארץ, אלא מהעולם כולו. כחברת צוות הבית של ערוץ הרוחניות ורפואה האלטרנטיבית בטלוויזיה האוסטרלית (The Australian psychic Tv) בו הפכה לכוכבת של ממש. מרצה בכנסים בינלאומיים ומנחה סדנאות בכל רחבי העולם, וידועה כפיגורה מובילת דעה בתחום הרוח והטיפול האלטרנטיבי בעולם. "באוסטרליה מכנים אותי ה'אופרה ווינפרי של העולם הרוחני', בגלל הידע הנרחב והכלים הרבים שיש לי" היא צוחקת. "אני מוצאת קשר בין תרבויות שונות ולומדת מכולם. מהאינדיאנים, אבורג'ינים, אשורים וכו' כמו אסטרולוגיה, קריאת כף יד, נומרולוגיה ועוד. כולם קיימים המון שנים ועדיין מתפתחים. אלה כלי אבחון מעולים, לדעת מה המקור של הכאב, פיזי, רוחני, נפשי".

איך מתבצעים טיפולים עם לקוחות מחו"ל?

"בריפוי מרחוק, זה עובד מצוין. יש לי מאות מכתבים של לקוחות שמודים לי על טיפול שעבד יותר מכל טיפול פיזי שהם קיבלו. לדוגמה מישהו שמתחרה שנים רבות בטור דה פראנס באופניים, נשחקו לו הברכיים ואמרו לו שהוא צריך ניתוח ושלא יוכל להמשיך להתחרות, העברתי לו ריפוי וראו את השינוי אפילו ברנטגן, הרופא שאל אותו מה הוא עשה ואיך זה קרה. כמובן שהוא ממשיך להתחרות". היא מציגה בפני עוד שפע עצום של עדויות מלקוחותיה ברחבי העולם, ערמות של מכתבי תודה ועדויות על כך שהצילה את חייהם. היא קוראת לזה "אני מעבירה אנרגיות מהניצוץ האלוהי שבי, הבורא. האלוהי קיים בכל אטום וד.נ.א ובתודעה גבוהה הוא זורם במהירות מיידית".

מאיפה הגיע אלייך החיבור הרוחני?

נולדתי בנסיבות יוצאות דופן, הורי שכלו שתי בנות, כל אחת מהן נפטרה בהגיעה לגיל 19. בהפרש של שנה זו מזו. בעקבות הטרגדיה, הוריי הביאו אותי, אבל אימי לא באמת מצאה בכך נחמה, והייתה בדיכאון, אחותי הגדולה שהייתה אז בת 16 וטיפלה בי בחודש הראשון לחיי. ואז היא נישאה ועברה רחוק. יום אחד היא הרגישה שמשהו לא בסדר והגיעה לבית הוריי, מצאה אותי שרועה על הרצפה כחולה ונוקשה, כנראה שתיתי בטעות נפט שהושאר. היא רצה איתי לבית חולים, כך היא הצילה את חיי. לא היה סביבי מבוגר אחראי, גידלתי את עצמי לבד.

לימים, הייתי בין החלוצים בריברסינג, ב- 1999 עברתי תהליך ובמהלך החזרה ללידה, סבבו אותי מלאכים, הרגשתי שהם המשפחה שלי, זו הייתה חוויה עוצמתית והבנתי שאת הגדילה שלי ליוו ישויות אור ששמרו עלי. למחרת, עשיתי מדיטציה בהרים, התגלתה אליי דמות אישה שרגליה על האדמה וראשה בשמים והיא קורנת אור, פניה, פני הלבנה, מלאות אהבה באופן ששטף לי את כל נים בגופי באור. היא הניחה אותי בכף ידה, חייכה אלי באהבה ענקית, אשד של רוך, חמלה ואהבה שטפו אותי, ידעתי שהיא חונכת אותי. מאז בטיפולים, אני מרגישה את האנרגיה שלה עוברת דרכי, אני מתקשרת דרכה ומזהה אותה כפן הנשי של האלוהות".

דור חיפשה את הדרך הפחות קונבנציונאלית "הרגשתי שיש דרכים אחרות, נסעתי לשמאנים ולסדנאות ברחבי העולם כדי ללמוד ואספתי את המקורות לידע מתוך חקירה והתנסות, עד שפתחתי את היכולת לעזור לאנשים כאן ועכשיו מהמקום הכי עמוק שיש".

שיטה שיוצרת קפיצה התפתחותית

"הרפואה המערבית עוסקת במחלות, עזרה הוליסטית אנרגטית עוסקת בבריאות. ברפואה הקונבנציונאלית מאבחנים ומטפלים במחלה. בריפוי אנרגיה מזהים היכן מערכת האנרגיה זקוקה לתשומת לב ומתקנים את הפרעות האנרגיה. תסמינים גופניים עשויים להיות רמז, אך הם אינם המוקד. לדוגמא, אותו כאב בטן עשוי להתחקות מחוסר איזון במרידיאן הלב אצל אחד או במרידיאן הכבד אצל אחר ועוד. אותם תסמינים פיזיים יכולים לשקף סוגים רבים של בעיות במערכת האנרגיות. בעיות אנרגטיות מתרחשות ברמה העדינה, בתדרים גבוהים שאיננו רואים ואינם יכולים להראות היכן זה כואב, לכן הסבל הוא עצום. השיטות הקונבנציונליות אינן מתעסקות בנשמה, שהיא הליבה הרוחנית שלנו. תמצית המהות של מי שאנחנו".

פסל מיצירתה של בת שבע דור "רקמה אנושית אחת". אבי נועם,
פסל מיצירתה של בת שבע דור "רקמה אנושית אחת"/אבי נועם

איך הגעת לעולם הזה?

"בדיעבד אני יודעת שזה תמיד היה בי, בגיל 23 הקמתי עסק בתחום האופטיקה, ניהלתי עסקים, עסקתי בייבוא, אבל כל הזמן היו כל מיני אירועים שאני מבינה אותם יותר היום, למשל, כשהבן שלי נולד עם בעיה ואף רופא לא עלה עליה וחשבו שאני אמא צעירה וחרדתית, התעקשתי מול כולם ובסוף הסתבר שצדקתי והצלתי את חייו, בזכות האינטואיציה שלי, או מישהי שבאה אלי בסיום הרצאה שהעברתי בכנס לרפואה אלטרנטיבית בבנייני האומה, וסיפרה לי שכילדה היא באה עם אמה לאופטיקה שלי כשהייתה במצב נפשי מאוד ירוד, הרגישה מכוערת ולא שייכת, סיפרה שלקחתי אותה לצד והראיתי לה את היופי שבה, שהמפגש ההוא חיזק אותה ושם היא למדה לראות את עצמה באור חיובי. יש הרבה אנקדוטות שכאלו שמבהירות לי שזה היה בי תמיד".

בשלב מסוים היא כבר לא יכלה להתעלם מהסימנים והתחילה ללמוד ברצינות, החלה לחקור ברחבי העולם כולו אחר שיטות טיפול שונות, מתרבויות ומקומות שונים. "עד היום, אני תמיד ממשיכה ללמוד ועובדת בשפע של שיטות, למשל, אני עובדת גם עם NLP ומיינדפולנס, בעבר הייתי סגנית נשיאת ארגון הפדרציה הבינלאומית למאמנים, ICF בצ'פטר ישראל".

טקסים ואירועי מעבר בחיים

"המונח 'טקס מעבר' מתאר ציון מעבר ממצב למצב המשפיע גם על התודעה. בטקס נעשית התרחשות שאני מנחה ומובילה, המזמנות אנרגיות שינוי ושיפור על פי בקשה למצב רצוי ומיוחל, זה כרוך בשינוי מעמד משמעותי. באנתרופולוגיה התרבותית המונח הוא אנגליזציה של rite de passag המוכר היטב מטקסים שבטיים וגם מהתרבות העממית כולל זו שלנו, כמו טקסי אירוסין, חתונה, בר מצוה וכ"ו".

בין השאר, דור מבצעת טקסי מעבר, המזמנים תודעה ואנרגיות חדשות לקשר של האדם עם עצמו או הזוג. "טקסי חניכה הם כלי לתקן את מערכת היחסים של אדם עם עצמו וגם מערכות יחסים בכלל. אני מבצעת גם חידוש נדרים לזוגות שרוצים להכניס אנרגיות חדשות ולשפר יותר את חייהם".

מי הלקוחות שלך?

"אני מטפלת בארץ ובעולם מגיל הנעורים והלאה. החל מצעירים שמחפשים הכוונה מקצועית ורוצים לזהות את הפוטנציאל שלהם. נערים ונערות שמרגישים מצוקה בנושאים של זהות ועד בסובלים מכאבים פיזיים ובכלל. מכל האוכלוסיות, והקשת, מהקהילה הלהט"ב ומהקהילה החרדית, בסופו של דבר, אנשים הם אנשים. אצל רובנו, המחלות מתחילות בעולם הפנימי, האנרגטי והרוחני ועם הזמן פוגעות בגוף, כשאדם סובל בפנים יש דרך לעזור לו, כאן ועכשיו. הוא לא בהכרח צריך לצאת למסע ממושך של פסיכואנליזה".


בת שבע דור, 0525435511, לאתר>>, לפייסבוק>>

בשיתוף בת שבע דור
  • עוד באותו נושא:
  • רוחניות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully