וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום רהב - מאמן להצלחה בחיים דרך זירת האיגרוף

בשיתוף ללא כפפות

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 10:15

הורים רבים נוטים לאשר לילדיהם לרדת לשחק במגרש המשחקים או להירשם לחוגי ספורט שונים רק בתנאי שיהיו להם ציונים טובים בבית הספר. זו לאו דווקא הדרך הנכונה

שלום רהב. יח"צ,
ללא כפפות/יח"צ

מחקרים רבים מראים כי דווקא פעילות גופנית היא זו שמשפיעה על התקדמות בלימודים בקרב ילדים רבים, ולא רק בין כותלי מוסדות החינוך. מעבר לעובדה כי פעילות גופנית היא הנאה לשמה, מדובר בשלב חשוב וחיוני לגדילה ולהתפתחות בריאה של הצעירים, ומעל לכל זו מחזקת את הביטחון העצמי שלהם.

במערכת "הנבחרים" ביצענו בדיקה מקיפה בכל הנוגע למקצועות הספורט שילדים ונערים אוהבים, ומצאנו כי בעשור האחרון לימודי אומנויות הלחימה הפכו להיות פופולריים במיוחד, לא פחות מענפי הכדורגל או הכדורסל.

לצורך הכתבה בנושא ספורט בקרב בני הנוער השונים, בחרנו לשוחח עם שלום רהב משולם, בן 39, הבעלים של המועדון "ללא כפפות", מועדון אמנויות לחימה MMA ואגרוף תאילנדי בחולון. שלום רהב סיפר לנו על הפעילות במועדון ועל תפיסת העולם שמנחה אותו, על כך ועוד בכתבה הבאה.

ללא כפפות - סיפורו המרגש של לוחם

"ללא כפפות" הוא מועדון איגרוף המנוהל על ידי רהב משולם, ממוקם במרכז סאדאב בחולון מיועד לילדים, בני נוער ובוגרים, נשים וגברים. בעברו משולם היה אלוף אירופה בגרפלינג לשנת 2015, לוחם ,MMA מתחרה ב BJJ ובעל ניסיון של קרוב ל- 20 שנה, כמתחרה ומאמן של אמנויות לחימה.

על הדרך שהובילה אותו לפתיחת המקום, שלום רהב סיפר: "אני אתחיל מהשורה התחתונה והחשובה ביותר מבחינתי, המטרה הראשית שבגינה הקמתי את המועדון היא על מנת לקרב בין לבבות, לאחד שכבות שונות בין בני אדם באוכלוסיה, ולחזק בני נוער שנמצאים במצוקה כי החיים מקשים עליהם, ותהיה הסיבה אשר תהיה.

"עשיתי זאת כי בעצמי עברתי דרך חיים קשה ביותר, לא הייתה לי ילדות קלה, ולכן מצאתי את עצמי בגיל בוגר יותר עוסק בעניינים שחצו את הגבול, ולאחר מכן גם עברתי גירושים קשים. למזלי הטוב מצאתי את דרך הישר כאשר חזרתי בתשובה, ובזכות התהליך שעברתי נדבקתי לדרך של קדושה, ואת הטוב שקיבלתי אני רוצה להעביר היום לאחרים".

שלום רהב עם הינוקא הרב שלמה יהודה. יח"צ,
שלום רהב עם הינוקא הרב שלמה יהודה/יח"צ

הינוקא הרב שלמה יהודה

מי שלקח את שלום רהב תחת חסותו, ליווה והדריך אותו בתהליך החזרה בתשובה היה הינוקא הרב שלמה יהודה. הצדיק הזה לימד אותו כיצד לקרב בין לבבות, וליצור טוב ואחווה בעולם, ואת משנתו המבורכת, שלום מיישם דרך האימונים, כפפות האיגרוף ואומנויות לחימה.

שלום רהב מדריך את אביב גוזלי בזירה. יח"צ,
שלום רהב מדריך את אביב גוזלי בזירה/יח"צ

שיתוף הפעולה בזירה של המחשבה, הרגש ושליטה עצמית

"כל כך הרבה טוב טמון בכפפות האיגרוף, זה הרבה מעבר למאבק פיזי, ולכן הספורט המגוון הזה פונה ומתאים לכולם. בדיוק כפי שאני איבדתי כיוון בחיים והצלחתי למצוא את עצמי מחדש, כך גם יכולים לעשות אחרים. הספורט הזה עושה המון עבור הגוף והנפש, הם תמיד הולכים יד ביד", סיפר שלום רהב.

"זה מרגש אותי בכל פעם מחדש, לראות את מי שמגיעים בפעם הראשונה למועדון, אנשים עם בעיות שונות, אם זה משקל יתר, חבר'ה עם בעיות של קשב וריכוז, מי שסובלים מביטחון עצמי ודימוי נמוכים, גברים שיש להם בעיות בעבודה או בחיי הנישואים, ובזכות האימונים הם מגיעים לשיאים וכובשים פסגות שלא האמינו קודם לכן כי יכולים לכבוש.

"הרי מה שאנחנו עושים זה להציב את הבן אדם מול לחצים מנטלים וכאב פיזי בזירה, ואין דבר שמלחיץ יותר מאשר לקבל מכות, אבל תוך כדי תנועה הוא לומד כיצד להשתלט על עצמו, על הרגשות שמציפים אותו, לקבל את הכאב ולהוציא את האגרסיה שטמונה בו בעבודה נכונה. מדובר בשיתוף פעולה של מחשבה, רגש ושליטה על הגוף, שליטה עצמית. ברגע שאלו יוצרים אחדות, מדובר בנקודת ההצלחה הראשונה וממנה ממשיכים לצמוח בחיים, כיוון שהנקודה הזו תלווה אותו לאורך כל הדרך החדשה".

שלום רהב מדריך בקרב את אחד מהמתאמנים שלו. יח"צ,
שלום רהב מדריך בקרב את אחד מהמתאמנים שלו/יח"צ

ללא כפפות - יצירת קשר

האימונים במועדון נעשים במיגון מלא, כאשר שעות הפעילות במקום הם לאורך כל היום, מבוקר ועד ערב, וזו כוללת אימונים פרטיים ואימונים לקבוצות תחת הדרכתו המלאה של שלום רהב.

ליצירת קשר, חייגו עכשיו: 052-8331444

בשיתוף ללא כפפות
  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully