וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת דרך העמק - הדרך שלנו לחופשה משפחתית מושלמת

בשיתוף אחוזת דרך העמק

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 13:50

מול נוף עוצר נשימה של עמק יזרעאל חמש דק מהכנרת, מצאנו אחוזה מדהימה, שנבנתה על ידי משפחת פרץ, בה יכולנו להתארח כל המשפחה המורחבת ועדיין למצוא פרטיות מושלמת עם המשפחה הגרעינית

אחוזת דרך העמק. ארנולד בר,
אחוזת דרך העמק/ארנולד בר

הרבה זמן חיפשנו מקום שבו נוכל לצאת לחופשה כל המשפחה המורחבת. האחים, הדודים, הסבתא והילדים. כל מי שניסה לצאת לחופשה רב גילאית ובין דורית יודע שזו לא משימה פשוטה. צריך למצוא מקום מספיק גדול לאכלס את כולם. שיהיה מותאם לקטנים אבל שלא יהיה רועש ויפריע למבוגרים, צריך שנוכל לשבת יחד כל המשפחה לארוחה ובכל זאת שלכל אחד תהיה הפינה שלו ואפשרות לאינטימיות, תחושה של חופש ושקט, כי באנו ליהנות ולא להרגיש חנוקים.

יחד עם זאת, צריך שיהיה מספיק מעניין בסביבה אבל שאם נרצה סתם בטן גב יהיו מספיק עיסוקים במקום. ועל כל זה צריך להוסיף את הדרישות הספציפיות של המשפחה הפרטית שלי, שחובבת סטייל ועיצוב מפנק ואת אמא שלי שהיא פריקית של ניקיון ולמצוא מקום שיענה על הסטנדרטים שלה זו כמעט משימה בלתי אפשרית והאיש שלי שכשיש רעש חוטף עצבים ואת הילדים שצריכים לפרוק אנרגיה. התעייפתם? גם אני, וזה עוד לפני שיצאנו בכלל לחופשה.

לא חשבתי שנצליח למצוא מקום שיענה על הדרישות של כולם, אבל אז חברה גילתה לי בסודי סודות על מקום ממש חדש שנפתח רק לפני 3 חודשים, בשכונה חדשה בפורייה עילית. משקיף על העמק, עם סוויטות חדישות ומאובזרות, בריכה חיצונית ענקית, ג'קוזי גדול בחוץ, זה בלי קשר לג'קוזי האישיים שיש בכל סוויטה. היא הפנתה אותי לאפי, מנהל המתחם, וכבר בשיחה הראשונה ידעתי שזו הולכת להיות חופשה מושלמת עבורנו.

אחוזת דרך העמק. יח"צ,
אחוזת דרך העמק/יח"צ

מה יש במתחם

האחוזה הכילה ממש בנוחות את כולנו, חמש משפחות גרעיניות שרצו לחגוג יחד. בשום שלב לא הרגשנו צפוף. בחוץ יש בריכה חיצונית בגודל של 5X9 מ' שמגיעה לעומק 2 מ' ומחוממת כל השנה. מה שהסתבר כהצלחה כבירה, במיוחד כיוון שאפשר להשתמש בה בכל שעות היום והלילה. מצד שני, מאחר והגענו עם פעוטות היה לנו חשוב מאוד שהבריכה תהיה מוגנת ונדהמנו לגלות שיש אפשרות שליטה ונעילה של הבריכה גם מתוך הסוויטות. הבריכה מגודרת ומוגנת. כך שלא היה חשש לתת לילדים להסתובב לבד.

המקום כולו מגודר, ומאחר וכל הסוויטות מצוידות במערכות חכמות, כך גם הנעילה, כלומר, קיבלנו לכל חדר כרטיס חכם שמשמש גם כמפתח. פתיחת השער החיצוני והחניה מתבצעים בעזרתו, משמע, אם אין לילד את המפתח של החדר הוא לא יוכל לצאת מהמתחם או להגיע לחניה ולכביש בטעות. מה שמזכיר לי שיש חניה פרטית כמובן לאורחי המתחם.

בנוסף לבריכה יש גם ג'קוזי חיצוני חדיש ומעוצב עם תאורה לבחירה וכן מפל מים שמכיל בנוחות 6 אנשים. בבריכה יש מקרר קרטיבים ומקרר לשתייה קלה חופשי לשימוש האורחים, שזכה להצלחה גדולה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. שולחן הפינג פונג בחוץ, סיפק לנו שפע שלך צחוק, פעילות וזמן איכות, בטורניר המשפחתי שערכנו. ואינטרנט אלחוטי של 500 מגה היה זמין בכל רחבי המתחם ולא רק בחדרים.

המקום חדיש והכל מאוד מוקפד, מעוצב ונקי. התאורה במתחם נסגרת באחת בלילה. ויש מסביב תאורת אווירה מקסימה, לשאלתנו, אפי סיפר לנו שמעצבי תאורה מקצועיים עבדו על תכנון ועיצוב התאורה כדי ליצור את האווירה המושלמת. יש מערכת סאונד איכותית שמשמיעה מוזיקת רקע כל הזמן, החלק הכי מוצלח היה שיכולנו לבחור את המוזיקה על פי טעמנו ובקשתנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אחוזת דרך העמק. יח"צ,
אחוזת דרך העמק/יח"צ

מטבח משותף ומטבח אישי

בכל סוויטה יש מטבח אישי מאובזר ובנוסף יש חדר אוכל גדול ל-28 אנשים ומטבח חיצוני מאובזר. כך שיכולנו לאכול ולבשל יחד. במטבח החיצוני יש מקרר ענק של 400 ליטר, בו יכולנו לשמור את הבשרים שהבאנו לפינת המגלים המרוכזת במיקום אחד במתחם. כל ציוד וכלים שהיינו זקוקים להם סופקו בשמחה. חלקנו שומרי שבת והיו במקום פלטות לשבת זמינות ובנוסף האחוזה קרובה לבית כנסת.

על הסוויטות

הסוויטות מרווחות מאוד, בין 100 ל 70 מ"ר. הסוויטות הזוגיות מכילות יחידת הורים מפנקת, סלון שבו יש ספה הנפתחת למיטה זוגית ועוד כורסה שהופכת למיטת יחיד, כך שניתן לאכלס בה בקלות זוג ושלושה ילדים. בכל סוויטה מטבחון ופינת אוכל. כשהגענו חיכה לנו בכל חדר בקבוק יין, עוגיות חמאה, מים מינראליים במקררים. קפה תה ומכונת אספרסו. כל זה ללא תשלום נוסף.

למי שביקש סופקו גם לול ומיטת תינוק.

המקלחת מאובזרת ומצוידת בכל מוצרי הטואלטיקה מהם קיבלנו בשפע בכל פעם שביקשנו, גם על המגבות לא הייתה הגבלה.

בכל חדר יש 3 טלוויזיות, עם שלל ערוצים פתוחים, כולל ערוצי הספורט למזלי, אחרת בני העשרה שלי היו מסרבים להצטרף לחופשה המשפחתית. יתרון חשוב נוסף, לכל חלל בתוך הסוויטה יש מזגן נפרד עם מחשב עצמאי, כך שהנוער יכלו לשבת בנוחות ולצפות בספורט בסלון כשאבא שלהם החליט להפוך את חדר השינה לסניף זמני של אנטרקטיקה.

מאחר וכל החדרים חכמים, יש בחדר תריס חשמלי שסוגר ואוטם את החדר באופן הרמטי. כך שיש ניתוק מוחלט מהחוץ, ואפשר להחשיך לחלוטין את החדר. זאת ועוד, החדרים נבנו תוך תכנון אקוסטי המבטיח שלא יהיה רעש מבחוץ. כל מי שמנסה להשכין שלום בין סבא וסבתא שזקוקים למנוחת הצהריים שלהם לבין הילדים שמקפצים בבריכה, ידע להעריך את הפיצ'ר הזה.

והחלק החשוב באמת, המזרונים והכריות באיכות פשוט מעולה, והמצעים איכותיים ובצפיפות בד גבוה, כך שלא תרצו לצאת מהמיטה. באחריות.

אחוזת דרך העמק. יח"צ,
אחוזת דרך העמק/יח"צ

על הסביבה והשירות

בכל זמן ששהינו במתחם היה איש קשר מטעם המקום במשרדים. הוא היה אחראי על מערכת הסאונד והמוזיקה שביקשנו לשטחים הציבוריים, ענה לכל בקשה במידי והיה זמין וסבלן להמליץ לנו על פעילויות בסביבה ואף לדאוג להביא לנו אטרקציות עד החדר.

החל מהצעות לטיולי טרקטורונים, סיור ביקב, טיול מסוקים, מסאז' על שפת הבריכה או בחדרים. אנחנו כאמור בישלנו בעצמנו אבל גילינו שאפשר להזמין ארוחת שף פרטי, ארוחות בשר וארוחות בוקר חלביות וטבעוניות למקום בתשלום נוסף. כל זה במרחק 5 דק' מהכנרת על שלל האטרקציות שהיא מציעה. משעמם, בטח לא היה.

אחוזת דרך העמק. ארנולד בר,
אחוזת דרך העמק/ארנולד בר

עלויות: לסוויטה זוגית בימי חול רק 800 ₪ לזוג לסופ"ש: ₪1000 עם ילד 1200. בסופי שבוע מינימום הזמנה ל 2 לילות. כרגע במבצע הכרות, 50% הנחה על הלילה השלישי.

לידיעתכם, אין לקיים במקום מסיבות. חל איסור על הכנסת רמקולים ועל ציוד קריוקי ואין כניסה לבע"ח למתחם. אנחנו מצאנו את ההגבלות הללו מבורכות.

אחוזת דרך העמק 052-4745103. לאינסטגרם>> , לפייסבוק>>

בשיתוף אחוזת דרך העמק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully