וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון השמש: המהפכה הסולארית של סאן אנרג'י כבר כאן

בשיתוף סאן אנרג'י

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 14:03

יש לכם גג בבית? גם אתם יכולים לייצר לעצמכם הכנסה פאסיבית על ידי התקנת פאנלים סולאריים של חברת סאן אנרג'י

סאן אנרג'י. canva,
סאן אנרג'י/canva

בשנים האחרונות קשה שלא להבחין בשינוי המתרחש בישראל בתחום האנרגיה החלופית: יותר ויותר בעלי נכסים בוחרים להסב את הגג שלהם לחווה לייצור אנרגיה סולארית, שהיא למעשה מכשיר המייצר הכנסה פאסיבית. המגמה הזאת מתרחשת עקב כמה גורמים. אחד מהם הוא הכוונה של משרד האנרגיה להגיע ליעד של 30% אנרגיה מתחדשת, מסך כל צריכת האנרגיה בישראל עד לשנת 2030, ובשל כך מתן הקלה ברגולציה על שחקנים חדשים בהצטרפות לשוק האנרגיה הסולארית. סיבה נוספת היא רפורמת הפרגולות שבעברה לפני כמה שנים, המאפשרת פטור מהיתר בניה על התקנה של פאנלים סולאריים על גג המבנה בתנאים מסוימים. עם זאת, הסיבה העיקרית היא מערך התמריצים אשר פועל על בעלי הנכסים, אשר בוחרים להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלהם: זה פשוט משתלם להם.

סאן אנרג'י. canva,
סאן אנרג'י/canva

עולה לגג באמונה שלמה

ההזדמנות המוצעת על ידי חברת סאן אנרג'י (Sun Energy) היא פשוטה אך משתלמת: אם אתם בעלי נכסים שלהם שטח שאינו בשימוש על גג המבנה, אתם יכולים לבחור לנצל את השטח הזה להתקנת פאנלים סולאריים. אותם פאנלים אוגרים חשמל מן השמש, ולאחר מכן יכולים לשמש אתכם לצריכת החשמל שלכם, וכן לצורך מכירת העודפים לחברת חשמל. ככל ששטח הגג רחב גדול יותר, כך ניתן להתקין עוד פאנלים סולאריים, לייצר עוד חשמל, וכך להגדיל את ההכנסה. היתרון באנרגיה הסולארית הוא בכך שהוא מנותק מצריכת משאבים מוגבלים מן הטבע (כמו נפט או פחם), בטיחותי מאד, והכי חשוב ירוק, כלומר ללא פליטה של גזי חממה, אשר תורמים להתחממות של כדור הארץ.

היתרון בהשקעה בפאנלים סולאריים טמון בביטחון הרב שההשקעה מציעה, וכן בשיעורי תשואה גבוהים (המשתנים גם בהתאם לגודל הגג): כאשר מתקינים פאנלים סולאריים דרך סאן אנרג'י, חותמים על הסכם למכירת עודפי החשמל לחברת החשמל ל-25 שנים קדימה. כלומר, חברת החשמל מתחייבת לקנות מכם חשמל ל-25 הקרובות. בתוך שנים ספורות מחזירים את ההשקעה על עלות הפאנלים, ואז מתחילים לייצר הכנסה פאסיבית במובן הכי פאסיבי שרק אפשר: הפאנלים 'משתזפים' להם בשמש, ואתם נהנים מהכנסה מבלי לעשות דבר. מעבר לכך, במידה ושטח הגג שלכם הינו 300 מטרים רבועים ומעלה, חברת סאן אנרג'י מציעה עסקה במתווה של חכירת השטח, כך שלא נדרש אפילו סכום השקעה ראשוני למי שמעוניין בכך.

התכנון וההקמה של חווה סולארית בשטח שלכם עם ידי סאן אנרג'י, מבוצעים על ידי המהנדסים המובילים בתחום בישראל, וכן ההתקנה נעשית על ידי מתקינים מנוסים. הפאנלים של סאן אנרג'י הם הפאנלים המתקדמים בעולם היום, המיוצרים על ידי חברת האנרגיה הישראלית סולאראדג', כאשר לכל פאנל יחידת מיצוי הספק משלו, כך שאינו משפיע או מושפע מן הפאנלים הנוספים המותקנים בחווה הסולארית. בסאן אנרג'י אף מבצעים שירותי תחזוקה ותיקונים לפאנלים בעת הצורך. היתרון של סאן אנרג'י הוא ביחס האישי שהם נותנים, וכן במהירות שבא הפרויקט מבוצע: תוך כמה חודשים מרגע החתימה, תוכלו להיות כבר עם פאנלים עובדים ומותקנים על הגג שלכם (בניגוד לחברות מתחרות, שם זמן ההמתנה ארוך במיוחד, וההמתנה לחיבור לרשת החשמל הארצית לוקחת חודשים ארוכים).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סאן אנרג'י. canva,
סאן אנרג'י/canva

אם אתם מעוניינים לשמוע כיצד גם אתם יכולים לנצל שטח שבבעלותכם לייצור של הכנסה פאסיבית, ואיך לסייע על הדרך לשמירה על כדור הארץ, ניתן ליצור קשר עם סאן אנרג'י, ולהתחיל להתקדם אל עולם טוב יותר כבר מחר. ניתן ליצור קשר בטלפון 0546450149 או בדף הפייסבוק.

בשיתוף סאן אנרג'י
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully