וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקת Protein+mineral - הסוף להחלקות הקרטין

בשיתוף Protein+mineral

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:49

כדי לשקם את השיער ולגרום לו להיראות טבעי ומלא חיים, מומלץ לרכוש מוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים מחברה המתמחה בהתאמת החומרים לשיקום השיער למראה חיוני ואסתטי

Protein+mineral. יח"צ,
Protein+mineral/יח"צ

נשים רבות מחפשות בנרות אחר מוצרי שיער מקצועיים שיוכלו לשקם את השיער, להעניק לו את הטיפול המתאים ולהפוך אותו לבריא וחזק יותר. ענף מוצרי השיער משגשג ומציע מגוון עצום של אפשרויות למוצרים שונים, החל מתכשירים קוסמטיים שמבטיחים לעשות קסמים למראה השיער ועד לטיפולים משקמים שהופכים אותו לבריא וחזק יותר.

הכירו את חברת פרוטאין+מינרל המתמחה בשיווק ומכירת מוצרי שיער מקצועיים למספרות וללקוחות פרטיים, ומציעה את כל סוגי מוצרי השיער והטיפוח במקום אחד. עם 17 שנות ניסיון, חברת Protein+mineral מובילה מוניטין של אמינות ומקצוענות ללא פשרות. באתר החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי שיער מקצועיים המאושרים על ידי משרד הבריאות ומתאימים לכל סוגי השיער, החל משיער מתולתל ועד לשיער בלונדיני ופגום.

החלקת שיער מסוג חדש

החלקת ‏‎‏Protein+mineral smoothing היא החלקה אורגנית חדשנית. בזכות נוסחה ייחודית ומדויקת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת, ההחלקה של פרוטאין+מינרל מתאימה גם לשיער טבעי וגם לשיער צבוע ובלונדיני, ומבצעת פעולה כפולה של החלקה משקמת ושיקום השיער. למעשה, זו ההחלקה היחידה בשוק שמחליקה ומשקמת את כל סוגי השיער עם מאה אחוז הצלחה. היא מעניקה רכות, ברק ונשמרת לאורך זמן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Protein+mineral. יח"צ,
Protein+mineral/יח"צ

Protein+mineral smoothing הינו טיפול מתקדם ללא ריח חזק וללא כימיקלים מסוכנים כמו פורמלין ופארבנים. עבורכם מדובר בטיפול בטוח ובריא יותר, שגורם פחות נזק לשיער והופך את הטיפול ליעיל ומהיר יותר. הייחודיות של החלקת Protein+mineral smoothing היא שהחומר נשטף מאה אחוז מהשיער לפני העבודה עם המחליק, כך שאין אדים בזמן העבודה ואין סיכון לנשימת חומרים רעילים.

בנוסף, אין צורך לחמם אותה על הראש, בניגוד להחלקות שיער אחרות שעלולות ליצור גירודים וחוסר נעימות בקרקפת. היתרון הבולט ביותר שבוודאי תשמחו לקרוא הוא שאפשר לחפוף את השיער ולצבוע אותו כבר באותו היום של הטיפול.

Protein+mineral. יח"צ,
Protein+mineral/יח"צ

קצת על חברת Protein+mineral

ניר לוריא, מעצב שיער מוביל בתחום הטיפוח והיופי, החליט להקים את החברה לאחר שלמד רבות על תחום מוצרי השיער מאנשי מקצוע מובילים ובעלי מותגים נחשבים בעולם. בזכות הידע הרב והניסיון שצבר לאורך השנים בעבודה מול לקוחות ואנשי מקצוע, הוא הצליח לפתח את המוצרים הטובים ביותר לשיער מבחינת יכולות השיקום, תרומה לצמיחת שיערה בריאה יותר, עידוד גדילת השיער, מתן ברק וחוזק לשערה ועוד יתרונות מופלאים הייחודיים לכל מוצר ומוצר.

כיום, הוא מעביר הדרכות והשתלמויות למעצבי שיער בנושא החלקות ומעביר הלאה את כל סודות ההחלקה המינרלית החדשנית. בזכות העובדה שהוא מעצב שיער בעצמו, הוא יורד לדקויות ולפרטים הכי קטנים שיש לקחת בחשבון בזמן טיפולי ההחלקה ומאפשר למעצבי שיער רבים לסמוך עליו.

אז אם גם אתם רוצים מראה שיער בריא, חיוני וטבעי מבלי להשתעבד למכשירים חשמליים, מוצרים כימיים מזיקים או ביקור קבוע במספרה, אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק מחוויית טיפוח שתגרום לכם להתפנק בשיער יפהפה שיהפוך במהרה לסימן ההיכר שלכם.

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

למעבר לנציג שלחו הודעה בלחיצה על הקישור הזה

טלפון 0507799192

בשיתוף Protein+mineral
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully