וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם צימרים מפנק לחופשת קיץ מושלמת

בשיתוף אצל אביה

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 13:55

לקראת עונת הקיץ הבאה עלינו לטובה, יצאנו לבדוק את מתחם "אצל אביה", צימרים ווילות אירוח במראה מפואר ויוקרתי שיספקו לכם את כל מה שאתם צריכים לנופש הבא שלכם

אצל אביה. יח"צ,
אצל אביה/יח"צ

לאחר תקופה ארוכה ולא פשוטה של מגפות ומלחמות, הגיע הזמן של הישראלים לצאת לנפוש. בעוד שרוב מדינות העולם עדיין סגורות בפני תיירים, רבים מהישראלים בוחרים לסגור חופשה מקומית בארץ. למעשה, חופשה בישראל לא רק מאפשרת לכם להנות מהנוף המדהים והשופע שיש לארצנו להציע, אלא גם חוסכת לכם הרבה זמן וכאב ראש.

אחד ממתחמי הצימרים הבולטים בארץ שמסתמן כנקודת עצירה שהיא חובה לכל מי שרוצה לטייל באזור הצפון הקסום הוא "אצל אביה" - מתחם רחב ומפואר של צימרים ווילות לאירוח. המתחם נמצא בישוב ספסופה שבצפון, ומציע לכם את הנופש שתמיד חלמתם עליו, בין אם אתם זוג, משפחה גדולה או קבוצת חברים שרוצה לחגוג אירוע משמח. ב"אצל אביה" תזכו להנות מהחופשה האולטימטיבית, כך שתצטרכו לדאוג רק לבגדים להחלפה ואוכל טעים.

אצל אביה. יח"צ,
אצל אביה/יח"צ

המקום המושלם לאירוח

"אצל אביה" הוא מתחם עצום המשתרע על פני 2.5 דונם, המחולק לשני מתחמים גדולים המופרדים בשביל גישה. הוא צופה לנוף משגע ביופיו ומשקיף להר מירון, ומאובזר בצמחייה ירוקה, פרחים ודשא סינטטי. המתחם כולו יכול להכיל עד 47 אורחים, וקיימת אפשרות להשכיר כל מתחם בנפרד כי יש כניסה נפרדת, או להשכיר את המקום לקבוצות גדולות. כך שבנוסף לחופשות משפחתיות, אפשר לקיים במקום אירועים גדולים כמו ערבי חברה, מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, חתונות, ברי מצווה, הצעות נישואים ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אצל אביה. יח"צ,
אצל אביה/יח"צ

מתחם הצימרים

המתחם הראשון כולל שלושה צימרים גדולים ומפוארים, כאשר שניים מהם עם קומת גלריה לילדים המתאימים לזוג פלוס שישה. בכל אחד מהצימרים תוכלו למצוא ג'קוזי גדול ומפנק, מטבחון מאובזר ומיטה זוגית שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם ישנים על ענן.

במתחם החיצוני של אזור הצימרים יש רחבת מדשאה ענקית עם בריכה מחוממת גדולה, פינות ישיבה ושיזוף מגניבות, נדנדות, ערסלים ושולחנות סנוקר ופינג פונג להעביר את הזמן בכיף. בנוסף, במתחם החיצוני תוכלו למצוא מטבח חיצוני מאובזר במנגל, כך שתוכלו להנות מארוחת בשרים משובחת במהלך החופשה.

אצל אביה. יח"צ,
אצל אביה/יח"צ

מתחם הווילות

המתחם השני ב-"אצל אביה" כולל וילה גדולה עם חמישה חדרי שינה, סלון ומטבח גדולים ומאובזרים, פינת אוכל, שלוש מקלחות ועוד. בצמוד לווילה ניצב צימר מפואר נוסף המתאים לזוג פלוס שניים, שמעוצב ברמה הגבוהה ביותר עם ג'קוזי ספא, מטבח מאובזר ומקלחת נפרדת. גם במתחם הזה תזכו להנות ממתחם חיצוני מרשים ומפנק עם בריכה מחוממת נוספת וכל הציוד הנלווה שקיים במתחם הראשון.

שירות מעל הכל

דורית, הבעלים של "אצל אביה", דוגלת בשירות איכותי מעל המצופה. היא מקפידה להישאר זמינה 24/7 לכל בעיה או שאלה, ומפנקת את האורחים עם שלל פינוקים במהלך החופשה - חלוקים, מוצרי ספא, נרות ריחניים, עוגות, קינוחים, יין, פירות, שוקולדים ועוד. במידה ותרצו להתפנק עד הסוף, יש אפשרות להזמין דרך דורית ארוחת בוקר וקייטרינג בשרי או חלבי. בנוסף, תוכלו לסגור דרכה ספא ועיסויים שיגיעו עד אליכם.

אצל אביה. יח"צ,
אצל אביה/יח"צ

מגוון רחב של אטרקציות

ישוב ספסופה ממוקם באזור המרכזי של אתרי התיירות המובילים בצפון, והוא במרחק של 20 דקות נסיעה לכנרת, נהר הירדן וקברי הצדיקים של מירון. הוא מכיל בתוכו לא מעט אטרקציות משעשעות שתוכלו להנות מהן. תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות בסגנונות שונים, בין אם זה פיצה, המבורגר או אסייתי. בכניסה לישוב קיים פארק דיג עם פינות ליטוף וטרמפולינות, כך שההנאה לילדיכם מובטחת. בנוסף, קיימות אטרקציות שונות כמו רכיבה על סוסים וחמורים או השכרת טרקטורונים וריינג'רים.

אז אם גם אתם מחפשים את המקום המושלם לחופשה הבאה שלכם, ובא לכם להתפנק במתחם אירוח מפואר ומאובזר, אתם מוזמנים לפנות לדורית ממתחם "אצל אביה", שתשמח לארח אתכם מכל הלב והנשמה.

לפרטים נוספים: 050-5313031

בשיתוף אצל אביה
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully