וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לדעת אנגלית? רק עם English online plus

בשיתוף English online plus

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 15:42

בעולם המודרני והגלובלי שלנו, חשוב לדעת אנגלית. ילנה מזרחי, ד"ר לאנגלית והיזמית מאחורי האתר English Online Plus, תעזור לכם ללמוד את השפה, לא משנה מה הרמה שלכם

english online plus, לימוד אנגלית בשיטה ייחודית/אולפן הנבחרים

הכירו את ילנה מזרחי, ד''ר בלימודי אנגלית. היא מרצה לאנגלית באוניברסיטה (בטכניון, במכללת הגליל המערבי ובמכללת ''גורדון'' בחיפה) ומבצעת הכשרת מורים לאנגלית. החליטה לפתוח עסק שמעביר סדנאות והשתלמויות למרצים אחרים בישראל ובעולם בתקווה לגדול ולהתפתח.

שאלנו את ילנה, מיהו קהל היעד שלה?

"כל מי שמעוניין לדעת אנגלית, אני מציעה לימודי אנגלית לכל רמה, אנגלית עסקית, אנגלית אקדמאית, אנגלית לקהל הרחב, ואנגלית שתסייע בחילופי סטודנטים שאני מקדמת ובשיתופי פעולה בין סגלים אקדמאים. בעקבות הקורונה התחלתי לפעול לשיתופי פעולה וירטואליים בין סגל אקדמי ברחבי העולם".

מדוע הקמת את הפרויקט הזה?

"הקמתי את הפרויקט על מנת לאפשר לאנשים ללמוד לדבר אנגלית שוטפת בביטחון מלא - יש המון סטודנטים שסובלים ממחסום לימודי בשל האנגלית הדלה שלהם, ואף מרצים וד''ר שסובלים מאנגלית דלה וזה חוסם אותם מיצירת קשרים בין לאומיים, אני מתמקדת בכך בפרויקט".

מה היחס שלך ללימודים מרחוק?

"אני מאוד מאמינה בכוח שיש ללימודים מקוונים: הלמידה מרחוק היא העתיד - באמצעותה כל אחד יכול ללמוד מכל מקום ברחבי העולם ובכל זמן שבו נוח לו. ניתן לייצר שיח איכותי המשלב טכנולוגיה ואף לעבוד בקבוצות מכל רחבי העולם".

אז מי מכם שרוצה ללמוד אנגלית בשיטה ייחודית, צרו קשר עם ד"ר ילנה מזרחי, ותתחילו לדבר ללא בושה.


אתר

בשיתוף English online plus
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully