וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדירה שלכם פורחת מחדש עם מיכאל אזולאי

בשיתוף מיכאל אזולאי

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 14:20

מקוריות בכל פרויקט מאפיינת את הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים בבעלותו של מיכאל אזולאי, וזה בדיוק מה שאתם חולמים עליו כשאתם מתכננים שדרוג בחיים

מיכאל אזולאי, מעצב פנים ואדריכל/אולפן הנבחרים

בסטודיו שקיים 25 שנה הוא מבצע את עבודותיו ללא דופי. לכן אם אתם זקוקים למעצב פנים ואדריכל - מיכאל אזולאי, הוא האיש במקום הנכון בזמן הנכון. הזמנו אותו לאולפן כדי להבין מהו הסגנון העיצובי המזוהה איתו ומהי הייחודיות שלו.

איזה שינוי הביאה עימה הקורונה בכל הקשור לעיצוב פנים?

"העניין שאנשים ישבו בבית והתחברו לעצמם. הם הבינו שהגיעה העת לסדר את הבית מחדש. אנחנו מתעסקים בעיקר עם בתי מלון וגם להם היו את הבקשות המיוחדות שלהם".

מיהו קהל היעד שלכם?

"זה מתחיל מהאנשים הרגילים שמחפשים לעצב מחדש את הבית שלהם. אנחנו פונים גם ליזמים שבונים ברחבי הארץ. עיקר העיסוק שלנו הוא בתי מלון בהם העניין הוא לייצר אווירה בחדר, בשאר החללים בבית מלון, השפה העיצובית שלנו צריכה לקלוע לכמה שיותר אנשים המגיעים לבית המלון".

מהו הסגנון העיצובי המזוהה איתך?

"מה שיפה אצלנו שאין לנו סוג עיצוב מיוחד המזוהה איתנו. אנחנו חוקרים את הלקוח, את הרצונות שלו ולפי זה אנחנו בונים לו תוכנית עיצובית המתאימה לו ביותר. הסביבה היא זו שמעניקה את הסגנון העיצובי, אנחנו לומדים זמן מראש את המקום ולפי זה אנחנו בונים לכל אחד את הצרכים המספקים אותו".

מה הייחודיות שלך?

"אני למדתי עם השנים להקשיב. זה משהו שמנחה אותי ואני יודע שככל שאני מקשיב יותר, כך התוצר הסופי יראה טוב יותר".


אתר

בשיתוף מיכאל אזולאי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully