וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שחשוב לדעת בתכנון פרויקט בנייה

בשיתוף ולדי פלטניקוב

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 16:09

בעקבות מקרים רבים של אסונות שנגרמו כתוצאה מכשלי בטיחות, בשבועות האחרונים מתחדדת החשיבות של יועצי הבטיחות עבור תכנון ובנייה של מבנים. הזמנו לאולפן את ולדי פלטניקוב, יועץ בטיחות אש והנדסה, כדי לשמוע ממנו על כל מה שנדרש בתכנון נכון של פרויקט בנייה

ולדי פלטניקוב, יועץ בטיחות אש והנדסה/אולפן הנבחרים

תכנון קפדני בכל תהליך בנייה יאפשר לנו לשמור על ביטחוננו. זהו המוטו המוביל של ולדי פלטניקוב, יועץ בטיחות אש והנדסה. הוא נמצא איתנו היום באולפן כדי לספר על חשיבות הנושא, במיוחד לאור האסונות האחרונים בתקופה האחרונה.

שאלנו את ולדי, מיהו קהל היעד אליו הוא פונה:

"אדריכלים שרוצים להגשים את החזון שלהם ויזמים שרוצים לישון בשקט בלילה".

מהי החשיבות של יועץ בטיחות אש והנדסה?

"אי אפשר לשחק עם בטיחות. זה דבר שרואים למעשה בטלוויזיה בכל יום. החשיבות שלנו לומר ליזמים מה אפשרי ומה בלתי אפשרי במהלך הבנייה ובעצם כך למנוע תקלות שיכולות להיגרם כתוצאה מרשלנות. הקבלנים לעיתים משנים את ההוראות תוך כדי ביצוע, וזה משהו שאנחנו חייבים לתת את הדעת עליו בזמן אמת ולמנוע את האסון הבא".

מה הייחודיות שלך כיועץ בטיחות?

"ישנם שלושה דברים שמנחים אותי כיועץ: 1. אני לא הייתי רוצה שהילדים שלי ילמדו או יגורו במקום שאני אישית לא שלם איתו.2. מה שמנחה אותי הם אדריכלים משוגעים, אני מציב להם גבולות מה אסור ומה מותר. עדיף לי לנפץ חלום של אדריכל או קבלן כזה או אחר, מאשר להיות עד לאסון.3. אני מרגיש את היזמים, אני מתווכח עם היזם על מה הוא יכול לוותר ועל מה לא לוותר".

מה החזון שלך?

"אני רואה איך הבטיחות בישראל הופכת לחשובה ביותר. אנחנו רוצים לעלות את המודעות לענייני בטיחות, שלא כל מי שסיים תיכון יוכל להתחיל לבנות מבנים. הבטיחות צריכה להיות מעלה ראשונה - מעל הכל".


אתר

פייסבוק

בשיתוף ולדי פלטניקוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully