וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה של ממש בעיצוב הבית עם שאנן עיצוב פנים

בשיתוף שאנן עיצוב פנים ואדריכלות

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 15:22

תהליך של עיצוב בית מגורים הוא תהליך מלחיץ, מורכב ומבלבל עבור רבים. משום כך, חשוב שמעצב הפנים יידע להוביל את הלקוח במקצועיות, כך שהלקוח ירגיש ביטחון בתהליך, וכן הבית יהיה מעוצב בדיוק כפי שחלם. מה יכול מעצב פנים לשנות בבית? על כך בכתבה הבאה

שאנן אדריכלות ועיצוב פנים/אולפן הנבחרים

אם אתם רוצים לראות מה חם היום בעיצוב פנים, שווה לכם להיכנס לאינסטגרם המדהים של שאנן אדריכלות ועיצוב פנים, ולקבל השראה לעיצוב הבית. הזמנו לאולפן את הילה בן שאנן, כדי שתספר לנו על הטרנדים האחרונים בעולם הזה ועוד סוד או שניים.

ספרי לנו על חווית העיצוב שלכם במשרד?

"רצינו במשרד שלנו להפוך את תהליך העיצוב לקליל ונגיש יותר. לכן אנחנו מטילים משימה, כמו 'שיעורי בית' למשפחה לה אנו מעצבים. כך אנחנו מתאמים ציפיות מול הלקוחות. ניתן לשלב בין סגנונות עיצוביים שונים כמובן, בין כפרי למודרני, מה שנקרא - אקלקטי. אנחנו נותנים דגש על הסדר שמגיע עם העיצוב. כל לקוח והדרישה שלו, בסופו של דבר הבית צריך להתאים ללקוח".

מדוע חשוב להיעזר בשירות של מעצב פנים ואדריכל?

"מעצב פנים טוב נכנס לפרטים הקטנים ביותר, אפילו כמו נקודת חשמל במקום מסוים. מעצב פנים טוב יגרום לנוחות, טיב, כיף בבית. כל היופי הזה משתלב יחד, וכך הנכס משביח את עצמו. חשוב לראות שלמעצב יש בעלי מקצוע שהוא עובד איתם באופן קבוע. חשוב שהוא יידע את עולמות החומרים, איזה סוג עץ, איזה סוג שיש וכו'".

מהם הטרנדים האחרונים בעולם עיצוב הפנים?

"בכל הנוגע למטבחים, היום המטבח המודרני הולך חזק. אנשים אוהבים קווים נקיים, ישרים. אפשר להוסיף תאורה מעניינת, אפשר להוסיף שיש עם טקסטורה".


אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

רמי לוי, בשיתוף שאנן עיצוב פנים ואדריכלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully