וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות חדשה של בוורלי הילס פולו-קלאב נפתחה במתחם מול הרים נוף הגליל

בשיתוף בוורלי הילס פולו-קלאב

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 13:02

רשת האופנה לגברים בוורלי הילס פולו קלאב, מציעה מבחר גדול של בגדי ספורט-אלגנט, באיכות גבוהה ועיצובים חמים לקיץ

בוורלי הילס פולו-קלאב. יח"צ,
בוורלי הילס פולו-קלאב/יח"צ

אחרי שאת רוב הקיץ הקודם בילינו בעיקר סגורים בבית עקב חשש להידבקות מקורונה, הקיץ הזה הוא ההזדמנות שלנו לשוב לראות ולהיראות, ולחזור ליהנות מהדברים שאנחנו אוהבים לעשות. לחזור להתהלך בקניון, לשתות קפה עם בן או בת הזוג, לראות עולם וליהנות מהחיים. כדי ליהנות באמת מהרגע ולהרגיש טוב עם עצמכם, כדאי גם להיות לבושים בהתאם, ולהרגיש חתיכים עם בגדים שיחמיאו לכם. אם בא לכם להתחדש בביגוד קיצי המתאים לכל מצב רוח ולכל סיטואציה, שווה לכם להיכנס לחנות החדשה של המותג בוורלי הילס פולו קלאב במתחם מול הרים בנוף הגליל.

בוורלי הילס פולו קלאב הוא מצד אחד מותג ותיק ואמין, ומצד שני, נמצא בתנופת צמיחה משמעותית בשנתיים האחרונות, הן באירופה והן בישראל. המותג מציע מגוון רחב של בגדי גברים למראה ספורט-אלגנט, מגילאי נוער ועד בגדים המתאימים לגיל השלישי. פולו הוא המותג המזוהה ביותר עם חולצת 'הפולו' המפורסמת, עד ששם המותג הפך לשם גנרי לחולצה קצרה עם צווארון פתוח, המאפשר סגירה בעזרת כפתורים או רוכסן.

האופנה של פולו בוורלי הילס מתאימה באופן מושלם לגבר הישראלי, שמצד אחד רוצה מראה מכובד ואלגנטי כאשר הוא מתרועע בחברה, ומצד שני לא רוצה להיות רשמי מדי וללבוש חליפת עסקים (בעיקר כאשר אנו חיים באקלים שבו יש 35 מעלות בצל). משום כך, פולו מושלם למראה ספורטיבי-אלגנטי, המשדר קלילות מצד אחד ותחכום מצד שני. החולצות של פולו מעוצבות בקו מודרני ומחויט. הבד נושם מאד ונעים על הגוף, והבגדים עמידים מאד, ושורדים לתקופה ארוכה, תוך שהם משמרים את המראה החדיש שלהם.

בוורלי הילס פולו-קלאב. יח"צ,
בוורלי הילס פולו-קלאב/יח"צ

החנות החדשה בקניון מול הרים נפתחה בחודש יוני, והיא תענוג אמיתי לתושבי נוף הגליל והסביבה. החנות מעוצבת בהתאם לקו היוקרתי של המותג, אולם מציעה מבצעים שווים ומחירים אטרקטיביים ביחס לאיכות המוצר. בחנות תמצאו חולצות לייקרה איכותיות של פולו-קלאב לקיץ, חולצות מכופתרות שמתאימות לכל אירוע או פגישה, מכנסיים מחויטים קצרים וארוכים, וכמובן חולצות פולו במגוון צבעים, דגמים ומידות. בדיוק מה שהמלתחה שלכם צריכה.

לקטלוג של פולו בוורלי הילס לחצו כאן. ניתן להיכנס גם לעמוד האינסטגרם של החנות החדשה במול הרים, וכן לעמוד הפייסבוק של החנות, כדי להתעדכן במידע ובמבצעים שווים. הטלפון של החנות 04-619-8965.

לניווט לחנות דרך Waze

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בוורלי הילס פולו-קלאב. יח"צ,
בוורלי הילס פולו-קלאב/יח"צ
בשיתוף בוורלי הילס פולו-קלאב
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully