וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הבטוחה למינוף העסק שלכם

בשיתוף success

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 11:36

הכירו את אלעד הדר, יועץ עסקי ומנכ"ל חברת הייעוץ והליווי Success, שיוצא נגד שיווק ופרסום ברשתות החברתיות ומלמד שאפשר לעשות אחרת

אלעד הדר. מלי רינת,
אלעד הדר/מלי רינת

בשנים האחרונות שוק הייעוץ העסקי הפך להיות פרוץ ולא מפוקח. היום, כל אחד יכול להוציא תעודה, אין באמת הסמכה מקצועית ורבים היועצים העסקיים שבכלל מתפרנסים מקורסים או משיטות שונות שפיתחו. הרי תפקידו של יועץ עסקי הוא לשפר ולייעל את התנהלות העסק, ולהעניק לבעל העסק ראש שקט לעסוק במה שהוא טוב בו במקום להתעסק בכל השאר.

כדי להבין את המשמעות בבחירת יועץ עסקי, מקצועי ומנוסה שיצליח להגיע לתוצאות טובות, ישבנו לשוחח עם אלעד הדר, יועץ עסקי ומנכ"ל חברת הייעוץ והליווי Success, שהסביר לנו על הדרך מדוע השיווק דרך הרשתות החברתיות עושה עוול לעסקים רבים.

אופטימיזציה לתקציב השיווק של העסק

לאחר שנים רבות בתחום, אלעד הגיע לתובנה שאולי תגרום לחלקכם להרים גבה. לטענתו, רוב בעלי העסקים מוציאים יותר מידי כסף על תקציב פרסום, ומבזבזים כסף ואנרגיה על פלטפורמות שיווק כמו פייסבוק, גוגל ואינסטגרם, מהסיבה שהם לא יודעים לעבוד נכון מבחינת השיווק של העסק.

"במשך השנים חקרנו ומצאנו שיש 123 ערוצי שיווק שונים, אבל כמעט כל בעל עסק משתמש באותם שלושה ערוצים - פייסבוק, אינסטגרם וגוגל - מה שמותיר עוד הרבה ערוצי שיווק שאינם מנוצלים", הסביר אלעד שיוצא נגד המגמה השיווקית הזו. "בשנים האחרונות הגופים האלו העלו את מחיר העלות לפי פנייה, וגם אם מגדילים את תקציב השיווק יש תפוקה שולית פוחתת (ככל שמשקיעים יותר, מקבלים תוצאות פחות טובות). במצב כזה בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם כבולים כי הם משקיעים יותר כסף על הוצאות פרסומיות, אבל במקום לראות יותר תוצאות הן פוחתות, וזה בדיוק הפוך ממה שאנחנו רוצים".

success. יח"צ,
success/יח"צ

"במקום להיות נרקומנים של מארק צוקרברג וגוגל, אנחנו בונים אסטרטגיה נכונה ויוצרים תוכן יחד עם הלקוחות במטרה להפיץ אותו בערוצים שונים. מכיוון שהתחלתי לעבוד בתחום עוד לפני שפייסבוק הוקמה, אני בקיא בשיטות יצירתיות שונות, ויודע כיצד לבנות אסטרטגיות שיווק רציניות מבלי לעבור דרך אותם שלושת ערוצים ומבלי להוציא עשרות אלפי שקלים בחודש".

אז מהי הדרך הנכונה לעשות זאת?

"אנחנו יוצרים מערכי שיווק חכמים שמביאים את בית העסק למצב שבו אם הוא עובד יעיל, בעל העסק לא יצטרך להשקיע בתקציבי פרסום ענקיים ועדיין יוכל להנות מצמיחה מתמדת של רכישות ולקוחות חדשים".

Success עובדת לפי שיטת שנקראת Omnipresence (או בעברית "נוכחות בכל מקום"). בשיטה זו השיווק נעשה באמצעות קידום תוכן איכותי ובעל ערך שמגביר את הנוכחות של העסק ברחבי הרשת. התוכן השיווקי של העסק יבוא לידי ביטוי בכלים שונים שידועים ככלים שיווקיים חזקים ואפקטיביים, החל מכתבות ממומנות ועד פודקאסטים עם נוכחות רב-ערוצית בפלטפורמות חברתיות שונות כמו Apple Podcast, Google Podcast, Spotify, YouTube, TikTok ובאמצעות שימוש בכלי אוטומציה מתקדמים. אלעד אומנם משתמש בכלים המתקדמים ביותר בשיווק שנראו בארץ, אך משלב ומגוון שיטות מסורתיות שנשכחו מן העולם. דווקא בגלל זה, השילוב מייצר נוסחה מיוחדת שמאפשרת לעסקים להוריד תקציבי שיווק ועדיין לקבל תוצאות טובות יותר ממה שקיבלו אי פעם.

אז מה, עסק לא צריך לעבוד עם תקציב פרסום בכלל?

"כשאני נכנס לתהליך ייעוץ וליווי עם עסק, אני מצליח לחסוך בממוצע כ-50% מתקציב הפרסום ועדיין להשיג תוצאות טובות יותר. זה קורה מהסיבה שאני יודע 'לסתום את החורים בדלי' ולייעל את המערכת, כך שאם עסק עובד איתנו מספיק זמן הוא יודע לחיות ללא תקציב גדול בשיווק", אמר.

ייעוץ וליווי מבוסס תוצאות

חברת Success היא מחברות הייעוץ הגדולות והוותיקות בארץ המציעה לכם קונספט ייחודי של ייעוץ וליווי מבוסס תוצאות. לחברה ניסיון של 20 שנה בתחום ועבודה עם מעל 35,000 חברות ועסקים שונים. החברה מתמחה בייעוץ לעסקים קטנים בינוניים אך יעצה בעבר גם לחברות כגון חברת מובילאיי, רשת ג'נטלמן, עמינח, קופת-חולים כללית ושלל רשתות וארגונים. בזכות כך, צוות המשרד ואלעד הדר שעומד בראשו נחשפו למגמות שוק, טרנדים ופעולות מוצלחות בענפים שונים במשק, כך שזכו בהבנה מה יכול לעבוד טוב בכל עסק באשר הוא.

ליווי מעשי להצלחת העסק

Success היא בין חברות הייעוץ העסקי היחידות בארץ שמעניקה ליווי גם בפן המעשי והיישומי, ולא רק שירותי ייעוץ שגורמים לבעלי עסקים לפנות לספקים נוספים ולהגדיל את ההוצאות. למעשה, מדובר בחברה של מיקור חוץ שמתנהלת כמו חברת ניהול, ולא רק ייעוץ עסקי. כלומר, החברה לא רק הוגה עבורכם את הרעיונות ובונה את האסטרטגיה, אלא ממש מוציאה את התוכניות לפועל החל מהטמעת מערכות טכנולוגיות ועד לגיוס אנשי שיווק ומכירות, אוטומציה, הכשרת עובדים וניסוח תסריטי שיחה.

מתוך כך החליטה החברה להחזיק בעלי מקצוע מומחים בתחומים שונים שכולם עובדי החברה, שישמשו את בעל העסק כחברת ניהול לכל דבר. לכן, החברה לקחה על עצמה את מודל הייעוץ היזמי שבו עיקר התגמול שלהם מגיע מהתוצאות שהם משיגים עבור העסקים אותם הם מלווים.

"לפי השיטה שלנו לא רק שנוצר סנכרון מופלא בין המערכות בעסק, אלא יורדת מעמסה גדולה מבעלי העסקים שלא מצליחים לנהל את העסק בצורה ראויה שתאפשר לו לצמוח ולהרוויח. למעשה, אנחנו באים ועושים עבורו את כל הפעולות, ולא מוסיפים משימות כי זו המועקה הגדולה ביותר שיש לבעלי עסקים".

אלעד הדר. יח"צ,
אלעד הדר/יח"צ

להפוך את העסק ליעיל יותר

אלעד וחברת Success מלמדים גופים וארגונים גדולים כיצד לשפר את עיבוד האנרגיה בארגון בנושאים שונים כמו איך לטפל בלידים (פניות מלקוחות פוטנציאליים) בצורה הנכונה, עם איזה מערכות טכנולוגיות לעבוד, איך להכניס לעסק אוטומציה לייעול העבודה ועוד.

"אחד מהנושאים המרכזיים שאנחנו מלמדים את הלקוחות שלנו הוא איך לעבוד עם ששת מחזורי חיים של לקוח. כשאדם נתקל לראשונה בעסק שמוכר מוצר או מציע שירות מסוים הוא עובר מסע עד שהופך ללקוח משלם - קודם כל הוא לקוח פוטנציאלי, מתעניין, חדש, פעיל, ותיק ונוטש - כל אחד מהם צריך לקבל התייחסות שונה. עסק שידע להתנהל עם מחזורי החיים של הלקוח ולנהל מערכת סגורה ללא איבודי בלאי, השיווק שלו יהיה יותר אפקטיבי והוא יצליח להפוך לידים חדשים וישנים ללקוחות משלמים".

אלעד הדר. יח"צ,
אלעד הדר/יח"צ

ייעוץ עסקי ללא מחויבות

ככל שחברת Success צמחה, אלעד זיהה כי הם מגיעים לתוצאות מהר יותר וטוב יותר, ולכן החליט להציע תכניות ייעוץ וליווי עסקי ללא התחייבות לשנה. אם בעבר היה נהוג לחייב לקוח לתכנית ייעוץ וליווי עסקי של שנה כי בעצם לוקח זמן לראות את התוצאות, כעת הלקוח יכול להחליט אם מעוניין להמשיך את התהליך או לא חודש בחודשו. כששאלתי את אלעד איך זה כדאי, אלעד צחק ואמר: "הם מרוצים ורואים תוצאות, אז לא רק שהם נשארים הם גם מביאים חברים, הכל טוב".

אלעד מוסיף לספר שהוא לא לוקח כל לקוח, ולכן נפגשים עם לקוחות לפני ללא תשלום כדי לברר מי מתאים לתהליך. במידה וזיהה בפגישה שיש פוטנציאל צמיחה לעסק ועניין כלכלי לשני הצדדים אז יוצאים לדרך.

הכירו את המומחה

אלעד הדר בן 44 נשוי ואב לחמישה. הוא החל את דרכו בעולם העסקים כבר בגיל 17, כשפתח את העסק הראשון שלו. עם השנים, הלך והתקרב לתחום השיווק והייעוץ העסקי וכתב שישה ספרים בנושאים אלו שזכו להצלחה רבה. את האופי התחרותי הוא מייחס לעברו כאלוף ישראל בג'ודו וכיום אלוף ישראל במרוצי ראלי וראלי קרוס.

בשנת 2018 אלעד הקים את Success סנטר, הקניון העסקי הראשון שבו הציע מעטפת מלאה של שירותים רחבים לבעלי עסקים כמו ייעוץ אחד על אחד, שירותי קופירייטינג ודיגיטל, אולפן הקלטות לפודקאסטים, חדרי עריכת וידאו, כיתות לימוד ואולמות הרצאות.

לכלים ומאמרים נוספים למינוף העסק, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של Success או לעמוד הפייסבוק של החברה ולקרוא עוד ממשנתם של אלעד הדר וצוות החברה.

כאן ניתן להירשם לפגישת ייעוץ ראשונה במתנה.

לפרטים נוספים: 052-2659651

בשיתוף success
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully