וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ארגמן: המרכז המוביל והמשתלם בישראל לקניה, מכירה והשכרת מוניות

בשיתוף רכב ארגמן

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 16:43

תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים לבצע חישוב מסלול מחדש בכל הקשור לחייהם ובעיקר לגבי מקור פרנסתם והקריירה שלהם. כתוצאה מכך, אנשים רבים שוקלים לעבוד בתור נהגי מוניות בשל הנוחיות והרווחיות הכלכלית

רכב ארגמן. יח"צ,
רכב ארגמן/יח"צ

חברי מערכת הנבחרים התגייסו למשימה, ומצאו עבורכם את המרכז המוביל בישראל לקנייה, מכירה, טרייד אין והשכרה של מוניות - ''רכב ארגמן''. חברת ''רכב ארגמן'' הוקמה לפני יותר מ-25 שנה על ידי רפי אדרי, בעל מוניטין רב בקרב בעלי המוניות בישראל. אדרי נחשב לדמות מרכזית ומשפיעה בקרב בעלי המוניות בישראל. לאורך השנים האחרונות הוא סייע רבות לקולגות באמצעות הידע העצום והניסיון שצבר לאורך השנים.

בחברה מומחים במכירת מוניות חדשות במגוון דגמים ובמלאי עצום, מבצעים עסקאות טרייד אין, ומשכירים מוניות לנהגי מוניות צעירים. בנוסף, בחברה מספקים שירותי תיווך וסיוע לנהגי המוניות מול חברות כגון ''גט טקסי'' ועוד.

חברת ''רכב ארגמן'' נחשבת כיום לפורצת הדרך בתחום שירותי המוניות בישראל, משום שהיא משלבת תחת קורת גג אחת את כל השירותים שנהג מונית זקוק להם על מנת להשתלב בעבודה בצורה חלקה.

בחברה תוכלו למצוא מוניות חדשות במחירים אטרקטיביים במיוחד. בזכות ניסיונו וקשריו של רפי, מנהל החברה, ב''רכב ארגמן'' משווקים את דגמי המוניות החדשים ביותר במחירים ללא תחרות. בחברה דואגים גם למי שאין ברשותו הון עצמי ראשוני, לסיוע במימון באמצעות שיתוף פעולה עם חברת ''מימון ישיר''.

בשיחה שערכנו עם רפי, מנכ''ל החברה, הוא מספר כי השירות המוענק ללקוחות החברה הוא אבן היסוד של ''רכב ארגמן'', "חרטנו על דגלנו את נושא השירות ללקוח. אנו משתדלים לספק תמיד ללקוחות יחס הוגן, שירות אישי ואיכותי על מנת שיוכלו לעבוד בראש שקט".

רפי אדרי. יניב ועקנין,
רפי אדרי/יניב ועקנין

רפי מטפח את בנו מאור, הדור הבא של החברה, שכבר בימים אלו משמש כסמנכ''ל השיווק של ''רכב ארגמן''. ניכר כי מאור חונך על הערכים שמנחים את אביו בניהול החברה, ביניהם יושר, כבוד ועזרה לזולת, אליהם הוא מוסיף את כישוריו העסקיים על מנת לשרת את לקוחות החברה בצורה הטובה ביותר.

נראה כי השילוב בין רפי למאור יוצר חיבור מיוחד שמספק מענה אולטימטיבי עבור לקוחות החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאור אדרי, סמנכל השיווק של רכב ארגמן. יניב ועקנין,
מאור אדרי, סמנכ"ל השיווק של רכב ארגמן/יניב ועקנין

מאור אדרי, סמנכל השיווק של רכב ארגמן (צילום: יניב ועקנין)
בחברה ערים לכך ששוק מכירת המוניות רווי בחברות לא אמינות ובעלות ידע מקצועי לוקה בחסר, כך יוצא שפעמים רבות נהגי מוניות מתחילים, מקבלים שירות לקוי, על כך מוסיף רפי "שוק מכירת המוניות פרוץ, ולכן אני ממליץ להגיע למקום אמין בעל מוניטין בתחום וותק מקצועי מתאים על מנת להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר".

הסיוע שמעניקים ב''רכב ארגמן'' לבעלי המוניות לא מסתכם רק בשירותי מכירה ומימון. בחברה נרתמים לכל נהג מונית שנתקל בבעיה, ומפעילים ''קו חם'' לשירות ציבור נהגי המוניות, באמצעותו יכולים הנהגים להיעזר בשירותיהם של הצוות המנוסה של ''רכב ארגמן''.

המקצועיות של עובדי החברה והשירות המוענק ב''רכב ארגמן'' אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים, כך מספר שאול כהן "מקום אמין שירות וידע מקצועי עם יחס וליווי אישי. ארגמן זה בית, זה ממש משפחה".

רכב ארגמן

בן צבי 78 תל אביב

ליצירת קשר 054-3323320

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף רכב ארגמן
  • עוד באותו נושא:
  • מוניות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully