וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Real Estate Bulldog - ממלכת השקעות הנדל"ן בלאס וגאס

בשיתוף The Real Estate Bulldog

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 13:56

‎לאס וגאס היא העיר הנחשקת ביותר בעולם כיוון שהיא מציעה רכבת הרים מסחררת של בידור, חיי לילה סוערים, הימורים ועוד

רועי שטרית. יח"צ,
רועי שטרית/יח"צ

בשנים האחרונות לאס וגאס מיקמה את עצמה כעיר המובילה בארה"ב בכל הנוגע להשקעות של נדל"ן. על מנת להבין ולקרוא את פני המפה, שוחחנו עם רועי שטרית, ישראלי שעושה חיל בתחום הנדל"ן האמריקאי כבר קרוב לעשור.

‎חבר המערכת שוחח עימו ושמע על ההצעות האטרקטיביות ביותר ב"עיר החטאים".

‎לאס וגאס - גן עדן גם עבור משקיעי הנדל"ן

‎בזמן שההימורים בבתי הקזינו הרבים, הפרוסים בכל פינה בעיר לאס וגאס לא מבטיחים כי מישהו אכן ייצא מהם עשיר, השקעות הנדל"ן בעיר נחשבות להשקעות הכי בטוחות. ‎הסיבה לכך טמונה בשני מישורים, האחד בן עשרות שנים - לאס וגאס משמשת כמרכז העולמי הפופולארי ביותר עבור תיירים, לכן תעשיית המלונות והשכירות מלאה סביב השעון.

‎השנייה היא שחברות ענק כמו גוגל, אמזון ויוטיוב פתחו מרכזי פיתוח חדשים בעיר, כך שעשרות אלפי עובדים עשו את דרכם ממקומות אחרים בארה"ב על מנת להתגורר ולעבוד במקום.

‎"גם הריידרס, קבוצת הפוטובול המפורסמת החליטה להעביר את הפעילות שלה ללאס וגאס, שזו מושכת גם אלפי אוהדי ספורט שמגיעים לעיר לימים ספורים ומחפשים חלופות של מגורים בתנאי ,AIRBNB כך שכיום כלכלת העיר מבוססת על התיירות הנכנסת, בנוסף להגירה חיובית לטווח ארוך בזכות תעשיות ההייטק והעבודה מהבית במחירים זולים יותר מקליפורניה ומקומות אחרים", סיפר רועי שטרית.

The real estate bulldog. Joseph Jones,
The real estate bulldog/Joseph Jones

The Real Estate Bulldog - כך תמצאו את הנכס המתאים עבורכם

‎רועי שטרית בן 34, חי בארה"ב כבר 14 שנים, והוא הבעלים של סוכנות הנדל"ן המשגשגת The Real Estate Bulldog כחלק מאימפריית הנדל"ן Realty ONE Group.

‎את קפיצת המדרגה הכלכלית שלו עשה רועי בשנים הראשונות בעולם הקמעונאות, וכיום הוא אחראי על עשרות עסקאות נדל"ן של קנייה, מכירה והשכרות בתים בלאס מגאס, עיר מגוריו, על כך הוא סיפר: ‎"עיקר ההתמחות שלי באה לידי ביטוי באיתור של נכסים בעלי תשואה גבוהה מאוד עבור משקיעים, ובמכירת נכסים של בעלי בתים ודירות ברווח מקסימלי.

‎"מעבר לזה, הפעילות שלי כוללת בתוכה ליווי אישי יד ביד ושמירה על כל האינטרסים של קהל הלקוחות שלי, החל מהקשר מול יועצי משכנתאות ובנקים, ועד לתיקון של כל הבלת"מים שיכולים לצוץ בזמן עסקה".

‎לצד היותו מאסטר בניהול משא ומתן, רועי שטרית ניחן ביכולת ניתוח שוק ואיתור נכסים משתלמים בצורה יוצאת מן הכלל. זאת הסיבה כי לצד עבודה קשה, מתחילת השנה הוא מדורג במקום ה-27 מתוך 1,500 סוכנים בפירמת הנדל"ן המובילה בארה"ב רילטי וואן גרופ, כאשר הוא הוציא לפועל עשרות עסקאות בעיקר ליהודים ברחבי ארה"ב ומשקיעים רבים מישראל.

The real estate bulldog. Joseph Jones,
The real estate bulldog/Joseph Jones

‎נדל"ן מניב בלאס וגאס - מספרים

‎על פי נתונים, בתקופה הזו המחיר הממוצע של בתים צמודי קרקע בלאס וגאס עומד על כ-375 אלף דולר, מספר שיא.

‎אולם, על פי רועי שטרית, יש עדיין איזורים בהם ניתן למצוא בתי קרקע בני שלושה-ארבעה חדרים ובריכה בטווח מחירים שנע בין 250 ל 340 אלף דולר, ודירות 2-3 חדרים בטווח מחירים שנע בין 115 ל 170 אלף דולר שבממוצע מושכרות בתוך 2-4 ימים בשוק לוהט זה.

"המחירים בלאס וגאס עולים בכל שנה, אבל העיר נחשבת לפיסת הקרקע הלוהטת ביותר כי עדיין מאוד זול פה, לעומת כל מקום אטרקטיבי בארה"ב ובכלל. בגלל שהתחרות על כל בית גדולה, פיתחתי מספר שיטות פעולה שנועדו למצוא את המקומות והבתים החמים במחירים שעדיין לא ביצעו קפיצה משמעותית", הסביר רועי והוסיף על התשואה שניתן לקבל על השכרה ממוצעת של בתים: "על הנכסים המניבים שאני מוצא לקהל הלקוחות שלי, ניתן לקבל בין נכס שמניב כל חודש בין 1,300 ל 2,800 דולר בכל חודש, בהתאם לסוג וגודל הנכס ולאחר קיזוז של הוצאות קבועות".

The real estate bulldog. Joseph Jones,
The real estate bulldog/Joseph Jones

The real estate bulldog - מסודות השיווק

רועי הסכים לתת לי הצצה קטנה לפעילות הרחבה שלו, וכיצד הוא מצליח להגיע לתוצאות חסרות תקדים בתחום כל כך תחרותי וקשוח:

‎"המרקטינג שאני עושה לכל נכס שאותו אני צריך למכור הוא הרבה מעבר לפרסום פוסט בפייסבוק או באינסטגרם וזה בטח לא עניין של להציב שלט למכירה בחוץ.

‎מדובר בפרסום תדמיתי מאסיבי ביותר מ- 180 אתרים בו זמנית בכל רחבי העולם, כולל בסין בשפה המקומית, ומדובר בפלח שוק שמאוד מאוד פעיל כיום רכישת נכסים בארה"ב. יתרה מזו, כל נכס מקבל טיפול של VIP על מנת שאפשר יהיה להציג אותו כאילו מדובר באלבום חתונה.

‎בעבור זה אני מפעיל צלם סופר מקצועי שמוציא קטלוג אסתטי, נעים ויפה, כולל צילומי רחפן, כך שכל משקיע שמביע עניין מקבל תמונה מלאה וחיה, כאילו ממש דורך ונמצא פיזית בנכס".

The real estate bulldog. Joseph Jones,
The real estate bulldog/Joseph Jones

The real estate bulldog - יצירת קשר

‎"אני מאמין כי בשביל שדברים יקרו, צריך לרצות לקום ולעשות אותם, זה המוטו שמניע אותי, ולכן אני גם בורר את קהל הלקוחות שמולו אני רוצה לעבוד. ‎את התוצאות הכי טובות קיבלתי עם משקיעים רציניים שרוצים להתקדם בחיים ולהבטיח את עתידם בצורה כלכלית, בעיניי עושר ושגשוג אמיתי הוא לא מה יש לך, אלא מה שאתה מצליח להעביר לילדים ולנכדים שלך", סיפר רועי שטרית על תפיסת עולמו.

‎אם גם אתם מעוניינים למצוא נכס למגורים או להשקעה בעיר הנדל"נית הכי לוהטת כיום בארה"ב הברית, ניתן ליצור קשר עם רועי בטלפון:

6599 408 (702) 1+

אינסטגרם

פייסבוק

אימייל ושאר דרכי התקשרות

בשיתוף The Real Estate Bulldog
  • עוד באותו נושא:
  • לאס וגאס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully