וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוותיה - קורס בוטיק לעיצוב הבית

בשיתוף הצוותיה

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 10:31

הכירו את נטע גולדשטיין, אדריכלית ומעצבת פנים בעלת 'הצוותיה', סטודיו המעניק שירותי תכנון ועיצוב ללקוחות פרטיים ועסקים ומבצע הדרכות, קורסים וסדנאות בנושא ''הום סטיילינג'' לאנשים שמעוניינים בהסבת מקצוע לתחום

הצוותיה, קורסים בנושא ההום סטיילינג/אולפן הנבחרים

נטע גולדשטיין, היא בוגרת בצלאל במחלקה לאדריכלות שנת 2007. מתמחה בניהול פרויקטים, עיצוב פנים, הום סטיילינג, והנחיית קבוצות. בעלת סטודיו "הצוותיה" יחד עם ג'ול גורביץ' שגב, אדריכלית ובוגרת בצלאל. הצטרפו אלינו לראיון שכולו סטייל.

ספרי לנו על הקורס שמעבירים בצוותיה?

"הקורס שמעניקים ב'צוותיה' הוא גוף ידע המועבר על ידי אנשי מקצוע מומחים ומובילים בתחום עיצוב פנים והום סטיילינג שעוסקים במלאכה יום יום, המשלב הרצאות אורח של אנשי מקצוע מתחומים שונים וסיורי תוכן. מדובר בקורס יסודי ומקיף אשר נוגע בשלל התחומים שכל מעצב ומלביש בית חייב לדעת.
במהלך הקורס לומדים שלב אחר שלב את המסלול הנכון להצלחת תהליך העיצוב וההלבשה".

מהו היתרון בהסבת המקצוע לעיצוב הום סטיילינג?

"הסבת המקצוע מאפשרת לתלמידות להגיע בשלות יותר לתחום. אני התחלתי כבר בגיל 20 ולכן הייתי פחות בשלה ומנוסה, כאשר פגשתי את התלמידות שעושות הסבת מקצוע באמצעות הקורס אני רואה שהן הרבה יותר בוגרות ומוכנות מאשר אני הייתי כשהתחלתי ללמוד. הסבת המקצוע מתאימה לכל מי שהתנסתה בעברה בתחום העיצוב, בדרך כלל נשים מעל גיל 30 שמאסו בעבודה הקודמת שלהן ושתחום העיצוב בוער בעצמותן. אנחנו מחפשות משתתפות רציניות שרוצות להצליח בתחום".

מה עוד חשוב לדעת על הקורס שלכם?

"הקורס משלב בין תיאוריה לפרקטיקה ובכך מאפשר לתלמידות לצאת לעצמאות בתחום ההום סטיילינג. הכלים הנרכשים במהלך הקורס הם הרבה מעבר לידע על עיצוב. אנחנו חרטנו על דגלינו את ההתמקדות בהצלחה. בנוסף על כך, אנחנו דוגלים בשיטה הוליסטית שפיתחנו במיוחד, במהלכה התלמידות לומדות כיצד לעבוד עם לקוחות ולהתנהל בצורה מקצוענית. מדובר בקורס בוטיק, ולכן אנחנו מאוד ממוקדות לסייע למשתתפות להגיע למקסימום מיצוי הפוטנציאל. יש קהילה שלמה שתומכת בתלמידות תוך כדי הקורס וגם בסיומו".

אז אם אתם חושבים ללמוד מקצוע חדש, או אף לעשות הסבה מקצועית, פנו לצוותיה, הירשמו לקורס והיכנסו לעולם ההום סטיילינג.


אתר

תוכנית הסבה מקצועית למלבישת בתים

בשיתוף הצוותיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully