וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנוח בבית ונוח גם בארנק: הכירו את חנות הרהיטים החדשה שלכם - Homefix

בשיתוף Homefix

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 15:09

השנה המורכבת שעברה על כולנו, הביאה אותנו להבנה כי המקום בו עלינו להשקיע את מיטב עמלנו הוא הבית שלנו. הכירו את "Homefix" - רשת הריהוט לבית, שתסייע לכם למצוא את כל הדרוש לכם לבית מעוצב ונעים, לצד שירות ללא פשרות

Homefix. Rotem Prifer,
Homefix/Rotem Prifer

בשנה האחרונה בצל הקורונה, השהייה הארוכה בבתים, המעבר ללימודים ולעבודה מרחוק והסגרים הרבים, גרמו לנו לחוות את המרחב הביתי בצורה המשמעותית ביותר. כתוצאה מכך, אצל רבים מאיתנו התעורר הצורך לבצע שינויים ולשדרג את המרחב הביתי, בהתאם לצרכים האישיים שלנו, ואכן ענף עיצוב הבית רשם עלייה בכמות העסקאות. ישראלים רבים נהרו לחנויות הרלוונטיות וחיפשו את הריהוט האיכותי והעמיד ביותר.

כדי לרכוש ריהוט שמחד גיסא ישתלב באופן ההרמוני והיפה ביותר בבית, ומאידך, יחזיק לאורך שנים ארוכות - לא חייבים לשבור קופת חיסכון. "רשת Homefix" היא דוגמא מעולה לחנות רהיטים המציעה מגוון עשיר של סחורה איכותית, אופנתית ומיוחדת, במחירים נגישים ומשתלמים במיוחד.

ריהוט ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

רשת "Homefix" הוקמה לראשונה בתל אביב, על-ידי רמי אהרון, עם אולם תצוגה ענק הפרוש על שטח של 600 מ"ר. עם ההצלחה שהלכה וצברה תאוצה, נפתח סניף נוסף באזור התעשייה של חדרה, בסמוך לכביש 4. רשת "Homefix" מציעה מגוון של רהיטים איכותיים, אשר מרביתם מיוצרים על ידי מפעלים בלעדיים של הרשת, ואחרים מיובאים כל הדרך מחו"ל. הריהוט שתמצאו ב"Homefix" כולל מזנונים, פינות אוכל, חדרי שינה ומערכות ישיבה, שכולם נבחרים בקפידה ומיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בHomefix תמצאו את כל סוגי הבדים מהמותגים המובילים בתחום - שמות כמו Perfect, Armel, Erotex, הם רק חלק מהארסנל שמחזיקה הרשת. לצד תשומת הלב לרמת הייצור והאיכות של הרהיטים, רשת "Homefix" חרטה על דגלה לאפשר לכל קהל לקוחותיה ליהנות מהריהוט המעודכן והחדיש, ולכן היא דואגת להנגיש את המחירים ולהתאים אותם לכל כיס.

Homefix. Rotem Prifer,
Homefix/Rotem Prifer

לא רק חנות רהיטים, גם שירותי עיצוב

מעבר לייצור וייבוא של רהיטים מהשורה הראשונה, רשת Homefix מעניקה ללקוחות שלה שירותי עיצוב מקצועיים, שניתן על-ידי צאלה אהרון - מעצבת פנים מיומנת ובקיאה מאוד בתחום. במקרה הצורך, הלקוח מוזמן להגיע עם תמונה של הסלון שברשותו, ויחד עם צאלה, להתאים את הריהוט המלא לחלל הרמוני ויפה, לדוגמא, ספה תואמת ושידה שמתכתבת עם הקו העיצובי כך שכל הריהוט יתקשר בחלל באותה שפה עיצובית, ויתאים במידות. "האופנה בריהוט השתנתה לא מעט בשנים האחרונות", אומרת צאלה, "ראשית כל, עברנו חד משמעית לסלונים מבד איכותי, במקום סלוני עור.
בנוסף, האופנה נוטה כיום לכיוון אחר ורבים מהלקוחות הולכים על מראה אקלקטי יותר - חיבורים שעל פניו נראים קצת מטורפים, אך יחד יוצרים מראה מלא סטייל ואסתטיקה. משום כך, אנו מחזיקים בחנות שלנו טווח עשיר של סגנונות ריהוט - מהקלאסי ועד המודרני ביותר". כמו כן, הרשת דוגלת בשיתופי פעולה עם מעצבי פנים ואדריכלים, אשר יוצרים יחד עיצוב מלא המבוסס על קונספט ייחודי ואישי ללקוח.

Homefix. Rotem Prifer,
Homefix/Rotem Prifer

שירות חם, שתרגישו בבית

בנוסף לשירותי העיצוב המקצועיים והמבחר הגדול של ריהוט לבית, רשת "Homefix" והצוות הפועל בה, שם בראש סולם העדיפויות מתן שירות מסור, אמין וקשוב ללקוחות. עבורם, חווית הקנייה של הלקוח אינה מסתיימת כשהלקוח יוצא ממתחם החנות, אלא ממשיכה עד שתהליך העיצוב הביתי שלו מגיע לסיום במלואו.

כל אחד מחברי הצוות של "Homefix" זמין לכל שאלה וייעוץ, ואף מאפשרים ללקוחות לתקשר עימם ישירות דרך הטלפונים הפרטיים שלהם. "אנחנו עושים לילות כימים עבור הלקוחות שלנו", משתפת צאלה, "היה לנו לקוח דתי שרצה לרהט את כל הבית, טרם חתונתו, אולם לא היה לו מספיק כסף. הסיפור שלו נגע בנו, והחלטנו לעזור לו. מכרנו לו ריהוט מלא במחירים די סמליים, כדי שיתחיל את חיי הנישואים ברגל ימין. אחרי זמן רב, לפתע הוא הגיע לחנות ושילם את העלות האמיתית של הרהיטים, היה לו חשוב להחזיר לנו ברגע שהתאפשר לו. זה אחד מהרגעים היותר מספקים שהיו לנו בעבודה. חשוב לנו שהלקוחות יבינו שיש להם כתובת תמיד, אצלנו הם ימצאו אוזן קשבת. אם ללקוח יש תלונה או בעיה עם המוצר - נעניק לו את מלוא תשומת הלב שלנו, עד שיהיה מרוצה".

כשמדובר בהגשמת חלומות עיצוב הבית שלכם, רשת "Homefix" היא בהחלט המענה הטוב ביותר לרכישת ריהוט משובח, במחירים נוחים ולצד שירות מקצועי, קשוב ואדיב.

Homefix. Rotem Prifer,
Homefix/Rotem Prifer

Homefix

סניף תל אביב: הרצל 144 | 03-5649999
סניף חדרה: האומן 8 | 04-9881128
אינסטגרם

בשיתוף Homefix
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully