וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוך מאיזון לאיזון: הבאלאנס בורד של עץ בגן הוא מה שאתם צריכים עכשיו

בשיתוף עץ בגן

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 10:17

בסדנת "עץ בגן" של מטי בובליל, מייצרים את לוחות האיזון האיכותיים והמשתלמים ביותר. כעת יותר משתלם לנסות את טרנד הבאלאנס בורד

באלאנס בורד עץ בגן. אביחי דרעי,
עץ בגן/אביחי דרעי

הקורונה הביאה להתפתחות תחום המוצרים המאפשרים ביצוע של פעילות גופנית בתוך הבית. ישראלים רבים קנו לביתם סט של משקולות יד, מיטת דחיקה ואפילו הליכונים ואליפטיים. אולם יש עוד מוצר המשמש בין היתר לספורט ביתי, שתפס תאוצה מפתיעה למדי, והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותו: הבאלאנס בורד, לוח איזון. איך זה עובד ומה הוא יכול לעשות עבורכם? המשיכו לקרוא.

הסדנא של מטי - עץ בגן

מטי בובליל בכלל עבד מרבית חייו בתחום של שיווק דיגיטלי ובניית אתרים. עם השנים, למרות שלא היה לו שום ניסיון אמיתי בעבודה עם עץ, הוא רצה לתת לוח תעסוקה לבנו הקטן, והחליט לבנות אותו בעצמו. "בניתי לוח תעסוקה לבן שלי בארי, ונורא נהניתי מהיצירה", אומר מטי. "כשסיימתי, העליתי תמונה לפייסבוק סתם בשביל הקטע, וכתבתי 'תראו מה בניתי'. מעבר לים של תגובות מפרגנות, פתאום מלא אנשים ביקשו שאני אכין גם לילדים שלהם. התחלתי להכין קצת לאנשים, ופתאום העסק גדל. לא עבר הרבה זמן, קניתי מכונת CNC לחיתוך מקצועי, הפכתי את זה לעסק שלי, וקראתי לו 'עץ בגן'. היום אני מאושר מתמיד מהעיסוק שלי".

איך החלטת לייצר באלאנס בורד?

מטי: "אחרי שהתמקצעתי בעבודה עם עץ, וחשבתי איזה עוד מוצרים מגניבים אפשר להכין, נזכרתי במשהו שראיתי באוסטרליה בתקופה שחייתי שם וגלשתי גלישת גלים. אצל הגולשים שם היה קטע שהם היו מתאמנים על באלאנס בורד, היות והוא מאד מדמה את המיומנות של מציאת שיווי משקל על גלשן. התחלתי לייצר באלאנס בורדס במטרה לשווק אותו מעט לגולשים בישראל, אולם כשהתחלנו לשווק אותו, פתאום הוא תפס תאוצה מטורפת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
באלאנס בורד עץ בגן. יח"צ,
עץ בגן/יח"צ

מדוע?

"אנשים מצאו שלבאלאנס בורד יש המון שימושים נוספים", אומר מטי. "קודם כל, פיזיותרפיסטים ומטפלים מצאו שלוח האיזון מאד מסייע להם בטיפול, היות והוא מאפשר להאריך טווח תנועה לשרירים רבים בצורה נוחה ונעימה. אפשר לעבוד איתו על הבטן, על הגב, בכל מיני דרכים. כמו כן, העמידה על הבאלאנס בורד מפעילה את שרירי הליבה, שרירי הרגליים, הוא מחזק שרירים ליד העמוד שדרה ועוד. המון מטפלים ופיזיותרפיסטים הבינו בשנים האחרונות את היתרונות של הבאלאנס בורד.

שימוש נוסף לבאלאנס בורד הוא בספורט. רבים לוקחים את הבאלאנס בורד כאביזר משלים לספורט שהם עושים, היות והוא מפעיל הרבה שרירים מייצבים, והעמידה עליו משלבת מנגנוניים אירוביים. כמו כן, אפשר גם להשתמש בו ככלי עזר לתרגילים שונים כמו כפיפות בטן, שכיבות סמיכה, עבודת כתפיים ועוד. מעבר לכך, יש הרבה אנשים שלא עושים ספורט בכלל, אבל מרגישים שהם כן רוצים לעשות משהו עם עצמם, לא להרגיש יותר מדי כמו בטטות כורסא. עבורם הבאלאנס בורד הוא 'לעשות ספורט בלי לעשות ספורט'. כלומר, הם עומדים עליו בבית מול הטלוויזיה, הם נהנים מזה, הם בנוחות הביתית שלהם, ועל הדרך גם מרוויחים פעילות גופנית.

עץ בגן. יח"צ,
עץ בגן/יח"צ

חוץ מזה, שהבאלאנס בורד הוא פשוט כיפי. המון אנשים לוקחים אותו ועושים איתו תרגילים ופעלולים. אפשר לשרוף ככה שעות מבלי לשים לב, וזו דרך נהדרת להעסיק את הילדים, בטח עדיף משהם יהיו בטלפון כל היום. אחרי שילד מתקשה למצוא את האיזון על הלוח, ופתאום הוא מצליח, זה בונה אצלו מסוגלות, סיפוק והנאה".

באלאנס בורד עץ בגן. יח"צ,
עץ בגן/יח"צ

מה היתרון בבאלאנס בורד שלכם?

מטי: "הבאלאנס בורד שלנו עשוי מעץ לבנה (סנדוויץ' בירץ') שהוא עץ סופר איכותי, חזק ועמיד. בנוסף, יש מעצורי בטיחות בצידי הבורד, ושלוש רצועות וולקרו (סקוטש) שעוטפות את הגליל, לצורך הגברת החיכוך של הגליל עם הלוח. בנוסף, יש עניין של מחיר: אנחנו מוכרים את הבאלאנס בורד הכי איכותי שיש, במחיר נמוך משמעותית מן המתחרים".

אם גם לכם נהיה חשק לבאלאנס בורד, כדאי לכם לרכוש אותו עכשיו מהסדנא של מטי - עץ בגן, במחיר הכי טוב בארץ לבאלאנס בורד. לכו תדעו, אולי הבאלאנס בורד יהיה מה שיכניס אתכם לכושר. vhכנסו גם לפייסבוק, עמוד האינסטגרם או vתקשרו לטלפון 050-665-5858.

בשיתוף עץ בגן
  • עוד באותו נושא:
  • עץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully