וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לין קופות - כך תנהל את העסק שלך בצורה היעילה ביותר

בשיתוף לין קופות

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:53

החשיבות של המגזר הערבי למשק הישראלי ידועה, אך לא מדובר רק בחברות ונותני שירות בתחום הבנייה או מסעדנות, ויש מי שמוכיח כי הראש הערבי ממציא פטנטים וחידושים לא פחות טוב מאחרים

לין קופות. יח"צ,
לין קופות/יח"צ

מדובר בפאדי חייק, הבעלים של חברת "לין קופות", זו מייצרת ומשווקת את הקופות הממוחשבות הכי מתקדמות כיום בשוק. האימפריה העסקית שלו שינתה את פני השוק התחרותי מקצה אחד לשני, והעמידה רף גבוה שלא נראה קודם לכן.

"לין קופות" היא החברה היחידה במגזר הערבי אשר פרוסה בכל הארץ, מהגולן ועד לאילת, כאשר זו מייצרת ומייבאת טכנולוגיה ייחודית. מפיק מערכת מדור "הנבחרים" פגש אותו לשיחה אישית בה הוא למד מקרוב על מוצרים שהם בגדר חובה עבור כל בית עסק בישראל.

התכונות של הקופות הכי מתקדמות בשוק

כל עסק חייב לעצמו קופה ממוחשבת, כזו שתאפשר לו לדעת בכל רגע נתון על מצב העסק ועל הנעשה בו, החל מהפרט הכי קטן ועד הכי גדול. פאדי חייק הבעלים ומנכ"ל של חברת "לין קופות", סיפר לי על הפעולות הנרחבות שהקופות שלו מספקות לקהל הלקוחות: "לאחר ניסיון של שנים ארוכות בתחום ולאחר שלמדתי על כל הקופות שיש בעולם, ידעתי לכוון למוצר שיעניק לכל בעל עסק הרבה יותר אפשרויות ושיהיו אלה נוחות לתפעול והבנה.

"הצלחנו לעקוף את כל הטכנולוגיות האחרות בשוק (טאביט, וריפון, אביב, קומקס ואחרים) והתוצאה היא ממשק שמכיל בתוכו הכל מהכל בצורה חסרת תקדים:
*ניהול מלאי.
*הנהלת חשבונות.
*ספקים.
*הזמנות.
*קליטת מוצר.
*תמחור לפי מחירונים.
*מכירה.
*ניהול כללי ומפורט, של מידה, צבע וכד'.
*מחסנים.
*סניפים.
*שידור עסקאות.
*שעון עובדים.
*תגמול עובדים ועוד".

עוד למדתי כי לקופות שפאדי חייק פיתח, יש את האפשרות להתמשק עם הנהלת החשבונות, ובנוסף היא מחזיקה באפליקציה שניתן להתחבר אליה משלט רחוק וכך לשלוט בנעשה, למשל בכל הנוגע לספירת מלאי ומילוי של מלאים חדשים.

לקוחות מספרים

לצורך הכנת הכתבה, שוחחתי עם מספר בעלי עסקים במגזר הערבי, מי שעושים שימוש בציוד של "לין קופות". כולם ציינו את הנוחות, החוכמה והיצירתיות שהקופות הללו מספקות עבורם, ודבר בולט נוסף עלה לאוויר - שירות אישי יוצא דופן.

פאדי חייק הוסיף וסיפר לי עליו: "אנחנו החברה היחידה שיש לה מוקד פעיל 24/7. אומנם כל חברות שמשווקות קופות לעסקים יעידו שגם הן מעניקות שירות שכזה, אבל אני יכול להבטיח לך כי במידה ויש צורך בעזרה וטיפול בימי שישי או שבת, אף אחד לא יגיע אל הלקוחות שלו, רק אנחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פאדי חייק - סיפור הצלחה חוצה גבולות

אל עולם הקופות הממוחשבות פאדי חייק הגיע לאחר שלמד הנדסת תוכנה. העסק אותו הוא מנהל כיום מכיל בתוכו עוד 15 עובדים, אנשי תוכנה, טכנאים, אנשי שירות לקוחות ואנשי שטח.

בניגוד לאנשי מקצוע אחרים בתחום זה, הוא היחיד שהפך להיות מי שגם מייצר, משווק ומייבא קופות וחלקי חילוף בכל רחבי הארץ.

תוכניות לעתיד

את הקופות הממוחשבות של "לין קופות" ניתן למצוא כמעט בכל עסק שני במגזר הערבי, וסביר להניח כי עד סוף השנה פאדי חייק יצליח להשתלט על נתח השוק בצורה מלאה, והוא לא מתכוון לעצור שם: "החזון שלי כולל בתוכו תרגום של כל התוכנות שלנו לשפות רבות, כך שאוכל להיכנס גם אל פלח השוק הבינלאומי, אנחנו עובדים על זה בימים אלו ממש.

"לשמחתי גם בתי העסק בציבור היהודי מביעים יותר ויותר עניין בקופות שלנו, בכל זאת, מדובר בתוכנות הכי מתקדמות בשוק, כאלו שמעניקות לכל בעל עסק את היכולת ללמוד, להבין ולתפעל את העסק שלו בצורה הכי טובה שיש".

יצירת קשר

"לין קופות" אימפריה בהתהוות, אני אמשיך לעקוב ולדווח על המוצרים פורצי הדרך שהם מביאים אל השוק המקומי והעולמי.

בעל עסק, אם גם אתה מעוניין לגלות עולם שבו הקופה של העסק שלך תהיה הרבה יותר יעילה בכל הנוגע לפעילות היומיומית, צור קשר עכשיו, בטלפון: 1700-700-481

אתר

בשיתוף לין קופות
  • עוד באותו נושא:
  • קופות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully