וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר וישניה - Hang the DJ

בשיתוף DJ Kfir.W

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 10:18

לקראת עונת החתונות הבאה עלינו לטובה, במערכת "הנבחרים" החלטנו לשוחח עם כמה מהתקליטנים האהובים בתעשייה

כפיר וישניה. אלמוג שליו,
כפיר וישניה/אלמוג שליו

בחרנו להתחיל עם DJ Kfir.W, על מנת לשמוע כיצד הוא נערך לתחילת העונה החדשה, לאחר שנת הקורונה הקשה. מפיק מטעם המערכת שוחח עם כפיר ולמד על פועלו, ועל סגנון העבודה שלו מול הזוגות המאושרים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

די ג'יי כפיר וישניה - מקפיץ את רחבת הריקודים

כיוון שאחד החלקים המשמחים ביותר בתוכנית העבודה לקראת הפקה חתונה כולל בתוכו בחירה ומפגש עם מי שמרקיד את האורחים, סביר להניח כי השם די ג'יי כפיר וישניה מוכר לכל מי שהתחתן בישראל במהלך העשור האחרון, מאחר והוא נמצא בטופ של רשימת הדיג'יים הפופולריים במדינה.

די ג'יי כפיר וישניה - כל הדרך אל עמדת התקלוט

את התחום כפיר חי ונושם מאז שהיה בן עשרה, ועל תחילת דרכו הוא סיפר: "אני חושב שהדבר שגרם לי להיות DJ זו האהבה הגדולה שלי למוזיקה. הרבה לפני שהתחלתי לתקלט, שמעתי, התעסקתי ויצרתי מוזיקה. בשלב הראשון כנער בן 16, קניתי את הציוד הראשון שלי והתחלתי להתמקצע בתחום, ובגיל 20 כבר הופעתי בחתונות, אירועים שונים ובמועדונים הכי נחשבים, בין היתר באומן 17 בתל אביב, ומאז לא הסתכלתי לאחור.

"יתרה מזו, במהלך השנים למדתי במכללת BPM במסלול של מוזיקה במשך שנתיים, שם למדתי את כל התיאוריה של עולם המוזיקה, כיצד יוצרים ועורכים, אך תמיד עניין אותי גם מי הם אלו שמרקידים את ההמונים, כך הגעתי לעולם התקלוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כפיר וישניה. אלמוג שליו,
כפיר וישניה/אלמוג שליו

Dj kfir.w- מפיק מוזיקלי

כמו כל אמן בכיר אחר, גם כפיר מביא עימו דבר שמייחד אותו משאר התקליטנים בסביבה. ראשית כל, העובדה שהוא מוזיקאי, כך שלא מדובר בדי ג'יי שרק מוריד מוזיקה, אלא אחד שממש עוסק באקורדים וסולמות, והוא גם מפיק מוזיקלי לכל דבר. בנוסף, בזכות הכישרון הגדול והיצירות שהפיק במהלך חייו, דיוויד גואטה - התקליטן המפורסם, ניגן קטעים אלקטרונים של כפיר, וכך גם עשו דיג'יים גדולים ומפורסמים נוספים ברחבי בעולם.

המומחיות שלו באה לידי ביטוי כאשר המוזיקה שמשמיע בחתונות, מותאמת ברמה מוזיקלית מדויקת כאילו הייתה זו הקלטה באולפן. כמו כן, לכל חתונה כפיר מגיע עם מכונת תופים אלקטרונית ולופר, כך שתוך כדי תנועה ובזכות חוש הקצב, הוא משלב את הנגינה שלו בלייב.

כפיר וישניה. Jossef si photography,
כפיר וישניה/Jossef si photography

על עולם החתונות

למרות הביקוש הגדול שיופיע במועדונים הכי גדולים בארץ ובעולם, בשנים האחרונות כפיר החליט להתרכז בעולם החתונות בלבד, מדוע שאלתי אותו? "אני יודע שזה יכול להישמע כמו קלישאה שחוקה, אבל אני מרגיש שזו מצווה גדולה, לשמח חתן וכלה. זה עולם שאני מאוד מתחבר ואוהב אותו, לשמח את האורחים, כמובן לגרום לזוג המאושר לחייך ולשמוח ביום הכי חשוב בחייהם. אני מאמין כי כדי להגיע למצויינות, צריך לתת את ה 100% שיש לך, וכרגע אני מושקע נפשית ורגשית בחתונות".

כפיר וישניה. אייל כהן,
כפיר וישניה/אייל כהן

טיפים לזוגות המאושרים

ביקשתי מכפיר לתת מספר טיפים מהניסיון שצבר בעבודה מול זוגות שונים שפגש לאורך השנים, הוא חייך וסיפר: "הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת הוא קודם כל לדעת מהם סגנונות המוזיקה האוהבים עליכם. יחד עם זה, לדעת "לשחרר" ולא לכבול את ידיו של ה ,DJ כיוון שצריך למצוא את האיזון המתאים בין מה שרוצים, לבין איך שאיש המקצוע חש את האנשים שנמצאים על רחבת הריקודים.

"אני תמיד מספר לזוגות חדשים שמגיעים אליי לפגישה על מקרה שהיה לי עם אחת הכלות ששימחתי ביום חתונתה; בפגישה שבה אנחנו יושבים יחד ובוחרים את המוזיקה, היא רצתה לקבל פירוט על כל השירים שאני אשמיע בחתונה, אני מדבר על דקדקנות של כל שיר ושיר, איזה ומתי הוא יעלה לאוויר, וגם באיזו גרסה אני הולך להשתמש. אמרתי לה שאירוע של חתונה לא עובד לפי נוסחה קבועה, אלא משהו שחשים בחגיגה עצמה ובאנרגיות של הקהל.

"הרי מה עושים אם הקהל לא מתחבר על בחירה מסוימת של שירים וסגנון, ממשיכים ללכת עם הראש בקיר? בוודאי שלא, אחרת כולם ילכו לשבת סביב השולחנות וזה לא נעים. הדי ג'יי צריך שתהיה את האמירה שלו, ולכן חשוב מאוד שתרגישו את הכימיה בינכם, אך יחד עם זאת, תנסו ליהנות מהתהליך ולא להפיק אותו.

"זה בדיוק כמו שאני לא אבוא לנגרייה ואגיד לנגר כיצד לבנות לי את הארון שאני מבקש, אלא אספר לו על ההעדפה שלי, אבל משם אתן לו את היד החופשית איך לבנות, כי זו המומחיות שלו. טיפ נוסף, להיות סגורים על השירים שאתם רוצים בכל מחיר, בכניסה לחופה, לאחר שבירת הכוס, השיר הראשון שיושמע ברחבת הריקודים, וכמובן, הסלואו".

האתגר הכי גדול של ה DJ

"המטרה של כל תקליטן בחתונה היא אחת ויחידה, לגרום לזה שרחבת הריקודים לא תעצור לרגע, שתמיד יהיו שם אנשים שחוגגים, קופצים, שמחים ומחייכים, חוץ מהזמן שבו כולם אוכלים. אני מונע מהאנרגיות כאשר אני שם שיר ורואה את תנועות הידיים של הקהל, כאילו נכבש גול במשחק כדורגל, אז אני ידוע שקלעתי בדיוק למה שהם רצו וקיוו", סיפר כפיר, וקינח עם סיפור משוגע שקרה לו במהלך אחת החתונות: "פעם היה לי מקרה שהכלה ביקשה לשנות את השיר של החופה שתי דקות לפני שהייתה צריכה לצעוד על השביל. מנהל האירוע ניגש אליי ואמר לי, זאת הבקשה שלה, תראה מה אתה יכול לעשות, זה היה חתיכת אתגר אבל עמדתי בו בכבוד".

כפיר וישניה. אלון גרובר,
כפיר וישניה/אלון גרובר

די ג'יי כפיר וישניה - יצירת קשר

טלפון: 054-4640409

אתר: בו ניתן לצפות גם בוידיאו ותמונות

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף DJ Kfir.W
  • עוד באותו נושא:
  • dj
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully