וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוחי טליה - מעמידים רף חדש של מקצוענות

בשיתוף משלוחי טליה

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 10:54

משלוחי טליה נחשבת לאחת מחברות השליחויות היעילות והאמינות ביותר כיום בישראל

משלוחי טליה. יח"צ,
משלוחי טליה/יח"צ

החברה פרצה לתודעה רק בשנה האחרונה, כשהייתה אחת מהחברות העמוסות ביותר בעבודה בזמן הקורונה כיוון שהציבה את הרף העליון של שירותיות מעולה והתמודדה בצורה מעוררת השראה עם צורך גדול לקשר בין חברות ועסקים בישראל, קטנים וגדולים כאחד, לבין קהל לקוחות רחב.

מפיקה מטעם המערכת שוחחה עם בעלי החברה, על מנת ללמוד יותר על שירות המשלוחים אותו הם מעניקים, וטענה כי מדובר על אימפריה שצומחת לה בצעדי ענק.

משלוחי טליה - נעים להכיר

"משלוחי טליה" היא חברת שליחויות הממוקמת בצפון הארץ ומעניקה שירות מהיר, יעיל ואמין לכל רחבי הארץ. החברה הוקמה בשנה שעברה מתוך צורך לשנות ולייעל את שירותי המשלוחים בישראל, ולהציב רף גבוה של ניהול בסטנדרט עולמי.

מנהלי החברה הם נזאר ואשתו פאתן, ועל תחילת הדרך שלהם פאתן סיפרה: "הרעיון להקים חברת שליחויות משפחתית נולד מתוך הניסיון האישי שלנו בהזמנה של מוצרים מאתרי אונליין. למעשה לא הגענו מעולם השליחויות, אלא עבדתי קודם לכן בכנסת ישראל במשך מספר שנים, ובמקביל ניהלתי את עמותת "אופקים לעתיד", כאשר בעלי עבד במשרד הביטחון. אבל השילוב שבו נכנסתי להריון, הלידה יחד עם שנת הקורונה, הגביר את הצורך האישי שלי לעשות שימוש בחברות השליחויות השונות.

"מצד אחד, ראיתי שמדובר בתעשייה שיש בה פעילות ענפה, ומצד שני ראיתי כי ניתן לשפר לא מעט פרמטרים, בכל הנוגע ליעילות, עמידה בזמנים, שירותיות אל מול הלקוח, ובעיקר אמינות. שם בעצם החל להתגבש לו הרעיון על פתיחת עסק עצמאי משלנו בתחום זה".

על מנת ללמוד את השטח בצורה טובה יותר, נזאר החל לעבוד כשליח רגיל בחברת משלוחים, ולאחר מספר חודשים, בהם ראה מקרוב כיצד עסק משלוחים עובד, מה ניתן וכדאי לשפר, השניים יצאו לדרך משותפת עם "משלוחי טליה".

משלוחי טליה. יח"צ,
משלוחי טליה/יח"צ

משלוחי טליה - קפיצת מדרגה מהירה

בתחילת דרכם, "משלוחי טליה" עבדו בעיקר עבור קופות חולים, אולם תוך זמן קצר הם ביססו מוניטין מקצועי ביותר, ועד מהרה חברות נוספות ממגוון תחומים ביקשו להיעזר בשירותיהם. "מהר מאוד לאחר תחילת הפעילות, היינו צריכים להרחיב את צי המכוניות והמשאיות שלנו. לאחר מכן, גם גייסנו עובדים חדשים, כאשר כל אחד מהם עבר הכשרה מלאה, על מנת שיבין את הרף שביקשנו להעמיד", סיפרה פאתן על הצמיחה שלהם בשטח, והוסיפה על כך: "כל העובדים שלנו הם אנשים שאנחנו מכירים באופן אישי. כיוון שהם הפנים שלנו בשטח, חשוב לנו מאוד שהם יעמדו בכללים שהצבנו לעצמנו כנותני שירות, כאשר אחריות ואמינות הם מעל לכל.

"לכן אנחנו דואגים לקבל משוב מהלקוחות שלנו לאחר כל מסירה שביצענו עבורם, על מנת לוודא כי הם שבעי רצון מהשירות שקיבלו. אני יכולה לספר כי גם ידענו לפטר תכף ומיד עובדים שלא ביצעו את עבודתם נאמנה, לפי הרף שהצבנו עבור החברה, כי מבחינתנו פחות ממושלם לא מתקבל על הדעת".

משלוחי טליה. יח"צ,
משלוחי טליה/יח"צ

משלוחי טליה - דוגמאות מהשטח

ביקשתי לשמוע מה ההבדל בינם לבין חברות אחרות בתחום המשלוחים. פאתן סיפרה לי על תפיסת עולמם: "כאשר אנחנו עומדים מול לקוחות חדשים, אנחנו קודם מבקשים לדעת מה הסיבה שהם מבקשים להחליף את חברת השליחויות מולה הם עבדו קודם לכן. מתוך השיחות הללו למדנו כי אחת הפעילויות המרכזיות בתחום זה, קשורה לגבייה של כספים והעברתם לצד השני. גילינו כי היו לא מעט מקרי עוקץ של שליחים או של חברות, ואת זה באנו לשנות.

"אמינות מבחינתנו היא ערך עליון, ולא יעלה על הדעת כי אחד השליחים שלנו יצטרך לבצע העברה של כספים, או של כל פרט אחר, קטן או גדול, ושזה לא יגיע ליעדו בשלמות".

משלוחי טליה - יצירת קשר

משלוחי טליה. יח"צ,
משלוחי טליה/יח"צ

נכון להיום "משלוחי טליה" עובדים עם עשרות גלריות, יבואנים, חנויות, משרדי עורכי דין ועוד.

בזכות הצמיחה הגדולה, בימים אלו הם עובדים על שדרוג של צי הרכבים בחברה, על גיוס נרחב של שליחים נוספים, ובקרוב מאוד הם עומדים לשדרג גם את המערכת הפנימית של סריקת קודים ושליחת הודעות, על מנת להקל ולייעל את שירות הלקוחות שלהם.


לפרטים נוספים ויצירת קשר, חייגו:

050-696-3344 או 052-5192315

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף משלוחי טליה
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully