וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם גרוסמן - יחסוך לכם המון כסף

בשיתוף אדם גרוסמן

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 11:46

כל מי שהתנסה בתהליך קבלת המשכנתא מבין את חשיבותו של יועץ משכנתאות מומחה שידאג לאינטרס של הלקוח לכל אורך הדרך. בדיוק לשם כך הזמנו לאולפן את אדם גרוסמן, מומחה למשכנתאות ופיננסים

אדם גרוסמן, יועץ משכנתאות/אולפן הנבחרים

על מנת לדאוג למשכנתא כדאית עבורכם והתנהלות כלכלית בצורה אחראית ושקולה, מומלץ שתעזרו בשירותיו של מומחה משכנתאות ופיננסים. מי שיכול לעזור לנו בנושא זה הוא אדם גרוסמן, יועץ משכנתאות בעל ידע וניסיון רב בתחום.

אילו יתרונות יש להזמנת יועץ מומחה לעומת עבודה ישירה מול הבנק?

"תפקידו של נציג הבנק למכור ולהשיא כמה שיותר רווחים לבנק כמו כל עסק כלכלי אחר והוא פועל לטובת האינטרסים של הבנק. יועץ משכנתאות מומחה יודע להכין את התיק עם פתרונות מיטביים ללקוח. תפקידו לפעול למען הלקוח לחסוך לו כספים ולהתאים לו את המשכנתא בצורה מיטבית. החיסכון עשויי להגיע למאות אלפי שקלים".

איך ניתן להעזר בשירות שלך?

"אני חוסך את רוב הריצות והטירטורים, אני מייצר פתרונות ומסייע בעזרת הידע במהלך תהליך המשכנתא וגם חוסך לך בענק. במשכנתא "סטנדרטית" של מיליון שקל ניתן לעיתים קרובות לחסוך מאות אלפי שקלים. אני משתדל שהלקוח יגיע לבנק פעם או פעמיים בלבד".

אנשים עסוקים סוברים בטעות שיחס טוב מצוות הבנק אומר שהם יקבלו תנאים טובים. האם זה כך?

"לצערי לא, לא צריך להתבלבל בגלל אדיבות ויחס טוב. הבנק עדיין רוצה להשיא ולמקסם רווחים ויועץ מומחה מטעם הלקוח תפקידו לחסוך ולתכנן את התמהיל הנכון ביותר עבורו".

אתה יכול לתת דוגמא לייעוץ לקהל לקוחותיך?
.
"לעולים חדשים ותושבי חוץ שלא מעורים בזכויות ובמערכת הפיננסית אני חוסך המון ועוזר להם לצאת מסבך הבירוקרטיה הישראלית. אנשים בתהליך גירושים להתייחסות מיוחדת עקב המצב החדש אליו נכנסו. קהל נוסף הינו אנשים בכירים, אני נותן להם ייעוץ שחוסך בענק ולא רק בתחום המשכנתא. לאנשים בכירים יש נכסים שונים שניתן למנף אותם ותוך כדי גם להוזיל את האשראי הכולל".

מה הייחודיות שלך כמומחה למשכנתאות?

"אני מסביר ללקוח בשפה בהירה על השוק, מלמד על האפשרויות לחסוך סכומים עצומים במשכנתא.
יש לי דרך שיטתית לפשט את ההסברים כך שמוריד בלבול ולחץ מהלקוח וגורם לתהליך סדור ואפקטיבי. לאחר בדיקה מעמיקה של היכולות ושל התמונה הפיננסית והתכנון המיטבי שניתן לעשות, אני מייצג את הלקוח בצורה המיטבית מול הבנק וגורם למיצויי יכולת החיסכון והדירוג הפיננסי וזה מביא לחיסכון רב".

אתר

054-2233-880‬‬

בשיתוף אדם גרוסמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully