וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CFD-FEM : פתרונות הנדסיים איכותיים

בשיתוף CFD-FEM

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 11:14

חברות רבות מהתעשייה הביטחונית וחברות סטארט אפ שונות נתקלות לא פעם באתגרים מורכבים. במצב כזה, הן מחליטות לפנות לאיש מקצוע מומחה שיעניק להן ייעוץ הנדסי ויסייע להן בפיתוחים השונים, ממש כמו חברת CFD-FEM ייעוץ הנדסי

CFD – זרימה, אווירודינמיקה. יח"צ,
CFD – זרימה, אווירודינמיקה/יח"צ

מדינת ישראל ידועה כמעצמה טכנולוגית לא רק בזכות חברות תוכנה ואפליקציות שמככבות בנאסד"ק והגיעו לשווי של מיליארדי דולרים, אלא גם בזכות פיתוחים הנדסיים וחידושים טכנולוגיים ענקיים בתעשייה הביטחונית. חברות ישראליות רבות, הן מהתעשייה הביטחונית והן מתעשיית הביו-טק, מחפשות תמיד את הרעיון המבריק הבא, ונתקלות לא פעם באתגרים הנדסיים מורכבים הדורשים מהנדס סימולציות או חישובים הנדסיים מיוחדים.

מי שיכול להתמודד עם פתרון בעיות הנדסיות מורכבות הוא ד"ר גל דוידי, מנכ"ל ומייסד חברת "CFD-FEM ייעוץ הנדסי" שהצליח לסייע בפיתוח של לא מעט חידושים טכנולוגיים בחברות מובילות כמו רפאל, רכבת ישראל, Univision, רשות שדות התעופה, אלתא ועוד.

הכירו את המומחה

ד"ר גל דוידי בעל 25 שנות ניסיון בתחום הנדסת האווירונאוטיקה והחלל וכן בהנדסת מכונות. בשנת 2006 קיבל את הדוקטורט בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל שבטכניון, והשתלם כפוסט-דוקטורט במכון הפוליטכני רנסלר שבארה"ב בתחום פתרון אלמנטים סופיים בשיטת מולטי-סקייל.

במהלך הקריירה שלו הוא כיהן כמנכ"ל חברת "Shark Software" אשר פיתחה תוכנה לניתוח תיקונים במבני מטוסים, ייסד שש חברות סטארט-אפ והוביל את הגדולה שבהן, אשר פיתחה מכונות למכירה ממוחשבת ע"י קואופרטיב מזון בינלאומי.

מבנה, אנליזת מאמצים ואנליזת חוזק. יח"צ,
מבנה, אנליזת מאמצים ואנליזת חוזק/יח"צ

פתרונות הנדסיים איכותיים

חברת CFD-FEM ייעוץ הנדסי בבעלותו מספקת פתרונות הנדסיים איכותיים עבור מגוון תעשיות, ומתמחה בסימולציות חישוביות של מבנים, זרימה אווירודינמית, הידרודינמיקה, מעבר חום, אנליזות תרמיות, אנליזות מגנטיות, אנליזות מאמצים, זרימת נוזל/מוצק, גז/נוזל, מבנים מחומרים מורכבים ועוד. למעשה, החברה מעניקה ייעוץ וחוות דעת באמצעות סימולציות, חישובים ואנליזות הנדסיות במטרה להבין מהם הפרמטרים הנכונים והאופטימיזציות שיש לשים אליהם לב.

כחברה שעוסקת בתחום סימולציות חישוביות השיטה הנפוצה היא לפי שיטת אלמנטים סופיים (Finite Element Method ובקיצור FEM), שיטה מקובלת בפתרון בעיות הנדסיות רבות בעזרת מחשב תוך שימוש בתוכנות מיוחדות וייעודיות כמו Ansys, Comsol, Abaqus, Fluent ועוד. כמו כן, צוות הפיתוח של החברה מתמחה בכתיבת קוד באופן פרטני, וכן בשימוש בכלי מחשוב מסחריים המקובלים בתעשייה.

אנליזה תרמית ומעבר חום. יח"צ,
אנליזה תרמית ומעבר חום/יח"צ

תהליך הייעוץ

מכיוון שמדובר בפיתוחים סודיים או פטנטים, ד"ר דוידי מקפיד לחתום על הסכם סודיות. לאחר מכן, הוא מנסה להבין מהם הצרכים ההנדסיים - אנליזה, סימולציה או אופטימיזציה. בשלב הבא, הוא מייצר דוח מחקר באמצעות התוכנות המוזכרות ומנתח את התוצאות בצורה מפורטת.

לפרטים נוספים: 050-7638541

אתר

פייסבוק

בשיתוף CFD-FEM
  • עוד באותו נושא:
  • הנדסה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully