וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כץ - תמונה אחת שווה יותר מ-1000 מילים

בשיתוף דרור כץ

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 14:11

מי שמעוניין להפוך תחביב למקצוע, כדאי שיישאר עמנו לראיון עם דרור כץ, צלם אמנות, בעל סטודיו לצילום בתל אביב. דרור מלמד צילום מקצועי באמצעות קורסים מגוונים ויעזור לכם להבין איך תופסים את העולם כולו דרך העדשה

דרור כץ, צלם/אולפן הנבחרים

הכירו את דרור כץ, צלם אומנות בעל סטודיו לצילום בדרום תל אביב, מלמד צילום מקצועי באמצעות קורסים מגוונים. לרשותו תואר בצילום מאוניברסיטה בארה''ב והוא בוגר המחלקה לפוטותרפיה באוניברסיטת תל אביב.

שאלנו את דרור, מה הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום:

"לאחר שסיימתי את הצבא יצאתי לטיול בחו''ל וקיבלתי במתנה מחברה שלי מצלמה ומאז התאהבתי לחלוטין בתחום".

הבנתי שיש לך סטודיו מקצועי, מה תוכל לספר לנו עליו?

"אני מלמד צילום בכל מיני מסגרות מגוונות ובראשן הסטודיו שלי שבו אני מעניק קורסים מגוונים ללימוד צילום מקצועי. בנוסף אני מתמחה בצילומי לייף סטייל, פרסום, גורמה, פורטרטים ואומנות. הסטודיו משמש גם כמרכז להפקות, ציוד ופוסט פרודקשיין: הסטודיו נותן פתרון הפקתי וצילומי לכל גודל של הפקה ומטפל בעשרות צילומים ופרוייקטים בחודש כולל עבודה מול מגזינים ולקוחות מחו"ל".

ספר לנו על הפרויקט שלך בבתי חולים?

"בעשור האחרון אני עוסק בפרוייקט מדהים של לימוד צילום בבתי חולים במחלקות שונות. מדובר בפרוייקט ששינה עבורי את החיים בזכות הקשר המיוחד שנרקם עם המאושפזים".

למי הקורס שלך מתאים?

"הקורס מתאים לכל מי שרוצה להתפתח בתחום הצילום. אנחנו חיים בעולם שבו לכל אחד מאיתנו יש איזשהו ניסיון בתחום הצילום ולכן כל אחד מגיע עם קשר לצילום ואני מעניק בקורסים את הכלים לצילום מקצועי ואיכותי".

לסיכום - אם תמיד אהבתם צילום ואף פעם לא עשיתם עם זה משהו באמת, זה הזמן ליצור קשר עם דרור כץ, צלם מקצועי עם קבלות.


אתר

03-518-1847

בשיתוף דרור כץ
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
  • צלם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully