וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החתונה עוצרים אצל ויקי שאולוב

בשיתוף ויקי שאולוב

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 12:56

חלומה של כל כלה הוא להיות ייחודית ומקורית ככל האפשר ביום המאושר בחייה. הכירו את ויקי שאולוב, מעצבת שיער ותסרוקות לכלות המגשימה את החלומות של הכלות שמגיעות אליה

ויקי שאולוב, עיצוב שיער לכלות/אולפן הנבחרים

עם בוא עונת האירועים ממשיכות מעצבות השיער לעשות חיל. מי שנחשבת לכח עולה בתחום היא ויקי שאולוב, מעצבת שיער ותסרוקות לכלות. ויקי מעידה על עצמה כמי שעסקה בשיער כבר מגיל צעיר, ולכן החיבור לעיצוב שיער לכלות היה טבעי מבחינתה.

שאלנו את ויקי, מה כולל התהליך של עיצוב השיער לכלות:

"כל כלה שסוגרת איתי את עיצוב השיער, מקבלת פגישת ניסיון ועיצוב שיער כחודש לפני החתונה. אני מעוניינת שנכיר יותר מאשר שיחה טלפונית. אני עושה עם הכלה תיאום ציפיות, כיוון שזה הערב החשוב בחייה. אני מטפלת בכלה אחת ביום כדי לתת לה להרגיש הכי מיוחדת, אני מגיעה עם הכלה לאולם האירוע עצמו כדי להעניק לה תסרוקת שנייה אם צריך, לעשות שיפוץ קטן אם צריך". בשורה התחתונה - אני נותנת תשומת לב מלאה לכלה אחת ביום".

לאחרונה התחלת לשווק אקססוריז לאירועים, ספרי לנו על כך?

"התחלתי אט אט לראות תכשיטים ואקססוריז באתרים מחו"ל, וחשבתי למה לא לשווק את זה לכלות שאני עושה להן תסרוקת ביום החתונה? התחלתי להביא עגילים, צמידים, שרשראות ועוד אביזרים משלימים לכלות ליום המרגש בחייהן".

תקופת הקורונה פגעה כמובן בויקי, כמו בהרבה מאוד אנשים, אך גם הביאה עימה בשורה טובה כאשר היא ילדה את בנה הבכור, והתקופה העניקה לה פנאי רב להיות עם הבייבי החדש בבית.

לסיכום - עם התסרוקות הייחודיות של ויקי שאולוב, תוכלי להיראות במיטבך ביום המאושר בחייך, שיהיה במזל טוב!


פייסבוק

אינסטגרם

אינסטגרם נוסף

052-7472897

בשיתוף ויקי שאולוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully